Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokud ji nepotkám

01. 06. 2019
1
0
341

Je jako stín, který mě doprovází.

Nemusím se otáčet, vím, že tam je.

Pořád u mě. Otírá se mi o ruku.

Chytnu ji za bundu a přitáhnu ji vedle sebe.

 

Nestarám se o ni, nepotřebuju ji.

Je to začátek. Natáhne ruku, chytnu ji, ale ne kvuli mně. Kvuli ní. Ona potřebuje mojí ruku, aby neupadla. Miluje mě.

 

Teď natahuji ruku já. Chytám se její bundy, ale mizí v davu. Potřebuji jí. Její láska však už vyprchala. Trvalo mi to dlouho. Uvědomit si. Zamilovat se. Otevřít srdce a pustit ji dovnitř. Teď už je pozdě. Její náklonost vyprchala. 

 

Sedím u ohně. Plameny šlehají do vzduchu. Sedí vedle mě. Jiná. Krásná. Dívám se, jak se jí oheň odráží v očích. Do téhle se už zamiluji hned. Pustím ji ke svému srdci. Nechci to prošvihnout. 

Podává mi ruku. Poprvé slyším její jméno.

 

Bolest. Byla příliš blízko mému srdci. Spálila ho na uhel. Jako Slunce, kdyby se přiblížilo Zemi. Cítím to stejně. Jako konec všeho živého. Už nikdy neudělám stejnou chybu.

 

Dokud nepotkám ji...

 

Je jako stín, který mě doprovází.

Nemusím se otáčet, vím, že tam je.

Pořád u mě. Otírá se mi o ruku.

Chytnu ji za bundu a přitáhnu ji vedle sebe.

 

Nestarám se o ni, nepotřebuju ji.

Je to začátek. Natáhne ruku, chytnu ji, ale ne kvuli mně. Kvuli ní. Ona potřebuje mojí ruku, aby neupadla. Miluje mě.

 

Teď natahuji ruku já. Chytám se její bundy, ale mizí v davu. Potřebuji jí. Její láska však už vyprchala. Trvalo mi to dlouho. Uvědomit si. Zamilovat se. Otevřít srdce a pustit ji dovnitř. Teď už je pozdě. Její náklonost vyprchala. 

 

Sedím u ohně. Plameny šlehají do vzduchu. Sedí vedle mě. Jiná. Krásná. Dívám se, jak se jí oheň odráží v očích. Do téhle se už zamiluji hned. Pustím ji ke svému srdci. Nechci to prošvihnout. 

Podává mi ruku. Poprvé slyším její jméno.

 

Bolest. Byla příliš blízko mému srdci. Spálila ho na uhel. Jako Slunce, kdyby se přiblížilo Zemi. Cítím to stejně. Jako konec všeho živého. Už nikdy neudělám stejnou chybu.

 

Dokud nepotkám ji...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru