Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu:První z dětí

Výběr: Shammann
20. 02. 2002
6
0
4988
Autor
Armand

Tento koutek neútulných slov nechť je dveřmi pro vidoucí, pro první z dětí...

"V stínu svých hrůz jsme jediní přeživší. Náš život pominul. Nastala nová doba. Nové dílo je třeba vykonat. Nejsem již nuzákem tohoto světa! Jsem daleko nuznějším - zbaven svého života, mohu žádat nesmrtelnost. V štěstí naší zhouby jsme jediní, kteří prozřeli. Probudili jsme šílenství. Pokořili čas a svědomí. Vše bylo vyřčeno. Nebudeme mluvit. Musí být jiné způsoby. Vybaveni pro věčnost, hledáme okamžiky, které s sebou nemůžeme vzít."

 

Armand


elfka_Sea
15. 03. 2005
Dát tip
.

Shammann
07. 08. 2004
Dát tip
kulivá poemům v kritikách šustí tohle auditorium do výběru...

Perchta
29. 12. 2003
Dát tip
tady se mi líbí!!! v nicu

jáma
29. 12. 2003
Dát tip
už ani ten ne...

Armand
23. 12. 2003
Dát tip
Juliane... stopy zejí zjevením i beznadějí k čemu pro koho křik vlastním jen nic a tento okamžik .

Ghatotkacza
03. 06. 2003
Dát tip
sedánek poněkud nízkého druhu zde...čekal bych souboje v bystrosti a ostrovtipu a ono zatím plácání...nikoli však plácání do bahna jež může být velice příjemné...ale plácání do písečku... ...samosebou se nenavážím do textu psaného verši a dp textu k němu se vztahujícímu ...salam aleikum dříve než zet budou tvé šlépjeje dobře sobě rozmisli z čeho zeti budou ... obtočím-li se kolkolem sebe a v půli nedokončeného obtočení vpálím si jednu do břicha po dokončení budu se dozajista svíjeti v bolestivých křečích ... toť několik malých poznatků z patafyzického kabinetu julian

Armand
21. 02. 2003
Dát tip
Ahoj rebecco :) Vítám Tě.. čtrnáctá třináctá .-)))

fanta
25. 01. 2003
Dát tip
Změna se vydařila. Nový pohled. :-)

fanta
21. 01. 2003
Dát tip
tohle je skvost

Armand
21. 01. 2003
Dát tip
fanta: první verze.. ten závěr jsem nakonec změnil.. a s ním je báseň nachystaná na 23.1. Původně jsem si ji napsal sem - jen tak. Pak mi řekneš, která se ti líbí víc. Zajímalo by mě, kdo ze známých (?) autorů jsi ... :)

Armand
20. 01. 2003
Dát tip
Po odcházejících zejí stopy ...do doby lednové vody nespěchají Bříza nemává a i stromy listy zuly je tečka slovem? anebo kruhem v půli?

jáma
03. 01. 2003
Dát tip
Proč tu nikdo nepíše ??? Napište sem někdo něco ...

jáma
24. 12. 2002
Dát tip
Howno... Mimochodem všem krásné Vánoce a ještě hesčí New Year :)

co to meleš jámo ???

jáma
11. 12. 2002
Dát tip
jé , ono se tu o mně píše... Díky...

jáma
11. 12. 2002
Dát tip
teda zatim ne, ale když sem si to krásně napsal , tak už jo, díky jámo , že o mne píšeš...:-)

Armand
09. 12. 2002
Dát tip
Dárek pro kalais (vybráno s diskuse klubu): "18.06.2002 Armand: Ghato: nechceš být redaktor?? :)) kalais: ty už jsi :)) ........ve všech slovech co znám .. je báseň............. 18.06.2002 kalais: armande jakotže jsem? já nehcci být nemám na to!!!!!!!" ---------------------------------------------------------------------- Tak to by byl dárek :))))) a teď ke gratulaci: tímto opožděně gratuluji dalšímu redaktorovi v řadách klubu!
Ať září! ☼ A ať žije! A tipujíc i výběruje!
.-) Ghatotkacza: dnešním dnem uznávám Ghatotkaczu za velkého básníka .. nástěnkářství je již minulostí a prach už netřeba utírat... prach utírá číslo třináct... :)) .. což se dostávám k poslední aktualitě a tou je nový člen klubu... Takže vítej třináctý! paranormality ... domnívám se, že příchod byl načasován přesně! .. (na pět minut po dvanácté) všem: krásný den a celé kvapem blížící se svátky ☼ a Nuitíkovi.. oříšek od veverky .-) a rebecce13.. úspěšný pátek 13tého v Ob-ratníku! .-)

Armand
09. 12. 2002
Dát tip
ještě avi pro přítele unseena :)

Armand
09. 12. 2002
Dát tip
oprava... "z diskuse klubu" ufff.. taková hrubka! se snad česky nenaučím! :)))

Armand
07. 08. 2002
Dát tip
Saule! .. kytaristé jsou vždy vítáni, a navíc pokud rádi Pearl Jam! a píší pěknou poesii .-)

Armand
07. 08. 2002
Dát tip
unseen.... ten jenž jsou neviděn poctil nás svou návštěvou :) .. Byl jsem vskutku překvapen (příjemně) mon ami. Vaše kradmé kroky nezachytí jen tak každý sluch a ani můj vysoko laděný Auspex to neměl snadné! .-) Vy též nejste běžným členem vašeho klanu, neboť poesie Vaše jest výtečná... a citu Toreadora velmi lahodící. A tak jen zašeptám do stínů....
Vítám a je mi ctí Rodní sem často nechodí

Armand
07. 08. 2002
Dát tip
opět stará písnička: Kdyby někdo zpozoroval báseň hodnou zařazení do klubu (jaké básně v něm jsou jste si už mohli všimnout), tak ať to sem napíše a dá mi avi. Děkuju. .-) Armand

Damik
31. 07. 2002
Dát tip
já bych potřeboval spíš k očaři než k zubaři nejni to na překážku členství??...vím i slepci vidí a mnohdy dál než mnozí z nás:-))) dneska sem si to tady celý přečet.........hmmmm....tolik vizí v éteru.......my chudí chlemtáme je po kapkách....zařazuji se k notorickým tipařům:-))))

Armand
31. 07. 2002
Dát tip
zařaď se kam libo :)))) Tohle je volné působiště bez práv a povinností... jde jen o ideu popsanou na úvodní stránce klubu. Notoricky tipovati nejni škodlivé nečiníš-li tak pod vlivem.... .-)

Damik
31. 07. 2002
Dát tip
stále...řekl bych imrvére sem pod vlivem ...:-))

Armand
31. 07. 2002
Dát tip
tak jo :))) .... tak tipuj a vlivně! :)

Damik
31. 07. 2002
Dát tip
jedině za úplatu:-)))....no ažiju si na vysokym hnátku, takže...:-))

Ghatotkacza
30. 07. 2002
Dát tip
...tak co dělaj zuby?!

Armand
30. 07. 2002
Dát tip
...vede se jim lépe, děkuji :))))

Ghatotkacza
30. 07. 2002
Dát tip
..ale můj zub je v hajzlu...neb stomatolog mi jej vybral...a pak ho zlepil ale pořád bolí a tak ho asi budu žalovat....

Ghatotkacza
30. 07. 2002
Dát tip
..přečet sem si tu zase pár........... ...........a je mi z toho na nic............

Armand
30. 07. 2002
Dát tip
pak tě zvu na náš místní dýchánek v klubu Výtěr :))) Třeba se ti bude líbit naše milá diskuse :)) .. doporučuji od začátku :)))))

Ghatotkacza
30. 07. 2002
Dát tip
...od začátku dokonce....výtěr..... ..............................................................................................................................................

Armand
29. 07. 2002
Dát tip
Ti co vidí jsou vždy vítáni. .... Paranoicusi :))) Jinak o tipech na nová dílka do klubu viz má zpráva na touhle a jiné....

Damik
27. 07. 2002
Dát tip
Ahojky, tak jsem tu. Nemohl jsem odolat. Děkuji za vřelé přijetí Armande.:-))) Nejsem žádný básník, ale budu rád, když se podíváš i více než jen zběžně. :-)

Armand
26. 07. 2002
Dát tip
Vítej Damiku!! :) Neznám tě jako básníka ... ale i jen zběžný pohled mi stačil. :) Vrátím se pro víc.... Kdybys viděl nějaké dílko, které stojí za zařazení do klubu pošli mi na něj echo... a já ho kdyžtak zařadím. Dík. :)

Armand
28. 06. 2002
Dát tip
tak mě mátla paměť kalais.. já myslel jinou, nicméně ta Vidět po svém je tak hodně jiná, že jsm ji zařadil mezi "nezařazené výjimečnosti" Tak. :)

Armand
27. 06. 2002
Dát tip
co meditační ? ..nějaké zklamání v řadách vojsk? Johanka z Arku s ostříhanými !!! vlasy? a není to škoda žes odmítla funkci? :)))) To nedostanem příspěvky a z čeho já teď budu živit nástěnkářův hladový křik? :) Nicméně pro nové volby je to dobrý tah a je vidět že směřuješ za daleko vyššími cíli :)) nečerti se :)

Ghatotkacza
27. 06. 2002
Dát tip
klaaaaaaaklaaaaaaaaklaaaaaaaaaaa...trocha plameňáků do toho sentimentálního lomozu.... již mnohokrát sem zde byl spočinul a nikdo mi nohy nelíbá!.... tak v čem je problém, he?! -----------nuže vyzívám vás ke sbratřování!--------

Print
26. 06. 2002
Dát tip
Bude mi tu dobře... *!

Armand
26. 06. 2002
Dát tip
Vítej můj příteli, ........má obrovská, nádherná duše :)) ... Printe!

Print
26. 06. 2002
Dát tip
Děkuju moc, Armande! *!

Adams
24. 06. 2002
Dát tip
Mám hned několik nabídek vizí: Fogly, Vize, Vědomí.-))

Armand
24. 06. 2002
Dát tip
Ghato: no vzhledem k tvému aktivnímu přístupu k tipování, bys možná zasloužil lepší pozici.. zvážím, předám grémiu :)..... a možná dostaneš titul čestného sTIPaře :) .... přípitek se přijímá, jen doufám, že za každého člena klubu který se stane redaktorem, přibude do klubové pokladny alespoň 100 000 Kč :)). Apel Oldovi! :))) Kalais... snaž se :))) (a piš trochu srozumitelnějc, ať ti i lid rozumí, trochu více plebejství! :)) Adams: podívám se a dám ku zvážení jiným... pokud to bude vnitřně souznít s mou představou vize a zapadne k nim, tak určitě zařadím. A nástěnkář Ghatotkacza vyvěsí na nástěnce :)) .. i s fotografiemi z předsálí :)

Adams
24. 06. 2002
Dát tip
OK-)

Armand
18. 06. 2002
Dát tip
Ghato: nechceš být redaktor?? :)) kalais: ty už jsi :)) ........ve všech slovech co znám .. je báseň.............

Armand
18. 06. 2002
Dát tip
hehe... lhářko... no já nevím jestli už jsi.. to ví jen Olda, jsem tím chtěl říct že já jsem tě dal jako redaktora.. jsi tu často a máš cit pro to co je dobré a co ne. Navíc nejsi přehnaně tipující (snad) jako třeba Nuiťa :))

Ghatotkacza
18. 06. 2002
Dát tip
...tak bacha sem jedinej kdo tipoval tady!...a tak bych si možná zasloužil pozici vyšší než....je má stávající.... což je něco jako paběrkující nástěnkář a občasný kontrolor prachu na policích v policích a pod policemi!...(palicích?) Arm.-nechci být redaktorem...chci abys uznal že sem velký básník....! -----------navrhuji přípitek!....třeba na nové radktory!-----

Ghatotkacza
17. 06. 2002
Dát tip
...toto je můj....začátek-předcházející-všechny..... ....a tady někde zhruba je....<>

Armand
03. 06. 2002
Dát tip
...došla mi nelítost...

Armand
29. 05. 2002
Dát tip
z rovnováhy - nepadá nebe... znám lepší způsoby zabíjení... jsem elegantní... a neznám soucit... a neznám radost... a neznám hněv... a neznám úsměv ani pláč... protože jsem spatřil strach... v místech kam bojí se můry... ve věcech ve kterých vy... ...lidé... vídáte lásku - .........

Armand
29. 05. 2002
Dát tip
je-li v koupeli žena, má to vždy aroma... vůni ženy :)

Armand
29. 05. 2002
Dát tip
to já nemůžu posoudit, jestli ty to nemůžeš posoudit :))

Ghatotkacza
29. 05. 2002
Dát tip
-rozsudek zní: VINEN! ....tedy vraždi elegantně na mé smrti to nic nezmění -a až se nalokáš pěny můj milý... ...pozbydeš lásky ke strachu ...a utřeš si podkolení jamky ......rubáš je rubáš....a je to taky bůh.... --pakliže tedy nechceš uskutečnit mé přání můžeš mě se svou nonšalancí odstřelit a již více se nestřtneme na tomto světě plném vyzvrácených večeří.... ....došel mi bublifuk!

Armand
28. 05. 2002
Dát tip
pěkné dílko Juliane... :)

Armand
28. 05. 2002
Dát tip
jinak: zasedací pořádek: kancléř Ghatotkacza: řídí klubové schůze, klubová hymna a vlajka je též v jeho kompetenci :) Armand: vybírání desátků a jiných členských příspěvků kalais: koupele (i bez pěny) Drakkan: poezie (pouze jsme li zamilovaní nebo v koupeli prosím :)) Klání se koná... všude po pískovišti.... kdo vyhraje ten uteče...(nebo to bylo jinak? :)

Ghatotkacza
28. 05. 2002
Dát tip
...ať si klidně vana přeteče.... ......klubová schůze č.1-se koná: ve vaně .........čas ať si každý určí sám...já doporučuji 22:30 ...na hymně se intnezivně pracuje -nošlantně odhazuji svršky a smáčím palec levé nohy v horké lázni...nechť bubliny konají co jiní nesvedou...nebo ať dokončí co jiní započali.... -toho bohdá nebude abych nezdrh! ...pře(d)sedání je zřejmě v kompetenci vaší že pane A. ? !

Ghatotkacza
28. 05. 2002
Dát tip
kdo netipuje ať nežere!!

Armand
28. 05. 2002
Dát tip
Nikoliv... já vládnu - rukou Neviditelnou - avšak pevnou :) kdo nesouhlasí, může z vany foukat bubliny a chrastit řetízkem od špuntu .... ..Ego primus et ego novissimus et absque me non est deus...

Ghatotkacza
28. 05. 2002
Dát tip
tak mě teda zastřel! nechci šátek nechci cigaretu /toho budu litovat/ dělej ty silná neochvějná moci! dělej ty za zuby se schovávající jazyku! dělej ubodej moje bubliny! nacvič si smuteční oznámení protože budeš muset brzo rozesílat pozvánky na oslavu! muerto mio! zahory za doly mé zlaté parohy kde se pasou.....

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Nemůžu to najít Tanaki.... smazalas to "Pod nočním sluncem", jsem slepý? :) Pošli mi to kdyžtak do pošty, prosím. Jinak promiň tu odmlku, ale nechával jsem klub dlouho plavat bez kormidelníka :)

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Tak jsem zařadil Poloautomatický text č. 2 od sue do Esejí a vizí.. no není to přímo vize, ale na Arsenikum naturalis je to příliš odlišné. Pokud jste ještě nečetli - doporučuji :)

Ghatotkacza
27. 05. 2002
Dát tip
..pěkně doporučuješ!...co takhle doporučovat mě?...

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Ghato: Ty si už zařazenej a tak dávno doporučenej :))

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
Vítej kalais :)) Něco od tebe dám určitě do klubu, ale nevím kdy, musím si znovu hodně přečíst :) všichni: znovu zopakuju... máte povoleno vkládání děl do klubu všichni, přesto bych raději, pokud najdete něco co je něčím velmi výjimečné a hodilo by se to sem, tak dejte mi první vědět. Díky :)

Drakkan
27. 05. 2002
Dát tip
až něco takového najdu slunce prolomí vesmír a nebe se stane rudou čmouhou...

Armand
27. 05. 2002
Dát tip
dal jsem docela dost nových dílek do klubíku, tak pokud vám třeba unikly, tak doporučuji (a Ghatokaczu samozřejmě :)))

Ghatotkacza
27. 05. 2002
Dát tip
..no výborně...takhle nějak sem si to představoval... -teď eště zařídit aby tě poslouchaly... ...budou se přádat klubové schůze?! ...a výběr klubových příspěvků?! ...co klubová vlajka?! ...a klubová hymna....... ---budeme se angažovat v pískovištních soutěžních klánich?! a mnoho dalších otázek naleznete v.... a kbelík něčeho dobrého k tomu! (a nezapomeňme na Armanda)

Ghatotkacza
27. 05. 2002
Dát tip
...teď sem si hrál s bublifukem...a krom toho sem zde odhalil jednu lovkyni členství v klubech...to se nehodí mldá dámo....seš jako wopi...

Ghatotkacza
27. 05. 2002
Dát tip
--dávám tip--

Ghatotkacza
27. 05. 2002
Dát tip
-sem pěkně nasranej proč?...protože tu na mě pan Armand pěkně sere...a kdybych věděl jak z tohohle zdrhnout tak to udělám...

Tanaki
06. 05. 0002
Dát tip
neco sem napsala menuje se to Pod nocnim sluncem, treba by se to sem hodilo :)

Anonym
29. 04. 0002
Dát tip
Přežíváme, pod tlakem okolností cizích světů sami ve vlastním společenství my vyvolení k bolesti z každého kompromisu......... Mohu se přidat?

Tanaki
29. 04. 0002
Dát tip
TAK jeste jednou, to sem napsala ja........... Přežíváme, pod tlakem okolností cizích světů sami ve vlastním společenství my vyvolení k bolesti z každého kompromisu......... Mohu se přidat?

Ghatotkacza
18. 04. 0002
Dát tip
..a všichni si k tomu dávaj knedlíky......že?!

Armand
21. 03. 0002
Dát tip
v bezhledí času .... "A vzplály ohně a černé mraky zkryly mnohá slunce. A lháři teď hoří, bez chvíle oddychu. Nám však nejcenější je jen plamen nejjasnější.. co trvá krátce, ale je světlem rovným slunci"

Ghatotkacza
11. 03. 0002
Dát tip
..myslím že tento klub nemá budouctnost..já také ne...a proto se přidám.... ..nechť planou pískoviště všech ras a světonázorů jediným plamenem....

Armand
06. 03. 0002
Dát tip
Tento klub má jen ty pravidla která nejsou vidět. Buď vítána sestřičko... Elyanne :) V tomto domě jsme všichni Bohy, všichni Ďábly...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru