Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

trvalá ztráta sluchu

09. 07. 2019
24
26
1967
Autor
Philogyny

 

Mám ráda bílý motýly

večer jim utírám oči

 

Adoptujte sirotka z Afriky

 

Pijeme stejný pyl

pak se pravidelně dusím

v tichu příchuť po medu ---

 

Kuna se vrátila do stodoly

prozradil ji trus

vtiskne svou informaci DNA

jako navštívenku

pro krátký pocit nesmrtelnosti

usni usni usni

stokrát prokousnutou dlaní

hladím děj

co byl jen v mý hlavě

tak už (kurva) zavolej a

nemluv o smrti

nemám na ni čas

 

Trvalá ztráta sluchu čtyři procenta


26 názorů

Benetka
před 10 měsíci
Dát tip

moje trvalá ztráta mozkových buněk: 40%


Philogyny
23. 07. 2022
Dát tip Gora

pro Zeanddrich. E

Kdysi jsem adoptovala, Shawn už je na střední škole. Byl to takový malý špunt s předkusem, jak jsem ho uviděla, chtělo se mi plakat, nevím, proč. Komunikujeme, já mu poslala mobil , on mi fotky babičky... Jinak už bych asi tyhle věci nikdy nikomu neřekla, jsem poučena. Děkuji za zastavení a komentář.

pro Biskup

Děkuji, moc.


některý obrazy jsou nádherný, třeba úplný začátek...


To starej Rendl:  Věřím autorce její smutek, ten (náš) bělošský smutek, který nás akorát brzdí..

Jo, brzdí nás, a je to dobře;  -jinak bychom si tady daleko častěji, z plné rychlosti, rozbili hubu.. .

 


Philogyny
16. 11. 2019
Dát tip

j.f.julián

Na pár týdnů do konce roku? 

Něco mi naskočilo...

Já mám klasiku ráda. Nevadí mi ani archaismy. Když je to dobře napsané. Nemám ráda takové ty školácké rýmy. Rým musí být rafinovaný. Tak, aby moc nesvazoval báseň. Vázat je umění. A když někdo umí, má můj obdiv. A tak hezké ráno přeji...


Philogyny
10. 10. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

pro Leri

Ani ne. Každý jsme smrtelný od první vteřiny narození. Vlastně i před ním. Nikdy nevíš.

Spíš už mám o trošku víc času na svůj život. Užívám si to po svém.


Philogyny
12. 07. 2019
Dát tip

pro dadík:

Děkuju, všechno je pravda...

 


Philogyny
12. 07. 2019
Dát tip

pro Karpatský knihomoľ:

Děkuju za zastavení. :)


Philogyny
12. 07. 2019
Dát tip

pro qíčala:

smrt je v nás od narození, tou vteřinou,  jak se narodíš, jsi smrtelná a musíš s ní počítat, pak se nebojíš....   :)


Philogyny
12. 07. 2019
Dát tip

pro agáta5:

Držím rekord, na literu se vymazala sakum pikum. Je fakt, že jediná qíčala mi tenkrát podala ruku. Napadal mne Analfagot alias J.F. Julián.

Pak se zrušil a já si nechala obnovit účet. Potřebovala dohledat jednu básničku....Tak tam mám hnedle dva...  :)

Děkuju....


Philogyny
12. 07. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

pro Umbratica:

Letos si je zachytila, jak vyletěli a cvičili u ořechu vzlety...  :)

Asi to máme podobný...


agáta5
11. 07. 2019
Dát tip

"jen" - oprava, vypadlo mi písmenko


agáta5
11. 07. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

nemaž díla! to si tě člověk uloží a pak je čučí, se opičíš po kvíčale, žejo, to je mazačka číslo jedna a ty seš další!  kdybychom byly z očí do očí, řekla bych ti vemlouvavě "neser agátu"


Umbratica
11. 07. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

U nás letos lejsci šedí konečně vychovali mladé až do fáze, kdy mohli vyletět z hnízda. Loni jim mláďata sežrala kuna. Oni ale zase pořád lovili motýly. Bělásky běžně a často i babočky. Všechno se pořád točí kolem smrti, ale dobrá zpráva je, že ti mladí mají alespoň nějakou šanci. Tip.


Čudla
10. 07. 2019
Dát tip

/*


Philogyny
10. 07. 2019
Dát tip

pro všechny:

Děkuju za nakouknutí a komentář, je to pocit  posledních dnů  a dneska vylítli z hnízda Rehci... Zavřela psy. 


skvelé


dadik
09. 07. 2019
Dát tip

nutí to číst.. :)*


agáta5
09. 07. 2019
Dát tip Gora

ach, to se mi moc líbí, ještě to sjedu párkrát :)


Andělka1
09. 07. 2019
Dát tip

***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru