Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kariérista

20. 05. 2002
5
0
1351
Autor
zagori

Když na půdě něco najdete, zapomeňte na to, že to má nějakou cenu. Nemá nevezmou vám to ani v antikvariátu, ani v bazaru, ani v zastavárně a dokonce ani ve sběrných surovinách. Je to zkrátka způsobeno tím, že to co za něco stojí zkrátka na půdě není. A mimochodem nemá někdo zájem o starý rozvrzaný gauč z roku 1936???

 

Narodil se k tomu aby se na něm leželo,

byl samozřejmě překvapen protože ten báječný a všemi opěvovaný život si zkrátka představoval jinak.

Táhlo mu na deset let a dosud se nedočkal žádného vzdělání.

Nepočítáme –li ovšem malou Mařenku která na něm pravidelně předstírala školní přípravu.

Mnoho mu to nedalo.

Potom mu bylo patnáct let a začal se těšit na sexuální zážitky.

Bohužel skončilo u toho jak pozoroval Mařenku s donedávna ještě malým prckem Šimonem, který bydlel asi 200 metrů od Gaučova bydliště.

Když mu začalo táhnout na padesát smutně si uvědomil, že ho už asi žádná velká kariéra nečeká. Mařenka už taky nebyla žádná krasavice a její manžel Šimon byl tři roky po smrti.

Malou naději mu dala sametová revoluce v roce 1989, říkal, si že když se teď tak změní poměry, že by se mohla změnit i jeho pozice.

No nakonec změnila ale trošku jinak než si při svém snění představoval.

Poté co umřela i Mařenka tak ho jeho děti šoupli na půdu.

Gauč už rezignoval.

Kariéra v prdeli.


tečna
09. 06. 2002
Dát tip
nuda kariérista.. ten název ti sedí

tečna
09. 06. 2002
Dát tip
Úvod do studia šméčkomakingu jsi už jednou publikoval pod nickem uranium, tak co to sem cpeš zas

zagori
09. 06. 2002
Dát tip
tečna: no ale Tys už mě to dvakrát psala k tamtomu , tak proč to cepš ještě sem??

tečna
09. 06. 2002
Dát tip
psala jsem ti to k tamtomu jednou, matematiku :)

tečna
09. 06. 2002
Dát tip
někomu můžeš psát stejnou věc desetkrát, a stejně to nepochopí

zagori
09. 06. 2002
Dát tip
Milá tečno ať je tedy po Tvém. Ano dal jsem to sem znovu pouze pro to, aby si to přečetli další lidé a zkritizovali mě, to. Udělal bych to znovu, protože nidky nebudu tak dobrý jako Ty, abych se smířil s tím že moje dílo přečetlo míň lidí než mohlo.

tečna
09. 06. 2002
Dát tip
je úplně jedno, kolik lidí četlo moje věci, protože nejsem žádný básník, pouze si to tady přehledně skladuji :) zajímají mě spíš cizí díla, a nestíhám je číst, je jich tolik ! a některé se objevují dokonce dvakrát, tak to by mohlo stačit na vysvětlení

Není to, špatný je to docela i dobrý. Jen se mi ňák nechce dávat tip za něco, co je moc typický, i když závěr je dobrej.

zagori
26. 05. 2002
Dát tip
kdyby to bylo apsoň tipický to bys ten tip dal že, tak dej aspoň typ

Typ ti dám, ale tip ne.

Tínka
26. 05. 2002
Dát tip
ahoj,Ten konec je :-))) Tip*. Jinak ta první věta? Trošku to zkus jinak.A né tou starou gramatikou:báječný a všemi opěvovaný ...co toje? To se k tobě prostě nehodí! Princezna Tínka

Deltex
23. 05. 2002
Dát tip
*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skvělý dílko! Tip.

Aki
21. 05. 2002
Dát tip
jo, je to o hovnu...

gd
21. 05. 2002
Dát tip
taková slušná rychlovka...

myrinda
21. 05. 2002
Dát tip
to by mohlo mit neco do sebe jeste si s tim kapanek pohrat...

Vio
20. 05. 2002
Dát tip
Věčný nešvar... gramatika Ti asi nic neříká... bohužel...

blázen
20. 05. 2002
Dát tip
Jo, podle chyb Tě vždycky poznám. Ale jinak se mi to celkem líbí, ačkoli ten nápad popisovat život věcí je už docela profláklý ... ovšem na jejich život sexuální, n ten jsi samozřejmě specialista. To Tě vždycky jeden nick přestane bavit, nebo co? No, tipa dávám, i když pomalu ani nevím za co. Asi za celkový dojem. Prostě se i to líbilo, i když to je celkem o hovnu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru