Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

noční bojovky

14. 05. 2002
12
0
2412
Autor
tloudev

Jede nás v tom víc. Ale každej to děláme na sebe. Je pravda, že sme tak trochu pošuci, ale prostě nás to baví. Děláme novej směr, grafitti na jedno použití. Umělohmotný grafitti. Plastic Vinyl Electrical Tape. Už nevim koho to napadlo ale je to úžasná věc. Na reklamní billboardy na zastávkách a jinejch fakt frekventovanejch místech přikresluju po nocích velký kundy a čůráky nebo jiný blbiny, ale většinou je to taková blbost že kunda a čůrák jsou naprosto na místě, a pak jen chodím po vytipovaných místech, koukám se co kde zanechali ostatní a tipuju který z lačných ranních moralistů se pokusí s potřebným patosem izolačku sundat. Něvěřili byste, kolik se jich najde, hlavně když budík odklepe kolbenům. Sedím a pozoruju je. Neumim tipovat lidi, tak se to učim. Snažim se bejt nenápadnej. Jo, snažim. Většinou mě ale prozradí příliš hlasitej smích. Naštěstí oni nebejvaj rychlí.

Úderem osmé hodiny ranní jsou na billboardech pouze podpisy, a to ještě většinou nějaký ten cenťák pásky chybí. Sport je to kreativní a humorný a občas vás i někteří lidé, od kterých byste to nejmíň očekávali, velmi zajímavě překvapí.

tloudev
26. 07. 2004
Dát tip
mno je to trochu horsi s kvalitou, pac ta PVET je velice snadno odlepitelna. ale diky za napad na vylepseni :-)

tloudev
20. 07. 2004
Dát tip
hele ty chytra, jak si myslys ze je vtipny na kazdy misto cpat billboardy?

Rowenna
20. 07. 2004
Dát tip
:-) pobavilo. A ty nálepky snad nevadí. :-)

Nicollette
20. 07. 2004
Dát tip
dobrý*

tloudev
16. 07. 2004
Dát tip
hele andulko ty si naka posahana. nicit... nalepit izolacku na billboard je niceni? vyhon si a neprud. a at se nikdo nekouka nebo mu znicis smysl pro estetiku.

Andulka
16. 07. 2004
Dát tip
jakou jinou lze cekat odpoved od nekoho, kdo si mysli, ze je uzasne vtipne na neco co ti nepatri -> " přikresluju po nocích velký kundy a čůráky nebo jiný blbiny"

Andulka
04. 11. 2003
Dát tip
hm...tak tady se radeji nevyjadruji, protozena lidi co nici cizi majetek mam svuj nazor...:-)

Wopi
07. 07. 2003
Dát tip
:))

nin
07. 07. 2003
Dát tip
výbornej nápad!!!! ***

Semeno
20. 10. 2002
Dát tip
mmmmmmmm..........zkusit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!**

kirkov
05. 06. 2002
Dát tip
kdyby jen to, to voní člověčinou....středně propečenou s francouzkým restovaným brambůrkem a bylinkovým máslem...mám hlad že bych brečel...možná dvě tři brusinky navrch a tenoulinký plátek limetky

Norek
24. 05. 2002
Dát tip
docela bych věřil tomu, že snaživejch kidí, co se pokusí izolačku sundat bude docela dost:-) * * *

dandandydan
16. 05. 2002
Dát tip
Tohle voni zivotem

tloudev
15. 05. 2002
Dát tip
neumim tipovat vlastne vubec nic.

Deltex
15. 05. 2002
Dát tip
*

*

Aki
14. 05. 2002
Dát tip
:o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru