Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čaroděj-konec příběhu

07. 05. 2002
4
0
1369
Autor
Hakim

Tak takhle to končí...

Stál na vrcholku své hory a smutně hleděl do zapadajícího slunce. Rudé paprsky se mu se mu odrážely na holé hlavě a vítr vanoucí z nedalekého města, té výspy nenávisti a úpadku, mu ošlehával neholené tváře. Svaly na jeho těle už řvaly bolestí a tak nevydržel a usedl pod zčernalý pahýl kdysi mohutné, zelené borovice. Rozplakal se při vzpomínce na svoji dávnou lásku. Vždyť to bylo právě tady, kde spolu byli poprvé ... a naposled. Dodnes cítil její horké tělo a vlahé rty. Naneštěstí byla mezi prvními odvedenými a její popel už byl rozprášen více něž před sto lety. Ty ubohé hony na nesmrtelné, jak jemu podobné ti zatracení blázni nazývali, už sice dávno skončily, ale odnesly sebou vše i tu jedinou, kterou kdy miloval. Jak jen mohl sloužit té bandě všivých hyen a odporných červů?! Vše, co jim kdy dal, obrátili v prach a nebo použili k zničení celých ras. Nakonec se jim znelíbil i on a vyhnali ho. Celé generace ho nenáviděli. Zloba se ale ztratila v čase a vystřídal ji strach. Tak dnes, čas už dávno přestal počítat, je jeho hora pustá a šedivá! ...jako město pod ní. Nyní vstal, strhl z krku svůj amulet a zvedl ho ke slunci. Zavřel oči a cosi tiše pronesl. Město pod ním okamžitě vzplálo a zářilo do pohasínajícího světa jako Prométheova pochodeň. Dlouho, předlouho se díval a tak ani neucítil hadí zuby, jenž se mu zaryly pod kůži jako dvě jehly. Díval se, dokud ho jed nepřenesl na druhou stranu. Taková je cena pomsty.


Bledulka
17. 10. 2003
Dát tip
Je to psané s nádechem smutku, který pramení v samotném srdci, smutné ale náherné. Dávám tip.

Sid
03. 10. 2003
Dát tip
Hm, zvláštní... generace ho nenáviděli. Dostals mě :)

Hakim
17. 10. 2002
Dát tip
Deprese... jak kdy! Je to takový kontrastík kdesi uvnitř v mé osůbce... oproti stavům neskonalého štěstí a lásky:)))

jak jsem tak přečetla pár tvých dílek, mám čím dál větší pocit, že trpíš depresemi...to je fajn...nebo snad nemám pravdu.....? tip čaroději...*****

Morgana
18. 05. 2002
Dát tip
nevim proc,ale slovo hyeny v souvislosti s lidmi se mi v posledni dobe vybavuje stale casteji...:( carodejove a carodejky jsou casto odsouzeni k nepochopeni,samote,naslednemu pocitu nepochopeni a zneuziti a touze po pomste,vsak vis jak...zrejme proto,ze vidi svet z prilis mnoha uhlu proto je mozna lepsi nebyt carodejem a nevlacet tak na bedrech tihu celeho sveta... zaslouzis TIP

Zizu
08. 05. 2002
Dát tip
Já teda spíš myslím, že na druhé straně mu určitě bude líp. Ale líbí se mi to. T

clovrdik
07. 05. 2002
Dát tip
... konce jsou různé, tak tak .. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru