Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěž v poezii "2019/III." - VÝZVA K ÚČASTI

01. 06. 2019
11
3
1619
Autor
Báseň_roku

 

 

SOUTĚŽ V POEZII  (2019/III.)

 

Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji celoroční kolo,
do něhož budou zařazeny vítězné básně z jednotlivých čtvrtletí roku 2019.

Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Jednotliví soutěžící mohou poslat každý jednu, dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na libovolný námět  - na email:

irena.mondekova@email.cz. od dnešního dne do pátku 20.9. 2019, uzávěrka ve 20:00.

Následně budou básně zveřejněny na Písmáku. Hlasování formou tipů, případně výběrů proběhne do konce září. Začátkem října vyhlásím tři čtenářsky nejúspěšnější básně čtvrtletí. K názvům děl se již přidají nicky tvůrců. Stejný postup se každý kvartál roku 2019 zopakuje. 

Soutěž v poezii 2019 se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále, kde uživatelé vyberou, již neanonymně, ze dvanácti děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.

 

Majitelka emailu Gora se zavazuje, že nebude hlasovat. Komentování a ůčast v anonymní soutěži si povoluje:-)


3 názory

Gora
02. 06. 2019
Dát tip

díky, yss


ysslandia
02. 06. 2019
Dát tip

Je fajn, že si dala ľubovoľný námet,vzhľadom k predch, kolu určite oveľa šťastnejšia voľba.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru