Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Důchodkyně

27. 07. 2002
6
0
3263
Autor
Kastel

Dřív jsem byla prima číča

krásná byla moje .....

Dneska moje otvory

zajíma´j jen doktory


Rowenna
10. 09. 2002
Dát tip
Tak tohle říkat tak po desáté hodině večer.

skromna
31. 08. 2002
Dát tip
nojo..i my máme trampoty s věkem :-)))))))))))))))) *g*

Čolito
12. 08. 2002
Dát tip
no comment

King
30. 07. 2002
Dát tip
Dík za vysvětlení... i já to tak dělám,ale s tím rozdílem, že to nezveřejňuju. Dostat se "nad" je vždycky obtížné... spíš by mne zajímalo, jestli se zabýváte i jinu tvorbou. Zdá se, že jste nabitý energií a ta chce vždycky ven, aby zhoubně nepůsobila uvnitř. Přeju neutuchávající plodnost. KING.

zvonková
29. 07. 2002
Dát tip
drsnéééééééééééééé - za sociální pracovnice pracující pro důchodce *)

papouch
28. 07. 2002
Dát tip
mchecht!!! :-))))) kapilinku obscénní, ale papouš se uřechtl. píp!

galaxy
28. 07. 2002
Dát tip
:o)))))) Ty jsi truhlík :-))*

vajda
27. 07. 2002
Dát tip
:) ešte že máme imaginárno...;)

King
27. 07. 2002
Dát tip
.. i ty tvoje výtvory . Dopsala důchodkyně J.BV. na stěnu záchodku v Metru.

King
27. 07. 2002
Dát tip
.. i ty tvoje výtvory . Dopsala důchodkyně J.BV. na stěnu záchodku v Metru.

Kastel
27. 07. 2002
Dát tip
:o) Nepochybně máte pravdu - tam by jistě mnohé z nich našly vděčné čtenáře (jenže metro je tak daleko :o( Vždy záleží na úhlu pohledu - můj je o tom, že maximální zlehčování závažných věcí mi pomáhá nad nimi nebrečet.Věřte, že je to občas fuška dostat vtip (i když někdy stupidní - jak už to u vtipů někdy bývá) do čtyř řádků - těší mě, že se to dle ohlasů párkrát i povedlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru