Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předvolební

01. 06. 2002
3
0
1762
Autor
Bulvena

Předvolební leták té mé oblíbené- třešničkové.

Jsem něžný vrah.

Jsem poctivý podvodník.

Jsem lidožrout - vegetarián.

Jsem nejcitlivější barbar.

Jsem němý zpěvák.

Jsem hluchý ladič pián.

Jsem slepý řidič.

Jsem pravdomluvný lhář.

Jsem obílený hrob.

Tak věř mi a dej mi svůj hlas!!!


Cokoliv, jak vyjádřit odpor ke straně hnusných vrahů podporuji, ale nemám rád politiku v poezii. Je to sice paradox, ale tip dám aspoň za výběr slov.

Willi
13. 06. 2002
Dát tip
Hele Vašino to nemusí být jenom o rudokožci! Bulvo pro tebe platí to co pro Vašinu! Takovýto prevíti jsou ve všech stranách! Jinak tipeček!

Bulvena
13. 06. 2002
Dát tip
Jak už jsem předtím předeslala , skutečně to původně bylo zamýšleno jako universálně předvolební, ale pak jsem nechtěla někoho kdo by v nějaký straně byl náhodnou slušný urazit. Takže u těchto sympaťáků mám alespoň jistotu-ty bez výčitek svědomí mohu urazit globálně..

Bulvena
13. 06. 2002
Dát tip
Jak už jsem předtím předeslala , skutečně to původně bylo zamýšleno jako universálně předvolební, ale pak jsem nechtěla někoho kdo by v nějaký straně byl náhodnou slušný urazit. Takže u těchto sympaťáků mám alespoň jistotu-ty bez výčitek svědomí mohu urazit globálně..

Čolito
06. 06. 2002
Dát tip
můj hlas máš!

Whelp
01. 06. 2002
Dát tip
Dobrý! Ale mám dojem, že KSČM není jedinou politickou stranou, na kterou se to hodí. :o)

Bulvena
01. 06. 2002
Dát tip
Souhlasím s tebou, původně jsem chtěla nechat jako předvolební k universálnímu použití, ale přece jenom tuhle stranu mám opravdu zdaleka,zadaleka, zdaleka.......nejvíc ráda.

Whelp
01. 06. 2002
Dát tip
Chi, chi, to jí závidím. :o))

Azzazela
01. 06. 2002
Dát tip
..........No... a kdo by nevěřil :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru