Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Azzurra innamorata

29. 05. 2002
5
0
2371
Autor
Bebitka

To mám z toho, že nenávidím Bukowskýho a hltám Viewegha. Jsem marná. Marná a blbá... a pitomá k tomu. A jarem to tentokrát nebude. Ani Okenou. Howgh.

Až zaklapnu dveře za dnešním dnem a realitu zamknu do komory, až vyrovnám dluhy a dloužky vteřin od půlnoci do půlnoci, až hlídka u prahu říše snů zdřímne na okamžik...

pak zburcuju všechny bludičky, víly a divoženky

a něžnou silou si tě přivolám.

 

Rozlámu tvoje pečetě a převedu tě přes propasti, bažiny i vodopády. Pozvu tě do své krajiny, kde nikdy nesněží a přece jsou dny plné zlatavých krajek a dračího mámení. Všem květům přilepíme lístky a oheň na nás nedosáhne.

 

Jedno jsme a v jedno se proměníme.
Vždyť já vím, že jenom do probuzení.


unseen
11. 09. 2002
Dát tip
Paní Omnimorfóza......

Armand
04. 08. 2002
Dát tip

Prokletí
27. 06. 2002
Dát tip
Nenávidíš Buka? A žehlííš si to Fífekovi? ;o)))))))) Ne, nebudu protivné. Po fromální stránce to má svoje mušky, ale co z toho, je to takové odsrdíčkové a do toho nemá hlava co kecat ;o) MOc milé, díky ;o) m.

hermit
07. 06. 2002
Dát tip
mňo...

Marthin
30. 05. 2002
Dát tip
Snivé..to já rád..:-)

Albireo
29. 05. 2002
Dát tip
Bebi, velice zajímavé, i když do tipu mi tu něco chybí. Báseň v próze vůbec není snadná forma, tak klobouk (který nenosím) dolů.

bogart
29. 05. 2002
Dát tip
taky mi připadá jen jako námět (a to bez byť i jen přibližné představy výsledku): Co tím chcete, nebo nechcete... měla byste vědět. Psát jen tak, bez rozumu: Proč?

díky za reakce... ono to jen takový nakousnutí, spíš zhruba nahozený pocitky než konkrétnost, takový špitaný snění; jen jsem se zastavila-nadechla-protáhla-povzdychla nad neuskutečnitelností svejch privat leccosů...

Sonatina: nezlob a nenapovídej... ;-)))

Olina
29. 05. 2002
Dát tip
mně se to líbí

clovrdik
29. 05. 2002
Dát tip
pěkně poetický mi to příjde ... ( ne sice to úplně ono; ehm, to bude asi tím, že Bukowskiho mám rád :-)))) ), ale čtení je to příjemný a za příjemnost je tady TÍPek :-)

kuju kuju fšem :)

Šminka
29. 05. 2002
Dát tip
A mně se to náhodou líbí moc...:-)

Merle
29. 05. 2002
Dát tip
ještě spi! už běžím ;))

Lyryk
29. 05. 2002
Dát tip
:-)

Dabi
29. 05. 2002
Dát tip
Takový smuténkový...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru