Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň neznámeho básnika z obdobia o 50 000 rokov

22. 05. 2002
6
0
1774
Autor
Naso

čo môže byť smutnejšie

ako to

keď zanikajúca civilizácia

dostane zúfalý

vesmírny pozdrav

od inej zanikajúcej civilizácie?


Lyryk
24. 05. 2002
Dát tip
:-)))))

mhruzik
22. 05. 2002
Dát tip
No neviem či trba v takýchto situáciách ovoriť o beznádeji a to ešte absolútnej. Poznám i iné slová : "Kde sa dvaja spoja v mojom mene ..." Jednoducho chcem povedať, že dvaja je viacej ako jeden a tiež vzájomná pomoc dvoch slabších môže znamenať i záchranu (i keď možno len dočasnú). Ale ja verím, že zachrana je VŽDY možná.

bogart
22. 05. 2002
Dát tip
Poznámky: Zkuste si přečíst nějakého Lema - co se týká kontaktu. Co to použít trochu více důrazným způsobem? Nahodit pocit bezútěšnosti ze samoty ve Vesmíru (i když je to iluzorní blbost - ale dá se použít) a pak to někam roztáhnout. Nebo navázat drobnější kamínky rozvalin civilizací. Nápad má potenciál, autorovi o nměj nešlo - vím. Ale je tu ta možnost.

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
jo a vesmír je jich plnej, takovej pozdravů, který blouděj od nikoho k nikomu

_iris
22. 05. 2002
Dát tip
nahodou...tym sa prekryl ten smutok aspon z casti!!!

Elyanne
22. 05. 2002
Dát tip
*

Pepo
21. 05. 2002
Dát tip
Absolútna beznádej. Čo je za ňou?

Bacil
20. 05. 2002
Dát tip
Už nič :-)

Ked ju nedostane!!:-)

Naso
20. 05. 2002
Dát tip
Posolstvo ľudstva, ktoré odišlo do vsmíru na palube Voyageru by malo doraziť do centra našej galaxie zhruba za 26 000 rokov. Toľko by trvala aj odpoveď späť... Ja však ako správny sci-fista verím, že v tejto časti vesmíru sú kontakty medzi civilizáciami čulejšie, ako si dokážeme zatiaľ predstaviť!

Bix
20. 05. 2002
Dát tip
hmmmm

tanganika
20. 05. 2002
Dát tip
aspon nie su sami!

Vaca
20. 05. 2002
Dát tip
nevím, kdo to napsal nebo řekl, ale "...kdyby jsme v celém vesmíru byli sami tak by to bylo plýtvání místem..."

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru