Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(pavučina)

13. 04. 2019
13
19
384
Autor
Lnice

pavučina se chvěje

osm oček v rohu

pozoruje vysavač

 

           ----

 

pavučina se chvěje

pavouček v koutě

pozoruje vysavač


19 názorů

zvedavec
16. 04. 2019
Dát tip

:)


Lnice
16. 04. 2019
Dát tip
Usměvavý příběh, díky zvedavec:)

zvedavec
16. 04. 2019
Dát tip

:) Vďaka, rada, rovno teraz, je u nás


zvedavec
15. 04. 2019
Dát tip

ja som mala zážitok s vnučkou:

Dcéra mala povinnosti. Bola som miesto nej strážiť štvorročnú vnučku a dvojročného vnuka. Čas som trávila celý deň s nimi, avšak po čase som musela ísť na WC. A za chvíľu vnučka pribehla s tým, že "Pavúk je tu!" a vysvetľovala, ako veľmi sa ho bojí. Hovorila som jej, že nech chvíľu vydrží, prídem, nič sa nestane, nech ho nechá tak a nech si ho nevšíma. Odišla, ale v zápätí pribehla opäť a oznámila, že "Dala som naňho hrnček." Pochválila som ju a snažila som sa veci urýchliť. 

Keď som prišla pozrieť, čo sa to deje, našla som pavúka prikrytého na zemi maličkým hračkárskym hrnčekom, ale to nebolo všetko. Pod hrnčekom a medzi podlahou a a pavúkom bol vsunutý WC-papier.

A Saška mi vysvetľovala ďalej, ako veľmi sa pavúka bojí.

Tak ja neviem, ako to tá krpaňa moja milovaná zvládla, keď sa ho tak preveľmi bála. Ale zvládla niečo, čo nezvládne hooodne dospelých: Ja som potom pohodlne preniesla pavúka s hrnčekom a WC-papierom do záhrady  na trávu von. A ani pavúkovi sa nič nestalo, bol zdravý, nepritlačený hrnčekom ani náhodou, rezko sa rozbehol skryť.  :)))

 


Lnice
15. 04. 2019
Dát tip

díky za čtení.-)

no, pavučiny vysávám, ale pozorně se dívám, jestli tam nesedí v koutě pavouček...a když jo, přivřu oko.-) 


zvedavec
15. 04. 2019
Dát tip

a ako to dopadlo?


Umbratica
15. 04. 2019
Dát tip

Vtipné senrjú. Tip.


Lnice
15. 04. 2019
Dát tip
Díky za čtení*

Kočkodan
14. 04. 2019
Dát tip
Závan naděje šance na zachránění výpadek proudu

zvedavec
13. 04. 2019
Dát tip

:)


dadadik
13. 04. 2019
Dát tip

:)


kto vyhral? :)


Musíme dávat pozor. Když je najdu, stěhuji je do skleníku. :-))) /T


Čudla
13. 04. 2019
Dát tip

/*


8-)))

Dagmaram
13. 04. 2019
Dát tip
:-):-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru