Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jede nocí II.

11. 05. 2002
38
4
7924
Autor
LaMouette

jen.. taky jede nocí..

 

Jede nocí ..

Jede nocí s mužem..

 

Je vmáčknutá do sedadla toho luxusního auta a pozoruje, jak kužely světla ukrajují tmu a polykají jeden kilometr za druhým. Po očku sleduje muže vedle sebe, jak pozorně sleduje silnici před sebou a spokojeně se usmívá. Je trochu unavená a večer byl náročný a ještě zdaleka není u konce. Ví, co ji čeká, věděla to už ve chvíli, kdy váhala u dveří jeho auta a zachytila jeho udivený pohled.. nadzvižené obočí.. Zadívala se mu upřeně do očí a s úsměvem nastoupila.. A teď tu sedí a tulí se ke své kabelce.. On se k ní otočí, koutky úst mu na moment povyskočí nahoru a lišácky na ní mrkne.. Ona mu úsměv oplácí, ale nedokáže zakrýt ten zvláštní pocit.. ostatně jako už tolikrát a raději zapíná rádio. Ví, co ji čeká a přeje si, aby to trvalo co nejdéle, ale je jí nadevše jasné, že čas bude utíkat.. jako už tolikrát. Po očku se na něj dívá.. je moc milý společník a pěkný, dá se říct, že i přitažlivý...   dělají se mu kolem očí vrásky, když se usmívá, jak si všimla už v drahé restauraci, kde s ním strávila celý večer. A ona ví, co ji čeká, ví, na co on myslí, snad proto, jak se usmívá nebo proto, že ji právě položil pravou ruku na koleno a pomalu ji hladí po celé délce stehna.. usměje se na něj, protože jí to dělá dobře a oplatí mu pohlazení po tváři.. jako už tolikrát.. Myslí na svoji nejlepší kamarádku, strávila u ní celý den.. dlouho ji neviděla, tak si celý den měly co povídat.. prohlížely rodinná alba a hihňaly se prvním milostným dopisům.. otevřely si lahvinku dobrého červeného a sdělovaly si důvěrnosti tak jako za svých školních let.. když v tom ji myšlenky přeruší jeho hlas ".. dáma se nebaví? to budeme muset napravit.." honem omluvně mumlá své ..promiň a začne švitořit ty roztomilé blbůstky, co muži tak rádi poslouchají.. jako už tolikrát. On se po chvilce začne usmívat a potichu si pohvizdovat, zatímco ona se snaží jen nezavřít oči a nevrátit se ke svým myšlenkám. Ale nejde to.. vidí, jak odemyká byt.. a pouští ho dovnitř.. nabízí mu něco k pití, nalévá sobě skleničku a rychle ji obrátí do sebe.. sedá si do kožené sedačky a pouští tlumenou muziku.. on si sedá vedle ní, políbí ji a začne rozepínat zip jejích jednoduše střižených šatů.. a ona.. jako už tolikrát.. ho bude líbat a objímat jako by to bylo naposledy.. neví, kdy ho uvidí příště.. neví, kdy se mu bude dívat do očí.. cítit jeho polibky, doteky.. cítit, jak se mu oddává do posledního výdechu, jak prohýbá svoje tělo jako strunu a on na ni hraje tu neopakovatelnou melodii.. jako už tolikrát.. neví, kdy uslyší jeho milostná slůvka šeptaná jí do vlasů.. jeho úžasné tělo.. jeho sílu, pevnost, pot, oddanost.. pocit, že naplňuje a zároveň je naplněna.. to všechno miluje.. a přitom ví, že je to možná naposled.. Tok myšlenek přeruší zaječení brzd.. "Zatracená srna, to bylo o chlup!".. ona jen posbírá rozsypanou kabelku a radostí se zatetelí.. ještě jedna dvě křižovatky a sláva, je doma.. zhluboka se nadechne, usměje se a snaží se zahnat tu představu úchvatné, okouzlující a milé ženy, kterou odpoledne opustila.. a do jejíchž očí se nemohla celou tu dobu zpříma podívat..neboť..

 

..jede nocí s jejím mužem.

 

 


4 názory

A.H.
06. 08. 2010
Dát tip
*

LaMouette
15. 11. 2006
Dát tip
tyjo.. skorem po roce zastavenicko naky..:-)) tekuji pjekne..:-)

Rabb
27. 01. 2006
Dát tip
Stejný pocit jako u původní verze.. stejně dobrý.. stejně zasloužené Té..

exorcista
23. 12. 2004
Dát tip
musím se přidat k ostatním nadšeným ovátorům (od slova ovace), velice pěkně napsáno...miluji když příběh má několik dějových odboček...je to jako stát ve dvou místnostech zároveň...velice pěkné...tip za oba

Sybian
27. 11. 2004
Dát tip
mezi I. a II. ... vecne dilema mnohych. Ted po precteni I. i II. je jasne, ze ted uz by mi tu jedna cast chybela. Takhle je to cele a moc pekne. jak rikam ... mam rad ... povidky ) G.

Alojs
03. 11. 2004
Dát tip
Zajímavý a dobrý experiment. Ale je to téměř stejné, i ta myšlenka není moc odlišná... Snažil jsem se to číst celé a nepřeskakovat, přestože jsem věděl, co bude nejspíš následovat.

LaMouette
03. 11. 2004
Dát tip
dekuji i tady.. ale sem cela ja.. experymentatorka.. :-)

JiKo
09. 04. 2004
Dát tip
coto? vykopáváš mrtvoly z hrobu?

Matyjustin
04. 01. 2004
Dát tip
tak tady jsi mě dostala :o)) něco v tom duchu mi chybělo u té první (ale bál jsem se to napsat ;o) - život je někdy relativní :o)

aramis
04. 12. 2003
Dát tip
!*

bor_uvka
25. 11. 2003
Dát tip
Luci si kouzelnice, přečetla sem to jedním dechem .. obojí.. mě se víc líbila původní varianta, ale je úžasné jak těch pár řádek změní situaci. Tipanec jak hrom a mlaskaneček.

UF! :-))))) *

ECHO
30. 04. 2003
Dát tip
Hezké. Tak velký kontrast tak malou změnou... *

Lowlander
29. 04. 2003
Dát tip
Moc dobrý.... TIP*

JASAN
26. 03. 2003
Dát tip
Jsi třída, ale Jede nocí I. bylo mnohem lepší.

LaMouette
26. 03. 2003
Dát tip
JASAN... děkuji... za obě dílka... asik je to tím, že Jede nocí I. je původní nápad.... tahle dvojka mě napadla dodatečně.. samostatná by asi nevznikla.. spíš mne lákalo na stejném principu.. se stejnými slovíčky říct něco úplně jiného:-)

JASAN
26. 03. 2003
Dát tip
Jo, a podařilo se ti to.

Humble
13. 03. 2003
Dát tip
:o)))

aRmida
13. 03. 2003
Dát tip
tak takhle je to!

alim
13. 03. 2003
Dát tip
no bez tipiku to nejde..no .-)))

guy
24. 02. 2003
Dát tip
no comment II.

kerberowski
23. 01. 2003
Dát tip
drobná paralela s tým čo neskôr hodím k mojim dielam. blbůstka-evokuje mi to hrozne ziggyho :) milujem takéto veci ako je táto próza

hurvinek
11. 12. 2002
Dát tip
pointu jsem cekal ale stejne me prekvapila, dost dobre!

Seregil
10. 12. 2002
Dát tip
To, co jsem napsal k temu prvnímu.... to chci i teď - skvělý sloh a pointu jsem tedy už čekal, ale dojmu to neubralo... tip

j_i_r_i_k
21. 11. 2002
Dát tip
Taky jo, škoda jen, že mi pointa došla při první zmínce o nejlepší kamarádce... Ale jo...

Helga
17. 11. 2002
Dát tip
Jo, tak to je ještě o chlup - možná o dva - lepší. Ale možná to je taky tím, že se mě to tak trochu dotýká. Jen mi to leccos připomnělo.Jo jo, ty vztahy...

Kocour
13. 09. 2002
Dát tip
tahle bych chtěl taky umět psát a hlavně umět udělat s tak běžné záležitosti, tak potavej příběh :)))

Francois
10. 07. 2002
Dát tip
Souhlasím s Neither. Suuuupeerrrr tip

suva
07. 07. 2002
Dát tip
prima obměna...

XXXconXXX
01. 07. 2002
Dát tip
:)

Muawijhe
21. 06. 2002
Dát tip
Ještě fajnovější něž první dílek. :o)) A co třetí? Co kdyby tou nocí jela sama? :o)

Ziggy
10. 06. 2002
Dát tip
******************************************************** takže hmm juuuuuuuuuuu a ... kruciš ... veď vieš mne sa to tak veľmi páči a utekám na pokec a ... *********************************************************

Jarodějka
09. 06. 2002
Dát tip
i tentokrát tip, opět s uzaním, máš talent tím, že jsi napsala příběh dvakrát, a vždy jinak, hraješ si s námi, i se sebou, každý si zodpoví sám, jestli se zveze zajímal by mě tvůj názor, morální pohled na obě situace já jsem na zadním sedadle, ještě je třetí varianta :o)

Neither
08. 06. 2002
Dát tip
To první jsem hodnotila jen pro Tebe a teď jen dodám - Perfektní a Tvé. Máte, madam, velikánské nadání :o) A držím Ti palce.

Čolito
02. 06. 2002
Dát tip
Je to skvělý!

Willi
01. 06. 2002
Dát tip
Hmmm asi začnu tady číst raději tu prozičku , tahle konkrétně mně vážně bere !

XXXconXXX
13. 05. 2002
Dát tip
Myslím, že nemá smysl se k tomuto dílku vyjadřovat, jelikož bylo všechno řečeno v předchozích kritikách....prostě :oNS *

skromna
13. 05. 2002
Dát tip
cetla jsem jednim dechem...byla jsem moc zvedava, jestli uz tou noci konecne pojede TA (jak to rict slusne..mrska?) zase me to dostalo..diky LM krasne cteni :c))*

Tajta
13. 05. 2002
Dát tip
*!* a není co dodat...

Tajta
13. 05. 2002
Dát tip
Tak teď ještě dodatek po přečtení první varianty: každý ten příběh je sám o sobě moc dobrý (námět, způsob jakým píšeš, jaká volíš slova a jak je spojuješ ve věty...)...ale takhle dohromady...chybí mi slova, která by to důstojně opsala...kdyby šel dát nějaký super tip, okamžitě bych ho dala. Vážně!

LaMouette
13. 05. 2002
Dát tip
Tajta.. nevím co napsat jiného, aby to vystihlo podstatu.. než jen... z celého srdce... děkuji:-)

Dávám velký "Tipoš". Je krásné, když víme, že život je krásný tím, že je. A je přece lepší zapálit aspoň malou svíčku, než proklínat tmu. L. mlask a díky za to, že jsi a že nám tohle dáváš :-)))) ....... asi tak 2.000 km vzdušnou čarou od té, která jede nocí s jejím mužem, sedí u stolu dva lidé. I nad ostrovem v moři obloha potemněla, na obloze vyskákaly hvězdy, vánek si pohrává s listy palem a listuje reklamními letáky. Oba si zaujatě o čemsi vyprávějí a jejich tváře jen matně osvětluje plamen svíčky. Led se pomalu rozpouští v jejich skleničkách a kapky se spojují do provázků, aby hledaly své útočiště na desce stolu. Z mimiky i gestikulace obou lze vypozorovat, že už se znají delší dobu a hovoří spolu otevřeně o důvěrných záležitostech. Oba jsou klidní a vyrovnaní a projev ani jednoho z nich není nijak rozpačitý. Někde v dálce zahoukala lodní siréna a za rohem zaklaply domovní dveře. On pozvedl sklenku k dalšímu přípitku. Přiťukli si, ona ho políbila a osvěžila se dalším douškem lahodného koktejlu.... on pro změnu kdesi v dálce pije s jeho ženou... Mlack:-))))) Myšák

Albireo
12. 05. 2002
Dát tip
Nepatrná úprava - a je to něco docela jiného! Gratuluji k tomu nápadu. TIP!!!

Deltex
12. 05. 2002
Dát tip
Souhlas s Albireo... Je to skvělé *!

Whelp
11. 05. 2002
Dát tip
Super!! Tohle a to první je opravdu vítečně napsané. Tip.

JohnieBass
11. 05. 2002
Dát tip
Velmi dobrá variace na původní text! Chválím, ptotože to čkověka donutí číst pararelně ob atexty a hledat rozdíly! Moc moc líbí! Jenda!

LaMouette
11. 05. 2002
Dát tip
to clovrdik.. veliká omluva.. nějaká kouzla mi vymazala tvou kritiku.. ale sem jí našla v jiných souborech.. tak předávám tak jak jsi mi napsal... Clovrdik... jak už jsem Ti psal na pokecu - je to psaný velmi čtivě, v podstatě se jedná o naprosto stejnej text, jako v \"Jede nocí\", ale s naprosto rozdílnám obsahem .... pro stejnej text dávám TIP a pro rozdílnej obsah zařazuju k sobě do klubu :-))

myrinda
11. 05. 2002
Dát tip
achjo, ten zivot.... skvele napsane - TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru