Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pekne povedané

14. 05. 2019
2
10
1421

 

pekne povedané

kašlem na sentiment!

chcem aby duša žila! 

 

jej sila je najväčšia

v momente vyprchania sveta

pridlhá veta

pointa absolútneho nič

sa vysloviť nedá 

 

svet dokáže pokaziť mnohé

po á rozum

po bé srdce 

po cé?

 

kašlem na sentiment!

chcem aby duša žila!

v tom je úbožiakova sila


10 názorů

vďaka za bezhmotný okamžik ...

Umbratica
16. 05. 2019
Dát tip

Myslím, že ani tak nejde o to, co chceme, ale o to, co můžeme. V tom, co reálně můžeme , je naše síla.


agáta5
16. 05. 2019
Dát tip

:) hezky řečeno... tvá duše se teď určitě protahuje rozkoší :)

ona je asi někde hodně zalezlá většinou, protože chce klid a pohodu, které lidem tahle doba moc nedopřává... ale u takovýho poustevníka někde v lese...

 


...pokrmom pre dušu je tajomstvo, to je to, čo sa nedá chytiť, použiť a zahodiť... vychádzam z toho, že duša žije a túžim, aby žila vo mne...nemám ani potuchy, čím sa ona zaoberá...ani netuším, čím ju treba kŕmiť,aby bola vo mne...možno balím svoj obľúbený kúsok hmoty do priesvitného celofánu,tvárim sa duchovne a presviedčam samu seba, že ponúkam duši lahôdku...vôbec sa nebránim nazývať to sentimentom...a preto tomu úbožiakovi, ktorý mu nepodľahol, hoci netuší, čo je tajomstvo, zostáva nádej v duši...vďaka...

agáta5
15. 05. 2019
Dát tip

to je na diskuzi... duše žije a možná se ani sentimentem nezabývá...


Líbí se mi to slovní spojení.


neviem,či som to pochopila správne,ale vďaka ubožáku...

Ubožákova síla!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru