Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VONA

Výběr:
13. 03. 2000
5
0
2215
Autor
Naja

Tak tuhle jsem vymyslela dnes rano, tazke je jeste tepla. Po pravde - spis mi to napadlo jako pisnovej text, ale tady to budu vydavat za basnicku.

Vona ma, Vona ma na popel rozsypany vlasy. Vona ma, Vona ma ve tvari jednu vrasku krasy. Vona ma, Vona ma na dusi krev z daleky cesty. Vona ma, Vona ma krasny sny i kdyz vlastne nesni. Vona ma, Vona ma na cary roztrhany telo. Vona ma, Vona ma prazdny dny zmenu by to chtelo. Vona ma, Vona ma, Vona ma, Vona ma, ... . NEMA NIC !!!
připomíná mi to tu reklamu na vodu :-))) voda má voda má voda má rozpuštěné vlasy :-)

Naja
24. 05. 2003
Dát tip
Viz ja pred tim :=))

Aha :-))))) škoda, že nečtu kritiky :-))))) aby mě to neovlivnilo :-))))) a tak jsem za blba :-)))))

Naja
24. 05. 2003
Dát tip
To ale krasny, ze vystupujes sama za sebe, nemyslis cekamko??? Ty bys snyd nekdy chtela vystupovat jinamk

Ne, to bych nechtěla :-))) a jdi spát, pletou se ti písmenka :-)))

Naja
24. 05. 2003
Dát tip
Diky za upozorneni, ale mas pravdu, ze je to tezky.... jdem hledat zbyla klistata

Krel
22. 05. 2003
Dát tip
Strašně mi to připomíná Hradišťan a tu jejich o Vodě:-))

Naja
22. 05. 2003
Dát tip
Krel: Prisel jsi na to. Opravdu jsem si poslechla prave od Pavlice Voda ma... a to mne dovedlo k napsani tohoto...

Albireo
19. 12. 2000
Dát tip
Naja má Naja má na básně veliký talent. Naja má Naja má citlivou překrásnou duši. Naja má Naja má ve mně obdivovatele. Naja má Naja má ode mne co? Přece TIP!

Sadaf
07. 12. 2000
Dát tip
má všechno a nemá nic, kdo jí řekne co je víc??? Pošli mi akordy:-))))

Bříza
11. 04. 2000
Dát tip
Jo - Najo - jsi veliká duše - a stojí Tě za to číst !!! A to skoro stále dokola ... :c)

Print
16. 03. 2000
Dát tip
Prostě kobra NAJA!!!!!!!!!!!!!! TIP!!!!!!!

Merle
14. 03. 2000
Dát tip
mě se to líbí i jako básnička...

Lampář
14. 03. 2000
Dát tip
At si ma co si ma, Ty mas tipa :o)...

xpired
14. 03. 2000
Dát tip
Naja, nezaměnitelná, neopakovatelná Naja...Je to možné? Proboha, vražte jí Cenu za..za..za cokoliv! Za tyhle nadherný verše. Například.

Anonym
14. 03. 2000
Dát tip
v tý Voně se celkem vidím. Dík. Dyžtak se těším na pisnicku. Linda

Stepca
14. 03. 2000
Dát tip
Tak si to tady všelijak zpívám ... a dobrý nó.

Hackman
13. 03. 2000
Dát tip
dobrý začátek

Jákob
13. 03. 2000
Dát tip
co víš co má ?

Naja
13. 03. 2000
Dát tip
...a smutny konec.....:=(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru