Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Milenka

18. 06. 2002
3
0
1236
Autor
Happy

Mrchou nezovu ani tak holku, jako toho roha ...

Když si dám k retu

tu cigaretu

nebudu sám?

Sám, blízko krachu

oharek v prachu

neudusám

 

Pokud se svedem

nasytí jedem

holka z krizí

zahřeje chvilku

potom v popílku

mrcha zmizí


Quoniam
18. 06. 2002
Dát tip
      I am not smoking. But ... doutníky mám rád. Hezká rýmovaná záležitost, frázování je fajn, záměna objektů vtipná ... leč nijaký přesah to nemá. Proč hlubší kritiku? Na mělčině lapám po dechu :-).

Happy
18. 06. 2002
Dát tip
Hlubší kritika pro mne znamená že mi nevadí když se tu kritik hloubějc rozepíše. Nepodávám to jako hluboké dílo :o)

Javert
18. 06. 2002
Dát tip
Přijde mi to mile gellnerovské, takový rým, co přijde sám. Drobnou výhradu mám k "potom v popílku", kde je přízvuk na třetí slabice, zatímco všude jinde je (nebo se dá dát) na čtvrtou (oharek v prachu, nasytí jedem atd.). Tipu to ale nebrání.

enfin
18. 06. 2002
Dát tip
fakt pěknej rytmus.. takový drsňácký gesto :o) Líbí.

Adams
18. 06. 2002
Dát tip
Opravdu dobrej rytmus. Takovej rock´n´rollovej...-)

Beata
18. 06. 2002
Dát tip
holka z krizí ? tomu nerozumím ale pokud na to zapomenu, má to šmrnc

Carodej
18. 06. 2002
Dát tip
Z krizí nebo s krizí? Hmm...nějak jsem se v tom utopil.

Happy
18. 06. 2002
Dát tip
S krizí ne. Z krizí. Nejni jasné hned, však proč by mělo.

Carodej
18. 06. 2002
Dát tip
Už jsem to možná pochopil!!! Tím že jsi mi vysvětlil tu krizi - opatrný tip:o)

Happy
18. 06. 2002
Dát tip
Díky Čaroději, i všem ostatním, tip mě těší, však víc návštěva co stojí za komentář :o]]]

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru