Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Uspávanka NEJEN pro Ginny Weasleyovou

Výběr: Albireo
16. 07. 2002
28
5
5646
Autor
Bacil

Srozumitelné i pro nečtenáře Harryho Pottera :-)) Je to vlastně pro všechny nešťastně zamilované dvanácti-, čtrnácti- i víceleté dívenky :-)) *15. 7. 2002

Sladké sny do tvých rudých vlásků

přeji ti, milá Ginny

bláhově, marně hledáš lásku...

...zbyly ti jenom splíny

 

Jenomže kluci ve tvém věku

neznají ještě city

(já vím, že je to vážně k vzteku,

i když ten vztek je skrytý)

 

a láska, té se vlastně bojí

(od jiných by to slízli... ?)

takhle to cítí bratři tvoji

Fred, George i Ronald Weasley

 

Říkáš si snad, že je to málo -

- zbytečné dívčí snění

Někomu by se to tak zdálo

jenomže to tak není

 

Vyplakat slzy do polštáře

to přece k dívkám patří

(a potom rychle sušit tváře

honem, než přijdou bratři)

 

Věř, jednou zlíbá tvoje pery...

...tamten? anebo jiný?

Stěží to bude tvůj sen - Harry...

no tak, už neplač, Ginny...

 

Snad - kdyby sdílel tvůj cit vroucí

jen by ses polekala

už teď tvé srdce slyším tlouci

dívenko... velká - malá?

 

Vždyť zatím do svých rudých vlásků

do oblak svého snění

uchovat můžeš svoji lásku

věř, že to marné není

 

Usínáš v tichu nočních vánků

zavírají se víčka

já tiše zavřu uspávanku

a pohladím tvá líčka...


5 názorů

Aleinad
02. 02. 2007
Dát tip
přesně :-)

Bacil
02. 02. 2007
Dát tip
To tak bývá, že se dohromady nejdřív dají lidi, co se k sobě vlastně ani moc nehodí :-)

Aleinad
01. 02. 2007
Dát tip
to je mi jasný :-) třeba Cho se k Harrymu moc nehodila :-)

Bacil
01. 02. 2007
Dát tip
No jo, to jsem ještě netušil v době, kdy jsem to psal :-))

Aleinad
28. 01. 2007
Dát tip
jak pravdivý :-) no a nakonec to s Ginny a Harrym dopadlo tak, jak to dopadlo :-) *

ssaamm
22. 03. 2005
Dát tip
bavím se, líbí

Naso
27. 09. 2004
Dát tip
Áno! Môžem. A rád! T.

sk8ergirl
28. 07. 2004
Dát tip
Chjo, sem se k tomu eště musela vrátit :-) --------------- + přidám jedno avi - Celebrian (teda pokud dorazíš): No není tohle úžasný? :o)

Petr_Pan
26. 07. 2004
Dát tip
Bacil> Příjemné podívání - co? Myslím - jeden z mála posledních klbů, kde členové nejsou členy jen proto, aby si vybrousili vizitku...:-) Jsem za to moc rád - se přiznávám :-)

Fame
14. 07. 2004
Dát tip
wow, tohle je tak milééé ***

Bacil
12. 07. 2004
Dát tip
Jé lidičky, kde se vás tu tolik najednou vzalo... moc děkuju :-)

sk8ergirl
12. 07. 2004
Dát tip
Bacil: No to víš, něco tak pěknýho se přece nesmí ztratit :-)

Bacil
12. 07. 2004
Dát tip
Sk8: nepřechválit :-) jinak vidím, že jste fakt aktivní klub, to je úžasné :-)

sk8ergirl
11. 07. 2004
Dát tip
Je to moc pěkný, takový roztomile něžný...zalíbilo...t -------- + avi - Petr_Pan: Nelíbilo by se Ti to do klubíku "Petr Pan a přátelé"?...já vím, že to není zas tak úžasný, ale myslím hlavně myšlenkou a obsahem...

sk8ergirl
11. 07. 2004
Dát tip
aha, eště to avi :-)

Petr_Pan
11. 07. 2004
Dát tip
sk8ergirl> Tohle JE úžasný - už dlouho jsem nečetl něco s tak dobrym rytmem + ta myšlenka a obsah - to je... Nebudu se raděj moc rozepisovat - upřímný TIP + do klubu to nechám přidat Tebe :-)

*

sk8ergirl
11. 07. 2004
Dát tip
No tak jo no, většina mě přehlasovala, takže ano, je to úžasný :-)...ne, já to myslím vážně, je to úžasně kouzelný a já si to eště šoupnu do oblíbenejch :-)

Bacil
23. 03. 2004
Dát tip
Hm, na tom může docela dobře něco být. I když - na tohle bych zase tolik nesázel, Hermiona je přece jen mentálně vyspělejší, (starší) Krum se k ní v jistém smyslu hodí víc...

Bacil
22. 03. 2004
Dát tip
Vidím to velice podobně, Luna (v překladu Lenka) je podle mě taky horká adeptka, viz třeba na konci ta nenápadná scénka, jak se potkají ve chvíli, kdy všichni oslavují závěr školního roku...

Aarfy
22. 03. 2004
Dát tip
přesně! tam to už bylo jasně vidět a čekal jsem, že si snad něco začnou už v tomto díle. Nakonec zůstalo jen u takových nenápadných náznaků, ale myslím že jim to klapne. Ti dva se k sobě hodit budou:) Taky by mě moc nepřekvapilo, kdyby Ron začal chodit s Hermionou.....mají k tomu sklon už asi od druhého dílu. Je to ten typ naoko nepřátelského škádlení, který klidně přeroste ve vztah....

Aarfy
20. 03. 2004
Dát tip
vynikající báseň! Geniální po všech stránkách...rýmy, použitá barva, téma:)....atd. Tipoval bych i jako potterovský nefanda ....***** co se týče Harryho pletek, taky bych teď vsadil na Lunu. Cho si už asi neškrtne, ovšem Ginny podle mě šanci má (ale nebude to příští díl)

Bacil
24. 11. 2003
Dát tip
No, oni někteří si mysleli, že ano, ale mně to připadlo, že tohle rozuzlení by Rowlingová neudělala - po tom, co bylo ve druhém díle, by bylo příliš triviální, kdyby se to v pátém najednou otočilo. Ale na konci pátého je zase všechno tak nějak otevřené... třeba se ještě dočkáme - i když spíš myslím, že ne... je tu Luna, na konci pátého dílu zvláštně souznějící-nesouznějící s Harrym... už se těším na šestý díl :-)

Vallery
23. 11. 2003
Dát tip
pěkný... vážně ....a to s tim, jak jí pery asi nezlíbá zrovna Harry..... jako bys už tehdy věděl co je v pátym díle...

Albireo
18. 07. 2003
Dát tip
Dobře, že jsi avizoval znovu. Měl jsem důvod to po roce znovu přečíst - a k tipu přidat i Výběr za psychologickou propracovanost.

Bacil
17. 07. 2003
Dát tip
Tak jsem konečně vyřešil problém s výslovností jména Weasley, proto se omlouvám, že znovu posílám avi k této věci...

Viky_tori
01. 11. 2002
Dát tip
já se taky přidávám k chvále, Ginny moc fandim a nejen proto že i já mám pár snů..... P.S.1.Kam se ztratila ostatní dílka?? P.S.2.jen taková technická:-))k mé hrůze se Weasley čte "Vízly",takže bohužel vypadl rým ve třetí sloce.....ale jinak fakt príííma......

Bacil
01. 11. 2002
Dát tip
No jo, to je problém těch, co četli knihu a neviděli film... :-( kdyby ta potřeštěná angličtina měla nějaká kloudná pravidla :-))) Ad PS1: Která ostatní dílka? Bylo v tomto klubu jedno, co nebylo moje, a autorka ho smazala a z Písmáka zmizela. Jinak nic nezmizelo... upřímně řečeno, chystal jsem se napsat ještě něco i o některých dalších hrdinech... ale zatím jsem nenašel tu správnou duševní konstelaci :-))

Viky_tori
01. 11. 2002
Dát tip
mno,jsou tu psaný ještě dvě...o Hedvice a pro Cho Chang(asi slovensky)......ale nejsou:-))

Bacil
01. 11. 2002
Dát tip
Máš vlastně pravdu, byla to dvě dílka... ale obě měla stejný osud - zmizela i s autorkami.

Bacil
14. 10. 2002
Dát tip
Z definice klubů má vytvořitel klubu právo do klubu někoho přijmout a někoho nepřijmout. Nicméně prohlašuji, že beru každého, jen se někdy na Net nedostanu, takže proto to může pár dní trvat, než se u autora objeví potvrzené členství v klubu.

tatokalan
12. 10. 2002
Dát tip
Naprosto super, jak já nesnáším rýmovaný básničky, tak před tímhle dílkem smekám... * a propos... to se můžu přihlásit jen tak, prostě jen kliknutím na "stát se členem"? Nebo je to nějak určený, kdo a s kým a jak a proč a... tak?

kachnička
29. 07. 2002
Dát tip
:o) jůůůů! Je to tipová báseňka.*

Bacil
26. 07. 2002
Dát tip
Ani nevíš, jak MOC mě to těší :o)))

Natrix
25. 07. 2002
Dát tip
Krásné... Harryho Pottera sice zatím neznám, nicméně jako bys před pár lety nahlédl do mého pokojíčku... Tvoje dílka se mi TOLIK líbí... Tip... :o)))

Bacil
22. 07. 2002
Dát tip
Bloncí, Nuití - od Vás dvou potěšilo zvlášť. Ale od Gorgony samozřejmě taky, tu jen tolik neznám.

Bloncka
22. 07. 2002
Dát tip
jsem potěšena Tvou potěchou :o)

Bloncka
21. 07. 2002
Dát tip
Vyplakat slzy do polštáře to přece k dívkám patří (a potom rychle sušit tváře honem, než přijdou bratři) ** poklona a místo ve mně

Nuitík
21. 07. 2002
Dát tip
:o) tip

Bacil
19. 07. 2002
Dát tip
Víš, Dianko... já si neskromě myslím, že tu něhu kdesi v sobě mám... občas ovšem za sžíravým sarkasmem zaniká... ale je tam, neboj :-))

Gorgona
19. 07. 2002
Dát tip
Jůůů pěkňoučký - takový jemňoučký:))

DarkMind
18. 07. 2002
Dát tip
Pekné.... -t-

Diana
18. 07. 2002
Dát tip
Překvapil jsi mne. A moc příjemně. Ta básnička je sama něha.:-))))

Krel
18. 07. 2002
Dát tip
:-)))**

Yeziiinka
17. 07. 2002
Dát tip
Trala la ťunťalí... halí belí - Zelí :)))

Bacil
17. 07. 2002
Dát tip
Y: Já Ti dám, zelí :-))) jako by nestačilo, že na mě děti pořád pokřikují "Ahoj, zelí" :-)))) Di: Kde se vzalo... no, samozřejmě z předmětných knížek, potom taky mám dceru, byť o pár let ještě mladší než je věk dotyčný, pak třeba taky jsem skupinku takových děvčátek onehdy doprovázel na skautský tábor... ale možná je to tím, že mě děvčátčí sny fascinovaly odjakživa, už od dob, kdy jsem byl tak stár jako ona děvčátka (byl jsem v tomhle ohledu hodně netypický kluk). Da: Něžný? Na Tebe v tomhle ohledu rozhodně nemám :-) Děkuju všm... jste vážně hodní.

Albireo
17. 07. 2002
Dát tip
Přidávám se k Dabince - je to nádherně něžné a přesně to odpovídá tomu, jak Ginny vidím já. A pohladím ji lehounce také. A navíc skvělá forma! Bacilovi velký procítěný tip.

Lyryk
16. 07. 2002
Dát tip
.-)

Armand
16. 07. 2002
Dát tip
*** moc, moc hezká báseň! :) (oprav si to ("do") přece k dívkám patří)

večernice
16. 07. 2002
Dát tip
je to šité na tělo těm ...náctiletým dívenkám :))) moc povedená báseň *

Bacil
16. 07. 2002
Dát tip
Armande, díky. A všem díky (No jo, "do" je slovo, takže na to kontrola pravopisu nepřijde :-(( )

Stevenson
16. 07. 2002
Dát tip
..ANO.. moooc hezke.. *T..

Bacil
16. 07. 2002
Dát tip
Traky: Možná :-)) ale to je komplikovanější případ :-))

Bacil
16. 07. 2002
Dát tip
A propos, nechcete se někdo přihlásit do klubu? Zatím jsem tam tak osamělý :-)) (Neberte to jako tlak, ale jako nabídku.)

Houbatec
16. 07. 2002
Dát tip
Harry Potter sice není zrovna četba dle mého gusta, ale pro spoustu lidí je to fenomén. Proto však kritiku nepíšu. Tvoje báseň mě oslovila vyzrálým a vytříbenym stylem, i tím jak je milá. TIP!!!*

Diana
16. 07. 2002
Dát tip
No ano! Kde se v tobě vzalo to pochopení duše děvčátek? Hezké, moc hezké! TIP

Dabi
16. 07. 2002
Dát tip
Bacílek něžný...:o) Pěkná báseňka...moc Můj upřímný t*

zoo
16. 07. 2002
Dát tip
:-)))))))) Ty ňuchátko jedno...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru