Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Příroda

14. 05. 2019
0
1
307
Autor
Mrslinght

Podívej se ven... Co vidíš? Domy? Silnice? NE!!! Správná odpověď je příroda. My, jakož lidé tuto překrásnou přírodu ničíme. Není škoda pokácených lesů jen kvůli stavbě či topení? Není škoda rozvrtané země jen kvůli tomu, že se zde nachází nerostné suroviny? Co tu zbude za 20-30 let? Budou lesy tak krásné jako v dnešní době? Co se stane se zvířaty, která nebudou mít svůj domov? To je chcete vyhubit jen ve váš prospěch, aby se tu dalo žít? To samé je s odpadky. Za 20 let se tu budou stavit budovy na plastech a veškerém nezpotřebovaném odpadu. Lidi, mějte rozum a neničte tak drahocennou přírodu, jinak se nám to od ní za pár let vrátí...


1 názor

K3
23. 11. 2021
Dát tip

Jsou to lesy užitkové, pro to dřevo se pěstují, důležité je ihned je znovu osázet smíšenými. Mě spíš vadí, že nové fabriky se nestavějí na místo těch starých fabrik a zabírají nové a nové pozemky. Nebo třeba nové lyžařské vleky na místo těch starých...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru