Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O černém andělovi

24. 07. 2002
4
0
1062
Autor
Miki

 

věc:                  mimořádné hlášení

adresát:             anděl-divizní komisař

odesílatel:            anděl-vrchní seržant, 14 nebeský okrsek

 

Dnešního dne, v 6:30 ráno, byl před barem U dvou cherubínů na Námětí klidu duše nalezen mrtvý nebešťan. Policejní hlídku přivolal anděl-barman když hodlal dodržet policejní hodinu a chtěl bar zavřít. Mrtvý však svou polohou, hlava na chodníku, nohy na schodišti bránil v uzavření vchodové mříže. Hlídka ve složení anděl-strážník 2.stupně č. 2548755485 a anděl-strážník 3.stupně č. 2258963548 se na místo dostavila téměř okamžitě, neboť v momentu oznámení se shodou okolností vyskytovala právě v baru. Hlídka provedla bezpečnou identifikaci nalezené mrtvoly. Jakákoliv záměna byla již předem vyloučena, neboť podle barvy peří a kůže byl jednoznačně poznán poslední černý anděl celého nebe který přebýval právě ve 14 okrsku. Hlídka též provedla předběžné ohledání těla a pokusila se stanovit příčinu smrti. Nalezených 32 průstřelů jednoznačně potvrdilo sebevraždu.

 

věc:                  mimořádné hlášení

adresát:             anděl-vrchní nebeský rada

odesílatel:            anděl-divizní komisař 

 

Dnešního dne se podařilo definitivně vyřešit otázku rasové diskriminace v celé nebeské blaženosti.


Faguska
02. 01. 2003
Dát tip
Dost v americkým stylu. Že by vliv TV nova. A ponaučení, že není radno se navenek lišit ! Jako nápad je to dobrý.

Zilla
22. 11. 2002
Dát tip
Hustej nápad....!*

Deltex
02. 08. 2002
Dát tip
uf! *!!!!!!!!!!!!!!!!

Print
24. 07. 2002
Dát tip
:-))*!

Armand
24. 07. 2002
Dát tip
:))***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru