Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

na předzahrádce

13. 04. 2019
8
8
453
Autor
atkij

 

 

 

na předzahrádce -

z nůžek  padá zimostráz 

až po kotníky

 

 

 

 

 

 

 


8 názorů

Umbratica
15. 04. 2019
Dát tip

Nejvíc se mi líbí hned první verze. Tip.


atkij
14. 04. 2019
Dát tip

Goro, díky za pomoc, stálou přízeň, pochopení a trpělivost s mými pokusy. 

Jednička u mně taky vede. S dvojkou jsem na hraně, to chápu.

U trojky jsem přidala možné zkonkretizování. 

 

 

snake_01, nové verze vznikly díky tobě, takže dvojnásob díky:) Považuju si.

 

Silene, má představa šmiku bývá často v rozporu s výsledkem:) Ale je to očistná záležitost, že jo?:)...a některé poklady raději v rukavicích:)

 

Kočkodánku, dokážu si velmi barvitě představit. Cvakám řasami:) Díky moc. 

 

 

 


Kočkodan
13. 04. 2019
Dát tip
Jitko, takhle si můžeš (na rozdíl od alkoholu) cvaknout často. ;-) Zaštěkal krátce nadšení pocítil zas pes a patníky Jde velmi vratce z flanděry si cvaknul zas pak sebou švihnul Odseknul matce rodička zvýšila hlas dítě výlupek

Silene
13. 04. 2019
Dát tip

A ráda bych podotkla, že jsem tuhle maně šmikala na zadní zahrádce, páč jako šňůry, a lítal teda především prach! Však dobře věděli, proč tam vysadili...


Silene
13. 04. 2019
Dát tip

U mne takhle na první šmik a bez velkého přemítání a promítání jednička a trojka, neboť v zimostrázu rádi hnízdí.

Jen aby se nevyklubala naše kočka, známá to vražedkyně!


snake_01
13. 04. 2019
Dát tip

Jednička je nejlepší, myslím, že se ta práce vyplatila. U dvojky je problémem metaforický posun v rámci personifikace - nůžky berou.

T.


Gora
13. 04. 2019
Dát tip

Jitko, vyhledala  jsem si první cvak, cvak... no, těžko dávat rady, sama se aktuálně potýkám se stejným námětem, jaro je samé cvak, cvak:-)

dvojka mi přijde trochu "movsarovská" - nůžky berou... u trojky bych se pokusila zpřesnit pointu v posledním veršíku, jednička tentokrát vítězí, ale vím, jak je nesnadné najít něco zajímavého, neotřelého, jiného...

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru