Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konkurz na jména

25. 06. 2002
0
1
3521
Autor
S

Až do smazání tohoto díla je možno připisovat své návrhy.

Tímto bych rád vyhlásil všeobecný konkurz na dvě dračí jména - ohnivého a vodního draka. Jména by měla být běžně vyslovitelná, libozvučná a důstojná, jedná se o dračí knížata.

1 názor

Jarznak
23. 03. 2007
Dát tip
oheň Lavaliano voda Aquaris

plameneux ozerin

SW
18. 09. 2002
Dát tip
Ohniví: Igtesýš, Etkamůž, Bygylkág, Blafefažchán nebo Machartéch, vodní: Sikešchy, Sekažchu, Chletheen, Ichebykyc nebo Odimataj Původ: SW-generátor jmen :-)

Fluctuatio
10. 07. 2002
Dát tip
mě napadlo treba Ignitarios a Agmenien......:o)

Jarodějka
04. 07. 2002
Dát tip
juu, líbí se mi nejvíc draci, co jezdí zprava doleva ! a taky Irikus, Elfej a KRAK zní dobře :o)

S
02. 07. 2002
Dát tip
Irikus a Elfej

S
02. 07. 2002
Dát tip
Krak

Petula
02. 07. 2002
Dát tip
No, záleží na národnosti, či, chceme-li, na místn píslušnosti Draků!

V Čechách třeba:

Vodohlav


a


 Ohnizub


No a v cizině nesrozumitelné? Co třeba:

Lavadór 


a


Flamogar




░▒▓-_-▓▒░


S
01. 07. 2002
Dát tip
Tak zatim jsou provizornimi jmeno, i pres odpor nekterych navrhovatelu Amfortas a Firefist - jsou to mimochodem pomerne znama jmena z legendy o Parsifalovi, proto jsem je taky pouzil, protoze maji vlastni smysl. Ale konkurz neni uzavren.

Carodej
01. 07. 2002
Dát tip
A co Aquotris a Firotriel?

Jarodějka
30. 06. 2002
Dát tip
Stracius je hezoučké, Chargol taky ujde, ostatní bych nerada četla nahlas ten poslední pár dračích hlav bych přečetla, kdyby tam byl překlep, nebo překlad :o) Amfotras, drak, který dělá příliv, odliv a zemětřesení :o) a Drakopes , kdysi ho vesmírná máma Ohnivá Drakopěst vychrlila na zeměkouli :o)

v noci u mě někdo byl, ale k ránu se rozplynul - co třeba Stracius a Gwyn

S
28. 06. 2002
Dát tip
Nenloth - Vodni kvet ... bude spise jmeno drakovi dcery, ale nezni to spatne "Chargol" jako ohnivý drak a "Madylbej" jako vodní

S
28. 06. 2002
Dát tip
Dalsi par - Amfortas - vodin drak, Firefist - ohnivy.

Akte
27. 06. 2002
Dát tip
a co zbývající hlavy? Ty nic, chudinky? brr Xylphien...

S
26. 06. 2002
Dát tip
Na ohniveho draka je prvni navrh - Eljan, vodni drak pak Xylphien..

Wopi
26. 06. 2002
Dát tip
já věděl něco před spaním a do rána se to vykouřilo... třeba se to vrátí

S
26. 06. 2002
Dát tip
Dalsi navrzicek - Amaio a Taongo.

S
26. 06. 2002
Dát tip
Jak jste jiste pochopili, konkurz probiha i mimo vesmir pismaka a tak si sem zapisuju navrhy privsi odjinud. Take je mozne komentovat jiz napsane navrhy.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru