Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sokyně

22. 08. 2002
6
0
2419
Autor
Quinn

Ještě uvidíš, potvoro ... :oD

Budu bojovat!

...až tupé háky

z tvojich rtů

budou nahlas řvát...

...beze slov...

 

Budu bojovat!

...že i ledy

kolem Antarktidy

závistí budou tát...

...bez krve...

 

Budu bojovat!

...zničím tě, panž

teď už vím,

že není o co stát...

...bez něj...

 

BUDU BOJOVAT!!!

A vyhraju...!

 


Quinn
15. 11. 2003
Dát tip
Ale stejnak to nemělo cenu :o) ale budu bojovat dál :o)

pamadeus
12. 11. 2003
Dát tip
To bych si taky někdy přál, aby o mě takhle nějaká bojovala...*

Notreal
05. 02. 2003
Dát tip
to je ale sebevědomí!!!! :o)*

galaxy
26. 09. 2002
Dát tip
Držím pěstičky :-)**

Quinn
11. 09. 2002
Dát tip
rebecca13: Mno...asi s tou sokyní, ne? :o)

Willi
10. 09. 2002
Dát tip
Víš první evropský poustevník Horacius řekl: " Každý boj s láskou, je předem prohraný" Tak nevím ale držím palec!

Quinn
10. 09. 2002
Dát tip
Willi:To není boj s láskou...

Čolito
04. 09. 2002
Dát tip
Tak tohle mi hodně připomíná. Sokyně jsou všude. Ale bez něj je ti všechno jedno. Vím. I když neznám tu druhou tak držím pěsti.

Kastel
26. 08. 2002
Dát tip
bacha na Pyrhovo vítězství :o)

Quinn
25. 08. 2002
Dát tip
Jochanka: panž je mi v zimě zima...brrrrr :o)

Quinn
25. 08. 2002
Dát tip
kecyblil: mno...abych se mohla napapkat, musela bych si uvařit...a to už mě po jistý době taky neba, tak nevečeřim :o) Hodnotově možná, peněžně taky :o)

parchant
24. 08. 2002
Dát tip
ale když budeš bojovat , uvažuj , co vyhraješ ? lásku snad ? *

Quinn
24. 08. 2002
Dát tip
kecyblil: mno dobrá, dobrá...ale když to tak vemeš, řešíme tu totální ptákovinu :o) ale ty se v tom vyžíváš, coooo? :o)))) jenže nezapomínej, že i když ve sporu s ženou vyhraješ, ona ti to vrátí, i kdyby ji to mělo stát cokoli :o) jo, jo, tak to bývá, tak abys tou tvou teoretickou teorií nepřebral :o) Poznala jsem to tou standartní ženskou inteligencí :o) parchant: spíše pocit jistoty... ?

kecyblil
24. 08. 2002
Dát tip
Skutečně mě to bavilo rozebírat, narozdíl od tebe :-) Samozřejmě, že mi to ona žena nemá jak vrátit, čímž nemyslím, že by proti mě byla zcela bezmocná. Může mě třeba zabít, ovšem pokud je jen trošičku normální, neudělá to a tenhle druh porážky snese. Standardní ženská inteligence mě stále uvádí do rozpaků, prohlédne mě kdykoliv se s ní setkám :-) Budu si jí asi muset osvojit a mást pak po jejím způsobu. Tohle byla blbost, jsem trošku opilý :-(((

Quinn
24. 08. 2002
Dát tip
Heleee :o) mě to bavilo rozebírat, ale je to s tebou moooc složitý...člověk musí číst a zároveň nad tim přemýšlet :o) Jooo, taky bych chtěla být tak trochu opilá...snad už budu...:o)

kecyblil
24. 08. 2002
Dát tip
V jakém smyslu (opilá)? Nepřemýšlíš u čtení? Právě večeřím :-)

Quinn
24. 08. 2002
Dát tip
Mno...jako opilá, ne? Je sobota, přeci nebudu sedět doma... Jo, myslim u čtení...ale teď musim myslet nad tim, co píšeš ty, i nad tim, co napíšu já tobě, aby to bylo hodnotově stejně výrazný :oD Jen papej, mě se takovýdle věci nestávají...večerě :o)

Jochanka
24. 08. 2002
Dát tip
proč se bojíš zimy?

kecyblil
24. 08. 2002
Dát tip
Proč bys neměla sedět doma. Myslím, že večer strávený dopisováním se mnou bude hodnotově velmi výrazný .-) Děkuji, už jsem dojedl. A pročpak ty nevečeříš? Doma ti, ošklivové, nevaří?

Whelp
23. 08. 2002
Dát tip
Boj bez krve a slov? Tož dobře to zní, však jak vypadat bude výsledek, na tom přec záleží.:o)

Albireo
23. 08. 2002
Dát tip
Jestli za to stojí, tak bojuj.

Quinn
23. 08. 2002
Dát tip
Budu, budu :o)))

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
O muže se nebojuje bojem. Ledaže by za moc nestáli .-)

Quinn
23. 08. 2002
Dát tip
A kdo říká, že použiju náslilí? :o) Jde o boj citový... ...a nehrajme falešné karty...nestojí... :o)

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
Citový boj :-)) K tomu jsem bohužel od přírody špatně uzpůsoben: jsa naprosto bezcitný nemám, s čím bych na protivníka vyrukoval. Jak takový souboj vlastně probíhá?:-) Ještě jsem žádný nezažil, aspoň myslím :-)

Quinn
23. 08. 2002
Dát tip
Zažiješ, neboj se nic :o) já si tim procházim poprvý :o) A je to vnitřní i vnější boj zároveň...Ale to se vlastně tobě ani stát nemůže, panž na mojim místě bys asi spíš vraždil :o) jako jakejkoli jinej kluk :o)

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
Panž na tvém místě bych nemohl být, mohu si jen představovat, jak mírním své imaginární city, nechávám je po krátkém pohrávání odplouvat a mávám do dálky slasti i bolesti, jež jsem si na sobě tak zamiloval. Tebou doporučená vražda mi připadá v této situaci nevhodná a sebepokořující. Navykl jsem si volit v jistých situací ženský způsob chování a nutno říct, že většinu dívek překonávám v nápaditosti jeho užívání. A protože nejsou připraveny na změnu v taktice boje, samozřejmě je na hlavu porážím. Svým způsobem. Takto si tedy představuju situaci, do níž bych se dostat nemohl :-)

Quinn
23. 08. 2002
Dát tip
Ty helééééé :o) s tebou už diskutovat nebudu, ne ne ne, ty mě stíráš :o) Takže: 1) proč imaginární? Imaginární byl Kurtův přítel Bodah, ale city nejsou imaginární, nemůžou... 2) porážet ženy jejich vlastní zbraní je celkem...no...ehm...hnusný, nemyslíš? 3) kecyblile, ty seš prostě šašek, co? :o)))

kecyblil
23. 08. 2002
Dát tip
No :-)) 1) imaginární samozřejmě city nejsou, snažil jsem se jen (pravdaže nevhodně) znovu zdůraznit, že uvažuju čistě hypoteticky .-) 2) Porážet ženy jejich vlastní zbraní je jedině spravedlivé a především natolik zábavné, že bych se toho pravděpodobně nikdy nepřesytil, kdyby ovšem nebylo možné dosáhnout jen ženské úrovně vítězství. Je to taková příjemná alternativa, když hrozí mužské stránce porážka. Mluvím samozřejmě čistě teoreticky .-)) 3)šašek :-), jak jsi to tak rychle poznala?

Gastarbajtr
22. 08. 2002
Dát tip
len bojuj a vyhráš :-)

Krel
22. 08. 2002
Dát tip
jo...

Josew
22. 08. 2002
Dát tip
úplně jsem dostal strach...

Aglaranna
22. 08. 2002
Dát tip
Hmm, tak to se mi libi, jen tak dal :]]]

zolli
22. 08. 2002
Dát tip
Je-li o co se rvát, tak do toho....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru