Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nový klub Výtěr

30. 07. 2002
1
0
2882
Autor
HarryHacker

Tento klub má za cíl "vytřít" špatná díla na Písmáku.
Stejně jako redakce dává kvalitní díla do Výběru, výtěrakce zařazuje ta nekvalitní do Výtěru.
Výtěr se značí obráceným véčkem (^) a výtěrometrem, který určuje jak moc je dílo vytřeno (v procentech)
Více viz manifest a diskusní fórum klubu.

(pod tímto nickem to dávám proto, aby se mi nemíchaly tyto kritiky s kritikami na díla a taky proto, že dnes jsem již do Nového seznamu vkládal
Danny)
Šnek
01. 08. 2002
Dát tip
a....daj se do výtěru zařadit celí písmáci?:-)))

O jednom příspěvku bych věděla .Klikni na rubriku z OSTATNÍCH PŘÍSPĚVKŮ-PRO VSECHNY NA PISMAKU,nebo tak nějak.Ale to dilema.Zařadit do výběru z výtěru nebo do výtěru z výběru?

bogart
31. 07. 2002
Dát tip
zařaď vše ode mne do výtěru, poslední dobou mám na to tento názor (začít sebekritikou bude asi nejlepší). takže já se hlásím, ať máte rozumnou laťku. :-)

Danny
31. 07. 2002
Dát tip
reb: von je autovýtěr povinnej? to snad ne? více nicků není matení přátel ale obyčejná schíza :)

Danny
31. 07. 2002
Dát tip
no jo, taxem přece jenom našel jedno dílko pro autovýtěr...

Davidek
31. 07. 2002
Dát tip
^

Wopi
31. 07. 2002
Dát tip
:))))))))

Krel
30. 07. 2002
Dát tip
:-))

hodně štěstí, příteli :-o

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru