Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Marie-Luise Kaschnitz - JINAK

Výběr: hermit
26. 08. 2002
6
1
2458
Autor
Vyjan

Anders Will sich nicht mehr behaupten Armes Haupt. Fällt in den Nacken Zählt das Schilf am Himmel Und die Fischerlichter die Sterne. Sinkt auf die Brust Da ticken die Warnsignale Eine bündige Sprache. Wer endete seine Musik Noch mit vollem Akkord Oder gar mit Posaunen? Wir haben gesungen Die Katze hat uns geholt. Jetzt singen wir wieder Sagen noch manchmal Du Meer Du Liebe Aber anders Mit kleinerem Atem.

JINAK

obrazek [C:/Dokumenty/Obrázky/Kaschnitz.jpg]

Dál nechce čelit

Nebohé čelo

Zavrací se v týl

Počítá rákos na nebi

A rybářské lampičky hvězd.

Klesá na prsa

Tikají  tu varovné signály

Jasná řeč

 

Kdo skončil hudbu

Ještě mocným akordem

či dokonce pozouny?

 

Zpívali jsme

Kočka nás překřičela.

Nyní zas zpíváme

Ještě někdy říkáme

Ó moře

Ó lásko

Ale jinak

Se ztajeným dechem


1 názor

hmm . báseň je výborná a preklad je tiež super... velmi sa mi páčil... tak ako aj báseň. Preto .tip*** -------------------------------------------------- Deine poesie ist super, dafür ich wünsche dir beim deine Arbeits veile glück!!!!Noch deüine Energe gehts in dem Hertz - viele Leute, velcher lesen deine poesie. Viele Glück!!!

Vyjan
25. 08. 2003
Dát tip
černý stín: nemám za zlé, můžeš upřesnit?

neber to za zlé ale ten překlad mi moc nezní

Prokletí
04. 09. 2002
Dát tip
po njemécky nefrštéju... ale český překlad zní hezjy, jen neumím porovnat s oridžynálem ;o) btw, i pro ostatní, marně sháním jakoukoli publikaci od něm. básnířky Else Lasker-Sch'ulerové, nevěděli byste o něčom? ;o))))))) Díyk, líbí ;o) m.

pampelin
28. 08. 2002
Dát tip
Poezie... tip

hermit
26. 08. 2002
Dát tip
jo, líbí, prostě líbí a překlad mi těžko hodnotit, že jó, ale báseň je skvělá t v

Aldrin
26. 08. 2002
Dát tip
Zaznívá mi tu akord originality... Až se mi tají dech.

Bacil
26. 08. 2002
Dát tip
*

Astalavista
26. 08. 2002
Dát tip
!!!!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru