Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

HAIKOPOKUS (69)

Výběr: Můra73, snake_01, Zbora, atkij
22. 06. 2019
17
8
1504
Autor
Odettte

Odjela pouť –

z fotbalového hřiště je zas

fotbalové hřiště


8 názorů

sidonia
29. 10. 2019
Dát tip

snake - pěkně! šest řádků o třech řádcích... před haikuisty vždy smekám.


snake_01
07. 10. 2019
Dát tip

Magdalene: Samoúčelné opakování, stejně jako samoúčelné plýtvání prostorem, samozřejmě není na místě, nicméně o to v tomto textu nejde. Naopak pokaždé, když se v tomto textu objeví fotbalové hřiště, je to z důvodu aktualizace - konkrétně druhé fotbalové hřiště zcela absurdně aktualizuje původní představu fotbalového hřiště, a tím aktualizuje i perspektivu čtenáře, čímž vzniká zcela živá komika.


Magdalene
06. 10. 2019
Dát tip

Nemám tolik zkušeností s haiku, ale opakovat slova v tak krátkém textu, snad ani není haiku.  Sorry....


Danny
02. 10. 2019
Dát tip

:)


Oldjerry
29. 09. 2019
Dát tip

Má to  dva atributy haiku: má to vtip a tři řádky.   Obraz je to částečně a děj v haiku obvykle není vítán - řkněme však, že zde se dáchápat jako časový údaj, určující slovo. Dám tipa,. ale sám si nejsem jist...


snake_01
10. 09. 2019
Dát tip

Opravdu se u Tvých textů bavím... Moc se mi tu líbí ta do očí bijící triviálnost postřehu - trivialita ad absurdum.


atkij
23. 06. 2019
Dát tip
Toto je pro mě skvělé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru