Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sudičky

29. 05. 2002
5
0
1535
Autor
malar

Venku pršelo. A pršelo již 40 dní a 40 nocí. Ve světničce nad kolébkou vyřezané ze smrku se skláňely tři postavy. Vosk ze svící jim krášlil dlaně. Tu  ta první nahlédla do kolébky, ve které spalo děvčátko krásné jako obrázek. \"Dávám ti do vínku, že budeš chlastat a kouřit.\" řekla chraplavým hlasem, polila dítko rumem a vdechla mu do tváře kouř ze Startky. Děvčátko se rozkašlalo. Ale už se k malému stvoření drala ta druhá. Z těch tří jistě nejkrásnější, však jak se říká - mezi slepými i jednooký je králem. \"Dávám ti do vínku, že se budeš líbit všem mužům.\" vzala do ruky rtěnku a pomalovala dítěti rtíky, potom použila deodorantu a jeho odérem provoněla nejen kolébku, ale i celičkou místnost. Ta třetí, co přistoupila ku kolébce, měla nohy nejvíce od sebe. \"Dávám ti do vínku, že se budeš živit prostitucí.\" a navlékla děvčátku na ručku prezervativ. Hned nato stařeny sfoukly svíce a zmizely. Rodičové, kteří scénu sledovali pootevřenými dvířky posmutněli. \"Zase se na nás štěstí vyzvracelo.\" řekl muž a vzal svou dcerušku Květušku do náruče a zahrabal ji na zahradě dva metry do země.
kramny
15. 03. 2005
Dát tip
a já čekal nějak melancholický závěr a ono takhle! Gut.

Cirilla
16. 12. 2002
Dát tip
no teda, to je drsňárna, to je divný, že teďkons je v módě špatnej konec. No a největší sranda je, že jsem u toho poslouchala Sudičky od Nohavici :o))

malar
16. 12. 2002
Dát tip
Proč špatný konec? Třeba jim vyroste strom a na něm bude takových děvčátek Květušek více.

Cirilla
16. 12. 2002
Dát tip
anebo to uvidí soused za plotem a nahlásí to pomocné stráži VB :o)

j_i_r_i_k
07. 12. 2002
Dát tip
WOW, tak tohle teda hodně jo o... Takový humor můžu: "Sestři, můžu si pochovat synka? Ale my vám ho už pochovali..."

Vaca
07. 10. 2002
Dát tip
Maláre, Maláre... ale musím uznat, že se mi to líbí

Tom
08. 09. 2002
Dát tip
a me to prijde drsne genialni a zvlaste v konci hluboke

Lilith
31. 07. 2002
Dát tip
Proč ho zahrabali?Mohla jim docela slušně vydělávat,ne? Peťo,kde na ty nápady chodíš?:))))

Norek
09. 06. 2002
Dát tip
tohle je tak drsný až je to vtipný TIP

Deltex
31. 05. 2002
Dát tip
*

Annika
29. 05. 2002
Dát tip
uf, ake smutne :-((((

Quinn
29. 05. 2002
Dát tip
Tak to je drsný... ty jo :o)

Shanzie
29. 05. 2002
Dát tip
Po dlouhy dobe sem tady a NIC se mi tu nelibi....ale tohle jo :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru