Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bolest

Výběr: Carodej
03. 08. 2002
10
0
2662
Autor
Papulipida

Bolest

 

Znesvěcení myšlenek

           zahození lásky

pod rouškou

           lhostejnosti

znesvěcení pravdy

           zošklivění krásy

bolest co bolí

           chtění nenávisti

potřeba milovat

          nechtění lhaní

nenávist k lhaní

          a pravda co bolí.


Jo, je to moc zajímavý. Hezký slovní obraty, dobrá myšlenka, a stojí za zamyšlení Tip rozhodně. :-)

Mrkvička
16. 10. 2002
Dát tip
:o) T* .... potřeba milovat...pravda co bolí...

Blaznivkaaa
11. 10. 2002
Dát tip
Pěkný..::)*

Schlange
27. 09. 2002
Dát tip
gut, zajímavé závěry

Carodej
06. 08. 2002
Dát tip
Výtečné. * avi

Albireo
06. 08. 2002
Dát tip
Tip dám i já. K výběru se však nepřipojím, zato Papulipida jde mezi mé oblíbené, takže avízka mi budou chodit i bez Čaroděje.

zolli
06. 08. 2002
Dát tip
Čaroději, mohl bys mi prosím, neznalé, vysvětlit pohnutky, které Tě vedou toto dílo zařadit do VÝBĚRU? Možná, že jde o dílo, které je na vysoké morální úrovni, ale literárně mi jako klenot slovesnosti, autor odpustí, nepřijde!

Carodej
06. 08. 2002
Dát tip
Zolli - mne to připadá jako velmi kvalitní dílko, které na mne osobně silně zapůsobilo jak svým jazykem, tak svým obsahem. Je docela možné a možná i dobré, že se naše kriteria liší, ale právě proto je více redaktorů, protože ani poezie, zvlášť nerýmovaná, se nedá moc svazovat do předpisů a pravidel. Myslím, že své Výběry nerozdávám na potkání, jen u děl, které mne zasáhnou a přijdou mi něčím vyjímečné. Klenot slovesnosti - co si pod tím představit?

Annika
05. 08. 2002
Dát tip
Veru, krasne si to vystihol, davam medzi svoje najoblubenejsie a tipujem :-) t*

Jochanien
04. 08. 2002
Dát tip
jo získává to hloubku*)

Xenie
03. 08. 2002
Dát tip
typ *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru