Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Diskuze klubu: Klub budoucnosti Písmáka

11. 06. 2002
0
0
7277
Autor
Olda

Pro autory které zajímá diskuze o vývoji Písmáka po všech stránkách. Pod tímto klubem najdete témata, na která se v diskuzi s vámi snažím najít nejlepší řešení.
Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
toto?

dablik008
15. 01. 2003
Dát tip
no, to je panecku diskuze ;o) nejprogresivnejsi se mi zda Wopiho posledni napad, neco takovyho bych potreboval taky abych nepsal furt nesmyslny kritiky ;o)))

Prokletí
29. 10. 2002
Dát tip
Heleďte - napadá mě, co kdyby se po odeslání kritiky objevilo okno, kde by se zobrazila napsaná kritika s možností korekce? Myslíte, že by to po programátorské stránce šlo? A jak se Vám to zdá? ;o) m.

Wopi
29. 10. 2002
Dát tip
co kdyby se po napsání kritiky objevilo okno s nápisem: Wopi, seš starej blbec, rozmysli si to! Vážně chceš takovouhle pitomou poznámku odeslat na server?? :))))

Wopi
29. 10. 2002
Dát tip
No vidíte. Nikdo mě nevaroval a je to tam... :(

Prokletí
29. 10. 2002
Dát tip
Navrhuju všem Písmákům s počtem kritik převažujících 100 zamezit jejich další rozesílání nebo rovnout SMAZAT PROKLETÍHO!!!!! ;o))))))))) m.

Prokletí
30. 09. 2002
Dát tip
Wopi: Stejně nemáš naději, nesnaž se, blééééééééééééééé :-P Hyn sa hukáže! ;o)))))))))))))))))))))))))))) m.

Wopi
26. 09. 2002
Dát tip
Mně to přijde taky dobrej nápad, kolikrát jsem si při Odeslat všimnul ptákoviny a volal marně NE NE NE! :) Ženatej: poraď, jak na to....

Wopi
26. 09. 2002
Dát tip
(myslím - kterak toho dosíci, bych viděl více, než jest mi dáno doposud)

Ženatej
25. 09. 2002
Dát tip
Se vrátím k tomu mazání kritik... Co třeba, napíšu-li (pochopitelně, nestává se mi to často ;-)) nějakou koninu, nebo tam zvořu tagy, v důsledku čehož tam mám rozsypanej čaj (...), mít možnost to vodstřelit, dokud se za mě pod mojí zparchantělou kritiku nezavěsí někdo jinej...?

Ženatej
25. 09. 2002
Dát tip
Heč! Umím zjistit, kdo četl dílo i cizejm lidem! ;-))

Ženatej
25. 09. 2002
Dát tip
Heč! Pro "kdo má v nejoblíbenějších" to fachčí taky! ;-)))

Prokletí
25. 09. 2002
Dát tip
Ženatej, možost upravovat, ne možná zrovna mazat, kritiku hned po vložení mi přijde jako schůdná, třeba že by na stránce Kritika úspěšně vložena byl umožněný náhled na dotyčné dílko a případná korekce... Co Ty na to? m.

Idril
15. 09. 2002
Dát tip
To je sice pravda, ale myslím, že mnohem častěji než toto se stane, že se někdo vrátí, ,épeřečeno vrací diskutovat. Pořád se mi zdá logičtější dávat bod za první čtení. Nebo pokud je Olda hodně šikovný by mohl udělat časovač. Když se Někdo dívá na dílko víc jak 15 seca přitom je tu poprvé, tak to přičte... Hm?

Wopi
15. 09. 2002
Dát tip
Promiň, ale to mi přijde poněkud divné a zbytečně složité. Navíc si myslim, že to, že se někdo k dílu vrací, je pro něj pochvala. Já vim - nedá se rozlišit, jestli se vrací kvůli čtení díla nebo kvůli rozvinuté debatě... ale stejně... vždycky máš možnost vidět všechny údaje - počet otevření, počet kritik, počet tipů - to je docela rozumná míra informací. Ne že bych Ti nerozuměl... ale prostě si myslim, že se musíme smířit s tim, že některý věci se nedozvíme nikdy - jako se nikdy nedozvíš, kolika slečnám, které jsi na ulici potkal, jsi padnul do oka :)

Idril
15. 09. 2002
Dát tip
ACH!

Idril
14. 09. 2002
Dát tip
Dobrý den auditko:-). Tak mě napadlo, jestli by nebylo zajímavější než vědět kolikrát mi k dílu někdo vlezl, spíš kolik lidí ho četlo? Pravdidelně se mi stává třeba to, že mám do deseti minut 10 návštěv a jeden tip, přičemž oněch 10 návštěv udělal jeden člověk. Odradí to... Hm?

Wopi
14. 09. 2002
Dát tip
Jak chceš zjistit, kdo to četl???? Poznáš jenom, kdo to otevřel - bez ohledu na to, jestli zase hned kliknul ZPĚT nebo jestli se dílko učil nazpaměť.

Prokletí
09. 09. 2002
Dát tip
Ještě malý nápad: nešlo by v prvnotním výpisu po přihlášení nějak hlásit třeba datum, den v týdnu a čas? Není to nic důležitého, ale určitě by to zpříjemnilo pobyt... co Vy na to? m.

Olda
17. 08. 2002
Dát tip
Wopi+Prokletí; ale ten základní kámen úrazu je jinde ;-) Ne v programu, ale čistě v logice plynutí diskuze. Pokud napíšu blbost, ze které mě ostatní vyvedou a já se za to budu stydět, kritiku smáznu a text úplně přestane dávat smysl. Ten kdo jej předtím nečetl se u místa, kde bude "ta" kritika chybět zasekne a nikdy nepochopí, o čem že to ti divní lidé mluví... S tim auditkem (nekonečným) by to určitě šlo ;-) Ale stále tvrdím, že to bude studnice, ze které nebudem nic mít, protože tam potečou desítky "žvástů" denně...

Wopi
17. 08. 2002
Dát tip
Oldo, to máš pravdu.... to by byly zmatky stahuju návrh :))

Wopi
17. 08. 2002
Dát tip
tak z jinýho soudku... tuhle jsme se dohadovali s Jarodějkou, jak to tu vypadalo dřív, a já se chtěl podívat na díla z xtýho xtý 2000.... jenže vyhledávání mě nutí zadat i kategorii, takže se můžu jenom podívat na lyrický nerýmovaný toho dne zvlášť, na lyrický rýmovaný zvlášť atd. - votrava... nešlo by, aby to mohlo vyhledat v zadaným rozmezí data i vše?

Prokletí
17. 08. 2002
Dát tip
Oldo, richtig ;o) Asi to nemá obojí smysl... Tak navrhnu něco jiného, mám dojem, že jsem Ti už o tom, Oldíku, říkal. Nešlo by, aby prográmek na offline Písmáka stahoval moje "Přečtu si později"? S Wopiho návrhem zkušenosti nemám, neporadím ;o)))) Díky moc m.

Olda
16. 08. 2002
Dát tip
Tak mě nenapadá, jak takovou nástěnku udělat -- podle mě se to jako (skoro :) každé autiko zvrhne... ?

Radost
16. 08. 2002
Dát tip
jednoduše - moderátor, který bude mimózní hlášky prostě mazat (bez pardonu :))

Prokletí
16. 08. 2002
Dát tip
Radost, dobrý nápad... ;o) Ale napadá mě, že by stačilo nějaké auditko, které by neustále probíhalo, ne? ;o) A dát mu maličkou prioritu jako třeba stálou aktuálnost... co Vy na to? ;o) m.

Wopi
16. 08. 2002
Dát tip
No tak nějak jsem to myslel. :)

Prokletí
16. 08. 2002
Dát tip
S tím, že by byla možnost mazat ZVENČÍ nějaké nesmylsuplné kritiky... Což mě přivádí k nápadu, nebylo by vůbec záhodno zavést možnost smazání vlastní již vložené kritiky? prošlo mi to hlavou už x-krát a možná by to stálo za pokus, šlo-li by... Hm? ;o) m.

Wopi
16. 08. 2002
Dát tip
Jo, to je jediná věc, která je na Totemu lepší (proti 256 lepších tady :))) ) - že tam se lze vrátit ke kritice a buď opravit přeťuk, nebo ji zcela odmajznout. Jenže se obávam, že by to znamenalo příliš velkou změnu programu.

Prokletí
16. 08. 2002
Dát tip
To je pravda, nechme, ať se k tomu vyjádří Olda... asi by to nabouralo zpětné vahledávání kritik nebo já nevím. Ale za úvahu to možná stojí ;o) m.

Wopi
15. 08. 2002
Dát tip
a) Oldo - to, že tu jedeš i povodně je vážně skvělý a díky Ti za to !!! b) Co takhle dát auditko NÁSTĚNKA, kerý by bylo TRVALE na titulní stránce, kde by lidi psali hromadnější vzkazy nebo upozornění... bylo by to smysluplný, nebo ne? Sám si nejsem jist.

Prokletí
15. 08. 2002
Dát tip
Jo Oldí, klobouk dolů A pro nástěnku jsem, ale bylo by třeba udělat ji nějak "střízlivě", aby si tam každý nevyvěšoval blbosti... jen krátké zprávy, pro které je zbytečné vyvěšovat upoutávku. Možná, nevím, jak to zabezpečit ;o) m.

Wopi
15. 08. 2002
Dát tip
No, to jsem měl na mysli - aby nebylo potřeba dávat upoutávku typu "teď budu měsíc pryč" nebo "nemáte někdo číslo na xy" nebo cojávim. Ale jak zajistit, aby se to nezvrhlo to nevim. :(

Wopi
27. 07. 2002
Dát tip
to je zvláštní, že u nečlena klubu Idrila se povedlo přiklepnutí administrace, zatimco u členů se to nepodařilo u nikoho :)

Jarodějka
30. 06. 2002
Dát tip
Radost, s tím mazáním všech avíz to je dobré kouzlo, taky ho mám ráda :o) Mně se to líbí tak jak to je. Vždycky si mohu vybrat, a podívat se na avíza, které mě zajímají

Jarodějka
30. 06. 2002
Dát tip
Proklí, to je skvělý nápad. Ale Oldu mi je líto. Přeji mu hezké prázdniny :o)

Prokletí
30. 06. 2002
Dát tip
Jari, to já i všem ostatním ;o)))))) m. ;o)))))))))

Radost
28. 06. 2002
Dát tip
není to zbytečnost unifikovat avíza by naopak bylo podle mě velice užitečné - nevím jak kdo, ale někdy jich dostanu tak moc, že je prostě všechny smažu... (a to je škoda?) kdyby to šlo, bylo by to užitečné

Olda
28. 06. 2002
Dát tip
prokletí; mňo, ale jak by to bylo už s prohlédnutým avízem, ale nesmazaným? A avízo ti řpeci může přijít ještě jednou, poté, co se u díla něco změní .. tedy bys měl třebas prohlídnuté avízo na dílo XX, a jak bys poznal, že tě někdo znovu upozorňuje? Objevilo by se nové? Tak už to fugnuje V seznamu by se znovu zvýraznilo? Toho by sis nevšiml .. Klidně to properte, já teď 3 týdny nebudu, takže pak mi dej vědět pokud bude nějaké resumé ;-) pa

Prokletí
28. 06. 2002
Dát tip
Aha, Oldíku, to mě nenapadlo, hm... závažná mezera v mém nápadu. Nevím, mě nic nenapadá, co ostatní? ;o))))) m.

Prokletí
28. 06. 2002
Dát tip
Jo, ještě mě napadá... co takhle do prográmku off-line přidat možnost (pokud by to šlo, samozřejmě) stáhnout si svá "přečtu si později"? Já třeba teď po zkouškovém tam mám něvo kolem dvou set dílek a třeba, co já vím ;o))))))) m.

Prokletí
27. 06. 2002
Dát tip
Tak, lidi, nápad: Pořád slýchávám: neposílejte mi odsud avíza... Teď mě napadá, nešlo by třeba unifikovat více avíz od jednoho dílka do jediného avízka, přičemž by ale samozřejmě bylo uvedeno, kdo všechno ho posílal? Co Vy na to? Oldíku, šlo by to po technické stránce? Díky ;o))))))))) m.

Prokletí
19. 06. 2002
Dát tip
Co mám dělat já, když mám monodema? ;o)))))))) Ostatně, taky jsem byl ze začátku velký odpůrce klubů, proč to nepřiznat ;o))))))))))) m.

Radost
17. 06. 2002
Dát tip
skutečně si myslíš, že tvé zásady stojí za dilema?

Jarodějka
17. 06. 2002
Dát tip
když máš zásadu, tak asi víš proč ji máš, ulito, buď je to dobrá zásada, a víš proč, nebo je to zásada za kterou si nestojíš

Wopi
15. 06. 2002
Dát tip
no a právě o to jde - co s tím, jak lépe najít borůvky a jak nesníst vraní oko :)

Jarodějka
15. 06. 2002
Dát tip
Wopidoo, zásadně nejím borůvky, které mají čtyři listy :o) ale vždy se pustím do šťovíku, a pak to nafouklé bříško a nechuť.. No jo, zahrada a plevel, trápení každého zahradníka. Zatím nejlepší věc co znám, jsou ty černé folie kolem jahodníku :o)

Jarodějka
15. 06. 2002
Dát tip
musel by to ale udělat Olda, omezit počet děl, černá folie třeba na týden a stejně se vždycky najde nějaký krtek, co má své představy o zahradě, bude dělat neplechu, neexistuje zahradnické právo, a pokud jo, má ho i krtek :o)

Jarodějka
15. 06. 2002
Dát tip
není záruka, když se omezí počet děl, že budou dobré, ale je předpoklad, že budou kvalitnější a autoři co se nám líbí, by měli právo získat výsadu publikovat častěji (za dvacet tipů, by třeba mohli publikovat o dílo víc :o)

ulita
15. 06. 2002
Dát tip
mám dilema: chci k vám, ale zase mám zásadu - ŽÁDNÝ KLUB - ...:((

djPes
13. 06. 2002
Dát tip
Jarodejko, je otazka, zda jen pesteny park ci zahradka je pekna, zda i dzungle nebo les nema svoji krasu...

Wopi
13. 06. 2002
Dát tip
ano, ano

Jarodějka
13. 06. 2002
Dát tip
djPes: vždyť to říkám, nejhezčí Písmák byl před 2 lety, kdy nebylo žádné dělení ani výběr máš pravdu, teď je to otázka.. je nás moc, a při nejlepší vůli se vždy dostanu jenom na kraj lesa, a mám plné břicho borůvek a šťovíku, ale víc šťovíku

Wopi
12. 06. 2002
Dát tip
Fajn.

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
sem s tím...!

Jarodějka
12. 06. 2002
Dát tip
zajímá mě, co se stane s touhle krásnou zahradou, je tady čím dál tím víc řádků :o)

Wopi
12. 06. 2002
Dát tip
v zahrádce se může plít, tady by to nešlo - každý má právo psát si dvé řádky do záhonků

Wopi
12. 06. 2002
Dát tip
své a ne dvé (prst se mi zatoulal)

Jarodějka
12. 06. 2002
Dát tip
Wopi, to jsem napsala, protože jsem si uvědomila, že se s tou spoustou bude muset něco udělat. Jinak to přestane být hezké. Jestli Olda dokáže zabránit tomu, aby si někdo postavil skleník na místě studny, nebo tam, kde by svojí konstrukcí bránil nejhezčímu výhledu, budu uctívat všechny rostlinky, a některé i zaleju :o) mimochodem, když se podívám na ten váš "výběr".. to se pleje jedna radost

Wopi
12. 06. 2002
Dát tip
jak to myslíš? pochvalně nebo kriticky?

Jarodějka
12. 06. 2002
Dát tip
mně by vyhovovalo, kdyby ten výběr ještě jednou prošla Bix, nebo někdo, kdo má podobný vkus jako já, a pak bych si těch několik málo děl přečetla a měla krásný pocit přirozeně, jsou nás tady davy, každý má jiný vkus, takže každému vyhovuje jiný redaktor kdybych si ale mohla nechat zobrazit jenom výběr od určitého redaktora, tak bych měla šanci ty díla přečíst bez rozčarování

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru