Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O vzpomínkách

29. 02. 2000
1
0
1136
Autor
zámek

všechny ty chvíle kdy se mi vybavuje to co již bylo ať už jakkoli bylo bylo to všechny ty chvíle mi připadají jako mosty mezi zastávkami pouti života a jaké panečku jak zvláštní ty mosty jsou někdy smím na ně vstoupit s duší jakkoli obtěžkanou a někdy nemohu byť se údivem nad vším co jest téměř vznáším
Bříza
03. 03. 2000
Dát tip
(asi dlužím vysvětlení) - moc se mi to líbí. Sám sem si tam našel význam, zejména v závěru, že si dotyčný nemůže vzpomenout na nic z minulosti, ač se vznáší údivem nad jsoucím. Tento stav mi připomenul některé Hrabalovy pábitelské výplody, týkající se sklerózy, ztráty paměti vůbec - takový stav je tím trefně popsán. K tomu směřovala i má poznámka. :c) V odpověď Tobě: U mě zhoršuje ....

zámek
02. 03. 2000
Dát tip
... ne-zlepšuje se to ?

Bříza
01. 03. 2000
Dát tip
:c) - tady není co vytýkat (zhoršuje se to ?)

Špuntík
29. 02. 2000
Dát tip
je to hodně na přemýšlení, trochu jsem se ztratil na konci...ale bylo to je chvilkové pomatení....a velice tvou báseň chápu.....

a také děkuji za veškeré tvé reakce....

Bibša
29. 02. 2000
Dát tip
A jéjej, tady se nám někdo mění před očima... řekla bych, že se mi to moc líbí, jen vzpomínky nechápu jako zastávky, ale jako autobus, ve kterém se vezu, né jako most, ale jako cesta po které jedu, prostě pro mi jsou vzpomínky vším... díky, krásná báseň, taky jsem si zavzpomínala.

Laďa
29. 02. 2000
Dát tip
Hezký.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru