Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Budějicům

09. 08. 2002
6
0
3643
Autor
Petula

Klikni: Místo prologu... (Kliknutím sleduejte odkazy na www.budweb.cz a www.budnews.cz)

Samson,
ač kštici neztratil,
voda ho zalila

 

A někde v kalných ulicích
tone i Dalila

 

Kdy padne Praha...

 

 


 

Popovodňová varianta...

 

Svou hřívu Samson neztratil,

když voda město zalila

 

neb v zaplavených ulicích

nůžky ztratila Dalila

 

 

 


Čolito
07. 09. 2002
Dát tip
líbí

Petula
06. 09. 2002
Dát tip
Nojó, no... Tak holt se musím nějak odreagovat, no... Vím, máte recht. A stejně to nechám tak. :o))) Dyť tam ta voda byla (při druhé vlně povodní) skoro až k Bludnému kameni na náměstí (zbytek popravčího místa!) a její vlny donesly drobný písek přesně až k němu – jak by se i vody bály tuto mez překročit... Tedy Samsonova kašna byla nad vodou... Po první vlně (10/8) jsem tedy dopsala ten dodatek.... Tak holt jsem to tak... No... „Napsala“, no... ;o)
► Spíš mne dodatečně mrazí z toho, co napsala Adelan... ◄ Já jsem tu první část psala 8/8 2002 večer... V Praze... To byla teprve ta první povodňová vlna, kterou Praha, na rozdíl od Budějovic a okolí, přestála skoro beze ztrát. Pak ale Praha (a další a další místa) padla vlnou druhou. Z toho na mne jde děs. Vaše |||-_-||| Petula P.S. Raději bych se na takové věci, kdy se co stane, už asi neměla ptát.

alina
05. 09. 2002
Dát tip
Naprostý souhlas s malymkubou....*

malykuba01
23. 08. 2002
Dát tip
dvě části, první super, silná a působivá, druhá spíš rušivá blbůstka na úrovni přiblblé říkanky, petuly dost nehodné..kdyby sem bejval četl jen tu první část, byl by to typ jak tisíciletá voda...ale co, tu druhou si můžu smáznout, ta první to utáhne* :)))

vajda
16. 08. 2002
Dát tip
...tieto dni aktuálne...

Emily
12. 08. 2002
Dát tip
12.8.2002 zdraví Emily, je to hrůza, bydlím kousek pod obcí Roudné, tam je to děsné, hlavně pro vesnice, já bydlím ve 4. patře , zatím dobré, ale situace je hrozivá - tentokrát se začíná vylévat Vltava, město je uzavřené, Krumlov pod vodou, padají mosty, pracuji kousek od soutoku Malše s Vltavou, za zadkem nám voda nahryzala nábřeží. .... s námi !!!!

Adelan
12. 08. 2002
Dát tip
S tou Prahou krutě vizionářské, úplně se bojím sledovat zprávy...

Mea
10. 08. 2002
Dát tip
Vodě se nelíbí že jí chceme mít svázanou do stužek potůčků a řek a i u Nás se chce stát alespoň na chvíli mořem ...

Krel
10. 08. 2002
Dát tip
hm..

Petula
10. 08. 2002
Dát tip
Jo, pro neznalé, Samson je v Budejovicích na kašně na hlavním (a u nás největším a jedním z nejkrásnějších) náměstí, tj. na náměstí Přemysla Otakara II. |||~_~|||

Petula
10. 08. 2002
Dát tip
Ještě aví... ///-_-\\\ — Emily, tak jak...

skromna
10. 08. 2002
Dát tip
:-(( z toho prologu....jako mam husi kuzi...hmm

Carodej
09. 08. 2002
Dát tip
Trochu výkřik, Petulo ne?:)

Albireo
09. 08. 2002
Dát tip
Dnes je to hezky časové a srozumitelné. Ale nechceš dát někam (Prolog) poznámku o tom, že je to psáno v situaci, kdy jsou Budějice pod vodou? Mimochodem - Budějičačka Emily (pro totemáky Kachna) je v pořádku.

Shellinka
09. 08. 2002
Dát tip
Mně se to líbí, ale souhlasím s tím prologem. Pro budoucí generace. ;) TIP

Nuitík
09. 08. 2002
Dát tip
ju, až padne i Vyšehrad, Šemík umře podruhé :o))......ehm

Petula
09. 08. 2002
Dát tip
Prolog dodán... Rebb, oběti na životech již jsou... ///-_-\\\

Bix
09. 08. 2002
Dát tip

Astalavista
09. 08. 2002
Dát tip
!!!*

Petula
09. 08. 2002
Dát tip
Rebb... Pokud to nebyly eNTe, tak jedna holak se utopila na raftu na Berounce a jedna holka zařvala v Písku... Nic moc...
░/-_-\░

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru