Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Třešně

24. 06. 2002
8
0
2270
Autor
Kami

   Ležel pod stromem, břicho měl nacpané třešněmi a nic mu nechybělo. Sledoval kýčovitě pěkný den – zelená koruna stromů, ve které červené čepičky špačků ďobaly do červených třešní, tyrkysové nebe, žhnoucí slunce... Víčka mu začala trvale překrývat oči. Zvuky fauny a flóry splývaly v jedno...

   Škubl sebou, neboť mu na čelo dopadla třešeň... a druhá.

Sakra! Zatracenej špaček! Vyskočil a zahrozil směrem vzhůru do koruny stromu.

Kšá, jedeš!

Chichichi... Ozvalo se zhora.

Překvapeně očima propátral větve a na jedné uviděl neuvěřitelně krásného “ptáčka”. Dosedl do trávy a okouzleně zíral. Na větvi seděla dívka s obříma očima, kratinkými černými vlasy, dlouhýma nohama a štíhlým tělem vězícím v úzkých černých šatech a pojídala třešně.

Po-pojď ke mně. Vykoktal

Nene.

Tak slezeš dolu?!

Tak vylezeš nahoru?!

Tak, nech toho, tohle je jak z Popelky...

Dívka ledně seskočila na zem a za ní se snesl její červený šátek, posadila se mu k nohám.

Kde ses tady vzala?

Ze stromu, lásko. Smích. Čekám tu jenom na tebe.

Černé oči ho hypnotizovaly a on se v nich ztrácel. Během chvíle ji držel v náručí a – světe, div se – ona se nebránila. Spokojeně se s ní proplétal...

Chichichi...

   Otevřel oči a rozhlédl se. Došpulil vyšpulené rty.

Kde-kde jsi? Zase koktal.

Chichichi.

Na větývce kousek nad ním seděl špaček s třešní v zobáku.

No príma, ta jsem celej já. Zamiluju se do špačka... Hodem ptákovi třešeň vrátil.

...A navíc je mi blbě. Asi budu zvracet.


Danny
26. 06. 2002
Dát tip
:) t

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
Milá fantazie, letní a voňavá - jenom bys měl některá slova volit lépe -slovní spojení - obří oči - není zrovna ta správná volba.

Kami
26. 06. 2002
Dát tip
Myslím, že si zasloužím "ženské" a ve tvaru slovesa. :o) Bohužel, se mi taková spojení líbí. :o))

Carodej
26. 06. 2002
Dát tip
Ah, promiň Kamilko. NO víš, obří oči znamená netvorně velké oči - přerostlé, nestvůrně velké.

Kami
26. 06. 2002
Dát tip
Vím, vím... Ale co je taky na špačkovi krásného. (neboli oči přes celou hlavu - a to se mi líbilo)

Albireo
25. 06. 2002
Dát tip
Fajn nápad!

Dabi
24. 06. 2002
Dát tip
Hm, usnul na sluníčku...to je pěkný:o) Můj upřímný t*

Toxman
24. 06. 2002
Dát tip
A já myslel, že na třešně se nesmí pít ani pivo :o)))

Úpal je prostě mrcha. :o) A úžeh taky. :o) *

Norek
24. 06. 2002
Dát tip
:-)

Moonlight
24. 06. 2002
Dát tip
moc hezky!

Kastel
23. 06. 2002
Dát tip
:o) Jako správný Narcis jsem se taky zamiloval do špačka :o). - Pěkná fantazie T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru