Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CAVA/CALA

21. 05. 2002
1
0
2246
Autor
Calavera

Zdravim
  Kedze v poslednich dnech doslo k nekolika preklepum v me prezdivce, chci vsechny upozornit, ze k tomu doslo z duvodu podobnosti dvou prezdivek. A to me, CALAVERA, a prezdivce kolegy CAVALERY (zkracene Cava). Nerad bych se nechtene vydaval za nekoho, kdo je tady uz nejakej ten patek, zatimco ja asi jenom styri dny. Mozna si rikate, proc jsem si vybiral takovej nick. Moje odpoved zni: Copak jsem to mohl tusit pred temi asi peti, sesti lety? A uz to se mnou zrostlo.
  I kdyz se \"l\" vymenilo s \"v\", doufam, ze mne budete povazovat za plnohodnotneho Pismaka, jako Vas za nej povazuju ja.
       S pozdravem
                       Calavera
                                    Psani zdar!


Cirilla
27. 04. 2003
Dát tip
A taky tu jsou Cirri a Zirael a vůbec... no, kdo to měl vědět, že jo? Sem si chvílema myslema, že Cava/Cala jsou alter ega :)) Hezká obrázková debatka, se mi líbila. Taková v přátelském duchu, ne každá tady je taková. *** - ani nevím proč, ale prostě ten tip to nemá a mě to přišlo vtipný, že se to tak sešlo :).

Merlita
05. 06. 2002
Dát tip
Ale ne CALO, je to legrace :o) Měls vidět, co jsem dělala, když jsem zjistila, že MERLE a MERLIN A spousta dalších takových tu už je :o))

Caravela
31. 05. 2002
Dát tip
Hlavně si nepleťte Cavaleru, Calaveru a Caravelu. JÁ JSEM LETADLO!

Calavera
31. 05. 2002
Dát tip
ty brďó, tak to už je moc, to abych začal uvažovat o změně nicku

Prokletí
22. 05. 2002
Dát tip
,,A kdo první uvidí koně, má bod!" řekl Mirek Dušín. Xixi... ják OSOBNÍ ZKUŠENOST? Pojď ven, chlape! ;o))))))))))) m.

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
ale no tak panove, to bych nerekl, ze se to tady takhle zvrhne, i kdyz, o jakem srazu to mluvite?

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
tak aby se to nepletlo:
CAVALERA:
CALAVERA:
O.K.?

Cavalera
22. 05. 2002
Dát tip
háááá jsem hezčíí:-))))))))))))))

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
hmm, no jo, nedavno jsem se dovedel, ze calavera je nejaka hudebni skupina, moje stranka se jmenuje Calaveritas, myslel jsem, jaky honosny nazev, jako ze veritas je z latiny pravda, ale ve spanelcine znamena calaveritas mala lebka, co dodat? sypu si popel na hlavu : )

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
na MALOU hlavu :))

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
co na malou hlavu, jsem vam mel co rikat, kruci ; )

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
:)))

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
ach jo, stávkujou, mrchy...

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
dekuji, wopi, jeste mne nikdo nepiktogramoval :) btw zacinam mit jistotu, ze calavera je ve spanelcina skutecne lebka

Vio
22. 05. 2002
Dát tip
No mně se tady taky objevil nějaký konkurent "vyo", ale snad si nás nikdo nesplete, páč já ho mám měkké(ho) ;-) Jo a pak je tu ještě Viouch... prevít... ale... to je vlastně můj nick... ehm ;-)

Wopi
22. 05. 2002
Dát tip
Vio :o))) Cala: když si dáš www.google.com, klepneš na IMAGES a zadáš Calavera, tak uvidíš tak úžasnou sbírku lebek jako nikdy v životě :o)

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
ok wopi, že mi to nedošlo :o), ale nejsem egoonanista

Matyjustin
22. 05. 2002
Dát tip
Wopi: Tak takovouhle reklamu mít na začátku, to bych byl "besceler" (že já si tenkrát nedal název Plint, nebo Krafka)

Calavera
22. 05. 2002
Dát tip
hmm, reklamní triky mě neberou, radši si svoji polevku bez celeru vydobiji SAM, ale, ehm, diky : )

Matyjustin
22. 05. 2002
Dát tip
že já tam nedal smajlíka - takže ....jasně :-)))

Wopi
21. 05. 2002
Dát tip
O.K.

Matyjustin
21. 05. 2002
Dát tip
Určitě !!!

Litochowitz
21. 05. 2002
Dát tip
ahoj Cala

Cavalera
21. 05. 2002
Dát tip
Mě to celkem taky nevadí, až na maličkost, jako mi přítelkyně vypráví, že tu na mě přes den půl hodiny mluvila a já jí neodpovídal. No není divu, když tu byl Calavera a Cavalera se přes den prakticky na pokecu neobjevuje:-)))

Prokletí
21. 05. 2002
Dát tip
Chm, potkal jsem dotyčného Calaveru osobně (viď? ;o) ) A nevím, myslím, že Cavalera není tak rychlý, aby se vyskytoval na svou místech najednou ;o))))))))) Do brna je to od něj, myslím, celkem dálka ;o) Díky z info ;o) m.

Calavera
21. 05. 2002
Dát tip
:o) no vidis

Calavera
21. 05. 2002
Dát tip
jo, potkals Calaveru, tak nazdar ; )

Prokletí
21. 05. 2002
Dát tip
Och, a jak pěkný jsi! Jak se mi líbíš!!! Nebejt já chlap.... no i když ;o))))))))))))))))))))))))) m.

Cavalera
21. 05. 2002
Dát tip
ješiž, tady se to zvrhlo ... hlavně si mě oak Proklí nazaměň za Calu:-)))))))))

Prokletí
21. 05. 2002
Dát tip
Cavi, neboj, jak řekl Kocour: Ná všechny dojde, ná všechny dojde!!! ;o)))))))))))) No fůj ;o) m.

Cavalera
21. 05. 2002
Dát tip
aha ... noooto bude pěkný tedy:-)))))) .... zabírám si místo u okna:-)))))))))))))) .. ehm .. zepředu .. ne teda zezadu .. co .. ješiž ... néééé .... nu co se dá dělat ..... nepojedu na sraz:-)))))

Prokletí
21. 05. 2002
Dát tip
Na sraženým mlíku se jezdí blbě, to máš pravdu.... a ten smrad!!! ;o) Tvá replika mi připomíná Jindru Hojera z Rychlých teplých šípů: "A že smím sedět u okénka, pane průvodčí?" Chechechéééééé ;o) m.

Cavalera
21. 05. 2002
Dát tip
:-))))) ahá takže osobní zkušenost?:-))))))))))))))) ... chi chi ...takže místo u okna schválneo ... aneb prvničky mají u okna rezervováno:-)))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru