Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vrcholek

12. 06. 2002
1
0
1185
Autor
Hakim

Tohle vzniklo o mém svatém týdnu... ...tehdy jsem stanul při sluncevýchodu na jedné skále, která se pro mě pro ten okamžik stala vrcholem světa!

Jen ležet

  na vrcholku hory

a nad hlavou

  plynou mraky

 

Poslouchat ptáky

  symfonii života

a být součástí

  chvíle věčnosti bytí

 

Stát až na hoře

  na nejvyšším balvanu

a kochat se

  slunečním zlatem

 

Cítit stromy

  ty zelené vrcholky

a nevědět nic a vše

  v ten okamžik žití

 


Hakim
08. 11. 2005
Dát tip
Jo... bylo to poslední den... Zíďa už odjel a já trávil osamocenou, spánkuprostou noc... A k ránu už mě to trklo, dal jsem si do somra trochu jídla a vyběhla do skal... A tam, na vrcholkju své hory, jsem prožil zajímavé chvíle;-) Tak na Chatě;-)

Leclajr
04. 11. 2005
Dát tip
Jiříku ..!! Jsem se na chvíli stal archeologem a zabrousil do tvé dávné tvorby.. a našel tohle..!!!!:)) O svaťáku na Vysočině ses takhle po ránu procházel? Tak to tě muselo skvěle pročistit..__ A propo, teď o víkendu jsem byl přes noc v lese kousek od Mílové a lezli sme tam po Dráteničkách, ty vogo, já jsem z toho byl úplně vyplesklej!! I LOVE VYSOČINA!! Páááá u Heryho:))

Hakim
18. 06. 2002
Dát tip
Radost: ...je to jen takový malý obrázek. Možná trochu impresionismu... ...bez pointy(?) a bez závěru... Díky za názor

Adams
12. 06. 2002
Dát tip
Připoměl jsi mi mi jednu mou nedopsanou povídku Úsvit na Skále nových časů. Asi se pustím do dokončování. Díky.-)))

Radost
12. 06. 2002
Dát tip
je na mě buď moc krátká, nebo moc dlouhá - v případě, že zvolíš delší cestu, chtělo by to něco výraznějšího, něco, co by "ospravedlnilo" to opakování téhož ve čtyřech slokách - pointu, závěr, který docvakne strukturu textu k nějaké nečekanosti, kráse či úctě...a nebo to zkrátit - vyhodit nadbytečné.... to je můj názor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru