Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kawasaki

19. 04. 2019
1
2
681
Autor
Benetka

Právě teď.

Konečně je léto.

A doma mě naprosto nic nedrží. To je tak, když je jeden úplně sám. I povídám si (často mluvím sám se sebou) : uděláš si procházku po vesničce své střediskové. A tak se i stalo. A jak jinak,zastavil jsem se i na zahrádce své oblíbené hospůdky.

A jak tak sedím a koukám přijedou dvě motorky. Z motocyklu Kawasaki sesedlo nádherné plavovlasé stvoření s upletenými dvěma copy. Ale její partner/přítel/manžel/milenec byl také pohledný kus - a to podotýkám, že jsem hetero.

Byl to stůl přímo naproti. 

Jak to mezi nimi neuvěřitelně jiskřilo!

Ty její pohledy směrem k němu!

A ty vzájemné doteky!

Měla prstýnek na levé ruce a červeně nalakované nehty.

Chvilku se zdrželi a pak odjížděli.

Ale ještě předtím tak neskutečně hezké líbání!

A to je celé.

Skoro.

 

Zbývá už jen resumé :

 

Je to strašně moc moc moc nehezké,ale závidím - vím,že se to nemá!

 

Stydím se. Ale jsem jen člověk.

 

Já asi nikdy nic takového nezažil.

 

Tečka.

 

 


2 názory

Benetka
19. 04. 2019
Dát tip

Děkuji!

Za vše!

Psal jsem to na to na tabletu s predikcí,a psalo si to co chtěo.a máš pravdu s těmi copy...to mi uniklo...

:)


Kočkodan
19. 04. 2019
Dát tip
No, u mne by závist také začala s hlodáním... Jazyková odbočka – zažeň prosím tě na útěk tu hyperkorektnost u „dvěmi copy“. S dvěma copy to bude blondýnce slušet ještě víc. (nemotorizovaný smajlík)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru