Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třeba beze slov ...

13. 06. 2002
6
0
1726
Autor
Mea

Vždycky se rozplyneš

- když usínám -

aby ses ráno

mohla vrátit s mlhou

a tak jako ona

všechno zakryje

tak zalepit mi oči

na další den ...

 

Vždycky se rozplyneš

a zanecháš

jenom vůni

krátkých slov

a dlouhé tmavé

všeříkající ticho

plné těch

nejlepších malířů ...

 

A já pokaždé doufám

- v dešti vlastních citů -

že příště

se rozplynou

už jen tvé polibky

a že ty zůstaneš

- třeba beze slov -

ale skutečná ...


Nuitík
02. 01. 2003
Dát tip
:o*

Mea
04. 11. 2002
Dát tip
hmm

Dabi
03. 11. 2002
Dát tip
Sladké nevadí...když je třeba :-) můj upřímný t*

jako bych to znal......*

Print
19. 06. 2002
Dát tip
***!!!

Nuitík
16. 06. 2002
Dát tip
je to hodně sentimentální :o) trošku moc sladké, víš? ale jinak hezký

Stevenson
15. 06. 2002
Dát tip
Tak nevim..-)) a vymlouvat nikomu nic nebudu, ale dabliku, kde jsi vzal ten patent na takovehle oceneni. ? z toho poctu Tipu, ktere dostavas ?) nic ve zlem, ale takovy zpusob kritiky mi proste nesedi.) i s tim nic osobne a usmevem.-) a prece muzes sam vedet, ze co je pro nekoho 'sracka" jiny muze videt i citit trochu jinak.. nebo se pletu?? jsi si jist, ze mluvis za ctenare?? pripomina mi to nejak doby, ne tak minule..- a take nic osobne a ve zlem.)

Krel
15. 06. 2002
Dát tip
Má troška do mlýna...:-)) První sloka se mi líbí, to o té mlze je super, má to atmošku a kreslí to dobrej obraz... Druhá je neutrální, dobře přechází z první, ale je taková omšelá,chybí v ní nápad(po tom s tou mlhou v první) Třetí sloka je sž moc přesládlá,ono moc sladkostí najednou způsobí, že se Ti začnou kazit zuby a to se tady stalo(přes déšť citů se čtenář přenese, ale ty polibky je už moc na málo místa) celkový dojem je takový, že je to něco úplně jinýho než jsem od tebe četl před půl rokem, ale nemohu soudit jestli je to taková pakárna...prostě srdce mluví...a to je asi to nejlepší... (a taky Ti hodím žlutou) :-)))

Mea
15. 06. 2002
Dát tip
steve: pekne tvrde do nej do parchanta ;o))) jo s tim poctem tipu to nema co delat, to von je takhle "povysenej" i normalne ;o) a s tim jak to kdo vidi mas pravdu, nekomu (treba me) se to libi ;o)) krel: se nediv, pred pul rokem bylo vsechno jinak ... se porad menim, tekze dockej casu, zase zacnu psat "vam vic do gusta ;o))) "

Pepo
14. 06. 2002
Dát tip
Mno... Chcelo by to trebárs s väčšou úctou k slovu; vedieť, na čo tam ktoré je a či spolu tvoria poéziu...

Climaster
14. 06. 2002
Dát tip
taky se nerad opakuji...ale viz. Háma..:o)

miklunka
14. 06. 2002
Dát tip
To je ta "O"? :o)))) *

miklunka
14. 06. 2002
Dát tip
musím se vrátit..... je pěkná....

Mea
14. 06. 2002
Dát tip
Tak priste k tomu do prologu napisu neco, jako ze je to stejny jako predchozi basne, abyste to nemuseli cist ;o))) Vim, ze v tom neni moc novyho a ze tohle rozhodne neni poezie nebo dokonce umeni, je to proste neco, co se mi chce napsat a rikam tomu basnicka, NE basen :o) Spis bych to mel asi davat do jiny kategorie, no ... zkusim se polepsit ;o) A diky za kritiky a za tu zlutou obvzlast ;o)))

Astalavista
13. 06. 2002
Dát tip
Nebudu nic vymejšlet, podepíšu kalais:)))

Gastarbajtr
13. 06. 2002
Dát tip
no, je to moc podobný těm předcházejícím básním...a jenom si tak říkám...možná by sis po čase řikal, že je to málo, kdyby byla skutečná, ale beze slov...... ale jako celku *! za zpracování, který se mi líbí

Stevenson
13. 06. 2002
Dát tip
see GastARB./ ale zkus to schvalne jako kalais.. bude tech T vic.))

dablik008
13. 06. 2002
Dát tip
sentimentalni sracka, to bylo prvni co me napadlo, ani nevim proc, neber si to osobne :o))) ale to co jsem ti rek k poslednim dvema ci trem basnim plati i tady...stereotyp, bez napadu, od zacatku do konce nic co by ctenare chytlo...ale porad k tobe jeste chodi s ocekavanim ze to tak nebude vecne...ju? :o) a mas mit zlutou ;o)

Háma
13. 06. 2002
Dát tip
Já sice nemam rád opakovat to co už tady bylo napsáno, ale nic novýho mě bohužel nenapado, takže: viz. dablik

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru