Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez názvu

12. 07. 2019
0
2
466

se sbirky Já.

Hledám Tě lásko, rty pálí a není kdo by je zvlažil stejně pálivými rty.

Hledám Tě na ulicích z nebe, vidím všechny bolesti i radosti…       jen Tebe ne.

Jsou tu skupinky lidí a já chci být mezi nimi…                                 ale s Tebou.

Obzor je veliký a nevím, jakým směrem se dívat.

 

Tělo se chvěje pod pomyslnými doteky a taje. Lidé chodí, jedou, smějí se… a já… pláči…

Věříš mi?

Mlha a soumrak leptá můj žal na malé články a já jsem vděčná že padají a blíží se. Hudba co hraje z rádia kalí mysl, tep bere větší rychlost, mozek pracuje na plné obrátky a fantazie má zelenou…                  Chci Tě!!!   Mockrát, stokrát, tisíckrát…

Slyšíš mě?

 

Světla se rozsvítila a ze tmy vylezly stíny. Zrak bloumá bezcílně a...

ten obrys znám...                  Lásko!                       Hledám Tě!    

Křičím:          pojď   pojď   rychle z té tmy ať vidím… TEBE…!

Jdeš?

Jdu, ozvalo se divně, dvojhlasně.

 

Mezi námi nic nebylo…

Věříš mi?

Slyšíš mě?

Jdeš?

Nejdu lásko, hledám Tě…                         a nevidím…

 


2 názory

Sice říkal, že mezi nimi nic nebylo, když z té tmy s tou druhou vyšel... ale za chvíli se ukázalo, že již měsíce mezi nimi něco bylo, a to ,,nic,, se za čas narodilo... Bylo z toho to, že to mezi námi skončilo. 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru