Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zlobivým tanečnicím

Výběr: Print
24. 04. 2002
19
4
4290
Autor
Armand

všem skvělým, krásným a krásně rozzlobeným ženám nejen z písmáku... obvzlášť těm tančícím :)

 

 


Ó teď konečně spanilá jste byla
boky jste pohnula a šarmem zavířila
Ó dobře vím, že ženy pohyb v tanci zdobí
než však roztančí se, rády prskají a zlobí..... 
Ó miluji to přísné mračení se ženské zlosti
dupnutí nožkou, a zbraně bezbrannosti
Ó to, jež kouzlí úsměv na mé tváři
a vzdory jemu přesto na mne září
ten Váš... má paní kouzelná,
a z Vašich boků, očí, úst teď
.... okouzlen, jsem já 


 

 


4 názory

Armand
29. 12. 2012
Dát tip

děkuji Milly :)


Milly
28. 12. 2012
Dát tip

Ahoj Armande, po dlouhé době tu něco komentuju.. :-) Tahle mi zrovna sedne- dnes chvílemi rozzlobená, ale možná brzy dojde i na ten tanec...

 

-t-

 

(pozdravení s přáním všeho dobrého Tobě)


Aqua-bella
01. 10. 2010
Dát tip
výstižné

to je mile staromódní :o)

Smykač
16. 05. 2003
Dát tip
Jéé, ono je to tu znovu.)

Liilaa
30. 03. 2003
Dát tip
Tančím ve tvých slovech a tanec se mi líbí.

Rowenna
09. 12. 2002
Dát tip
Galantní ...*****

Pecen
23. 07. 2002
Dát tip
*

Cafu
07. 07. 2002
Dát tip
krásně pateticky pravdivé..

Miroslawek
06. 07. 2002
Dát tip
hmmm ;o))) ...škoda že nětancujem... přes místy se vyskytující drobná klišé TIP

Feeling
19. 06. 2002
Dát tip
vše bylo řečeno, líbí, típám :-)*

maty
30. 05. 2002
Dát tip
Připomíná mi to styl jiné krásné poezie.Pohladilo,Tip

Fée
09. 05. 2002
Dát tip
Je to kouzelně přítulné a......blíbí moc

Stevenson
05. 05. 2002
Dát tip
viz Rebeca a Rivce bych hned dal tipik take, kdyby to slo..)***

Dolores
29. 04. 2002
Dát tip
tančit se dá každý den

zoo
28. 04. 2002
Dát tip
Chmm. No nevim. :-))) No dobrý, no...

Rivka
26. 04. 2002
Dát tip
Tak dáme jinou? Kristýna. Třeba. Nemyslím Waldovu Kristýnku, aby bylo jasno. Kristýna je Saint James, bez šestnácti černých koní, kteří přijdou až později, aby odtáhli vůz, Saint James je maminka s vykulenýma očima na fotografii starší než svět sám a dvoukorunové historky pod Ondřejníkem, kristýna pak je Já se ptám sám sebe častokrát, Anito, tím chci říct - ale, ovšem, kristýna je Náchod, vzpomínáte? A co bývalo kavárnou Port Arthur je dneska zaplivaná putyka, jenže taky vždycky byla, to jenom fantazie si něco přibarvila k obrazu svému. A pak samozřejmě Nusle, s nezbytnou padající omítkou a malou cikánkou, která se jmenovala Petra a měla strašně smutné oči, když propadla v první třídě, barevným mluvícím papouškem a budovou spojovací společnosti, kam jsme přes plot chodili krást bužírky a připadali jsme si dobrodružně, z nichž jsme pak dělali dírovaté červené květiny se žlutými stonky a největším objevem bylo klepadlo na dvoře, na kterém se dalo hrát na slepého a na kůrky chleba, vyhazované z Ovoce-zeleniny, jsme lovili rybičky na pankráckém dvorku, zašpiněném od uhlí, ale to už je strašně dávno. A možná se to ani nestalo, jak dávno to je. (It´s time to go. Mimochodem. Ale to opravdu jen tak mimochodem - a ještě - záleží jen na správném načasování, parket neparket. Příště bude lekce z němčiny:c)) Zwei Brötchen, bitte:c)) Snad někdy jindy a někde jinde...:) Nic se nemá přehánět - což už jsem pochopitelně porušila.)

Kytička
26. 04. 2002
Dát tip
To je nádherné.... *****

Dabi
25. 04. 2002
Dát tip
Krásný, Armande! :o)) Můj upřímný t*

Print
25. 04. 2002
Dát tip
:-)***!!!

Armand
25. 04. 2002
Dát tip
Rivka: tolik španělských slov mate můj zrak... že bychom přešli v tango? :)) Vysvětli mi, kdy děláš ten trhavý pohyb hlavou? A pak ještě několik jiných španělských slov .. prosil bych vysvětlit. Anebo ne..... někdy je lepší nedostatek nápovědy :) rebecca: už se nečertíme? :) a vole je tu jiný básník ne? Cyrano?... takové srovnání a z tvých úst!? Samolibě se usmívám... na chvíli si to dovolím. Jsem rád, že se ti líbí :) Nuitík: caramba! a několik jiných, zdánlivě španělských slov :)) Ostatní: díky a krásný den!

Rivka
24. 04. 2002
Dát tip
... a Kubánky, hrající v cukrovaru domino, se chopily rytmického impulsu, když opraváři spadnul francouzský klíč, klepaly lžičkami o židle a o stěny a vůbec o co se dalo a protáčely ostře barevné puntíkovaté skládané sukně se stejnou elegancí, s jakou chodily vynášet basuru v natáčkách a pokřikovaly po sobě querida mía, zase se snížily příděly, ale, seňores imperialistas, no les tenemos absolutamente ningún miedo, protože VENCEREMOS! A možná to bylo všem jedno, protože všechno bude maňana, to znamená ráno, nebo zítra, nebo za čtrnáct dní nebo vůbec, řekněte, kde jinde má časový údaj příslibu takový nádech tajemství? Inu, Salsa. tadatadýdatapdatadýdadypdyp:c) (Že bych se mohla zase naučit mluvit a myslet normálně...?:))) )

Helča
24. 04. 2002
Dát tip
Já slyšela je o Jarkovi :)

Helčo, všichni tři uměj tančit, Jarek, Lothar i Standa... těžko říct kdo líp... jsou prostě neodolatelní tancmajstři. I když, jak vidím, moje adorace jim už nestačí, asi na to jdu nějak blbě nebo co... a přitom já adoruju tak ráda a tak upřímně... ach jo. Armandovi tip, a beru odteďka lekce ve správný adoraci, očividně mám slabiny.

Drakkan
24. 04. 2002
Dát tip
3/5 fajn :c) zkus tančit s něma, je to příjemnější...

ano, zní to slušně leč přirozeně...jé líbí, hodí se to k dnešnímu poetickému a slunečnému odpoledni...tip

Nuitík
24. 04. 2002
Dát tip
wow, no to je tak rozpustilý :o) hezký!!!*

Pája
24. 04. 2002
Dát tip
:o))) :-P

Helča
24. 04. 2002
Dát tip
:)

KikinaV
24. 04. 2002
Dát tip
... šarmant Armand okouzlen :-)))

Helča
24. 04. 2002
Dát tip
Stando a umíš tohle?

AHED
24. 04. 2002
Dát tip
Skvělá, skvělá, a ještě jednou skvělá!!! T!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru