Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S p e c i a l n y __ p r i p a d

Výběr: Print
29. 06. 2002
8
0
2809
Autor
Vole

o 1 specialnom pripade///

Sam, v cudzom byte, ktory mam cely vikend pre seba. Mal by som ho stravit ucenim, lebo tentokrat je to specialny pripad. Ale som na to dokladne pripraveny: vo fotke (mojej!) mam zabalenu bezovu zmes energie guloveho blesku (dufam :)) Tesim sa, ale planujem si to vychutnat az o pol 1. Chcem vydrzat az do skusky. 10:00-11:00. Pripadam si ako keby som bol na speede- uz teraz. Mam za sebou stvrtinu mojho Velkeho Drtenia; prvych 5 hodin. Nezblaznim sa z toho? To co chystam je ozaj dost. Neprdne mi srdce? Ale blbost. go on. Hodina duchov sa blizi. Ja uz som za polkou knihy (Absatzpolitische instrumente, teraz uz len Ertrag) 0:30- a teraz by som si mal supnut... ... ...

Uh. neviem co skuor. Spravit si kavu/ ist pre sirup/ zapnut nabijacku/ naladit radio/prechadzka? Preco nie. Kto vie ci to uz ucinkuje. Ale asi by som inak necvicil s cinkami o 1:30. Jasne. A do rana to maam! Vypil som uz 3. kavu, aj ked ju inac vobec nepijem.

Pyzamo dneska nebudem potrebovat.

Ale rychlo naspät k ekonomii. Je to vazne specialny pripad. Zaujimalo by ma ake su moje pocity, ale to neviem. Takze pisem tieto divne suvetia a nechavam sa prekvapit, co z toho. Ale musim spravit tu skushku!

Zacina svitat, v radiu ide neuveritelne fajn hudba a za chvilu uz budem 24 hodin hore. Po skuske to bude asi 30. Hm- cierny caj; Potrebujem kyslik; energia=maslove chleby s dzemom (s Jimom)... Je 8:00, este t o stale neviem a chce sa mi hrozne spat. Tak s tymto som nepocital!

 

Skusim si spravit aspon tahak, je to predsa specialny pripad.


Tanulik
19. 07. 2003
Dát tip
...tak to poznam z vlastnej skusenosti... : )

_lubka_
03. 07. 2002
Dát tip
ty nas nevyspaty original hmmmmmmmmmmm

Nuitík
03. 07. 2002
Dát tip
:o)))) jasně....supr!!!!

Print
01. 07. 2002
Dát tip
Tohle umíš jenom ty!!!!! ***!!!

tanganika
01. 07. 2002
Dát tip
akokeby...poznam to. t*

misak
30. 06. 2002
Dát tip
Tak tohle je privela specialne:)

Bix
30. 06. 2002
Dát tip
:o))) úúúú, vystihol si skúškové obdobie mnohých nočných sov - ako som aj ja...za tú noc sa to predsa musí zvládnuť...3.00, ešte len prečítané tri kapitoly, 4.00 plán, čo možno vynechať, 9.00 stepovanie pred skúškovacou misetnosťou a otázniky - a potom pád do postele - ak už však nie si vo fáze, kedy už o d únavy spať nejde chlieb s Jimom :o)

Vole
30. 06. 2002
Dát tip
diki Bix: :)) no presne. bude to mat asi pokracovanie, ako sa mi po skuske (a po tych 30 hodinach) nexcelo spat

ikarka
29. 06. 2002
Dát tip
:-) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru