Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Bebitku

03. 03. 2000
4
0
2104
Autor
Merle

no, však už víte...

Bledá tvá krásná tvář snadno mě zlákala. Šel jsem jak ovečka s tebou. Já vůl! Upírka Bebitka podpatky cvakala... Já neměl česnek a dubovej kůl! Řekla jsi: "Merlíku, pojď ke mě blíž!" Bezmocně zkoušel jsem neposlechnout. V dosahu nebyla jediná skrýš... Do plic jsem snažil si víru vdechnout. Škrábla jsi mě nehty, krev začla téci... Lačně jsi šeptala: "Pojď si hrát přeci!" Řekl bych, že jsi nemyslela šachy. V krvavé vášni ses na můj krk přisála! Že to byl polibek, hrdlo jsi nervala, až pozdě došlo mi. Umřel jsem strachy.
Tynic
12. 11. 2002
Dát tip
:o))))))))))))))))

mike
20. 11. 2000
Dát tip
Řekl bych, že jsi nemyslela šachy => poprskanej monitor. Jo, a sonet pro Azalina furt nikde. :-))) Geniální. Bebitka se má.

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Bebitku: NAA-chudérka se musela tahat s Tvou mrtvolou do odpaďáku m.

Miroslawek
09. 03. 2000
Dát tip
Jak by řekl Merle, nerytmika očičkama poškubávala, ale jinak jsem se zbytečně dobře bavil. Chudák bebitka. Připadá si stará a teď z ní ještě Merel Frištenský udělal nemrtvou, jemináku.

Merle
06. 03. 2000
Dát tip
Je mi to fakt líto kluci, ale bojím se, že bych to umělecky (nechat se zabít od kluka) už opravdu nezvládal... ;-))))

Marigold
06. 03. 2000
Dát tip
Merline: Čtu si tvůj sonetový harém jeden po druhém a nemůžu se zbavit dojmu, jako bys je všechny opravdu...Prosimtě, máš nějakou speciální utilitku, která dokáže ženskou přibalit k mejlu ?
:-))))))
PS:znal (místo tří teček :-)

Pavol
04. 03. 2000
Dát tip
Ty, Merle, neměl bys něco taky por Pav(o)línu, hehe :)

Bára Braun
03. 03. 2000
Dát tip
Teda Merlí...je to nádherný...ale proč v každým tom sonetu příjdeš k úhoně ? Nedělej ze sebe neviňátko (jen aby Bebitka nemusela prchat před Tebou...chichi) Tíííííííp
BTW...kruci ale ty šachy !!! viděl si ten Madonin klip kde je hrála s jedním kolouškem ? ..elektrizující atmosféra erotikou nabitá..takový šachy...proč ne :)))

Špuntík
03. 03. 2000
Dát tip
a já zas nic....ale je to dobrý......řek bych dost dobrý.......i když jsme se párkrát zasek....

Laďa
03. 03. 2000
Dát tip
No už když jsem to četla, napadlo mě to samý co Báru. Ale líbí se mi to. I když tvý sonety bych hodnotit neměla. Nechci, abys umrz, zemřel od strachu nebo byl rozmačkán nebo cokoliv.

DĚKUJUUUU :-))) je to wellmi lichotivé, až se červenám jak trenky na tělocvik... ale... zklamu tě, zdá se mi * to peklíčko na zemi * jen kulisou se zdává * kde skrývá se tvář pravá... řekla bych, že budeš na Karlštejně hooodně překvapenej :-))))

Kyslik
03. 03. 2000
Dát tip
pekne vyjadrene posmrtne myslienky......uzite si to...

Merle
03. 03. 2000
Dát tip
Bára+Laďa: ta moje smrt je společná všem sonetům schválně, a jestli napíšu další, umřu tam zase.
Bára: neviděl... já myslel normální šachy :-))
Špuntík: no s tebou je to problematický, vůbec se mi nehodíš do mýho dívkově smrtelnýho seriálu...
Laďa: díky
Bebitka: to doufám...

Bibša
03. 03. 2000
Dát tip
Merlíku, já se nesnažím hodnotit tvoje sonety po odporné odborné stránce, ale tenhle má hlavu a patu a dokonce se mi líbí víc než ty předchozí. No je šupeu! A s tipem!

sidi
03. 03. 2000
Dát tip
Merle já tě varuju, uteč z tohoto kola! Nebo tě utancují k smrti. A tebe by byla moc velká škoda. :-)

AZALIN
03. 03. 2000
Dát tip
A sonet pro Azalina furt nikde.. no teda.. ;-))) Ale jinak se je to super, to se musi nechat.. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru