Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jdu dál

27. 08. 2002
2
0
2012
Autor
Seregil

Kde kráčí štěstí, tam chci kráčet i já.

 

Kráčím vpřed

a vidím

že naděje neumírá

Valím se

a cítím

odpor vzduchu

prosycený vůní Země

Napínám sluch

a slyším

slova vyřčená

která nejdou vzít zpět

Už nelituji

Slov

Pochybného zraku

Pomíjivého sluchu

Už nelituji

Konců

Začátky jsou slibnější

 


guy
09. 01. 2003
Dát tip
Líbí se mi, že tvé štěstí chodí po zemi. Hodně lidí si myslí, že se má štěstí vznášet a pak to dopadne tak, jak kdysi napsal klasik o té zlaté mušce, která za večera kol tvé hlavy chvátá ... Ale ta pozemskost není hlavním smyslem básně, já vím. Za ten hlavní smysl tip.

Seregil
15. 10. 2002
Dát tip
Tak tak Severko .. :-)

Severkanova
04. 10. 2002
Dát tip
vidis, citis, slysis - a proto muzes z koncu vyvodit lepsi nove zacatky? kazdy z nas at si filozovuje jak chce - jen ty vis... budes-li verit ve stesti, a budes ho rozdavat, ono se k tobe na tve ceste prida, nemyslis? :-)))

Seregil
02. 10. 2002
Dát tip
Někdy člověk musí vidět to lepší, horší to může být vždycky...

Tichotam
29. 09. 2002
Dát tip
nevím jak jsi dospěk k optimismu... podle mne se s těmi začátky vyžít nedá když tě pořád ubijí ty konce...

Čolito
17. 09. 2002
Dát tip
juj !!!

Jeanne
05. 09. 2002
Dát tip
připadá mi to hezky filozofické T

Jeanette
30. 08. 2002
Dát tip
...kdybys kráčel vždy vedle štěstí, nevážil by sis ho... Druhá polovina je hezčí...hmmm-vyrovnání se se situací...?......a tu poslední větu bych tam opět nedala...:)

Drownedgod
29. 08. 2002
Dát tip
Štěstí ovšem kráčí nezřídkakdy po cestách na nichž mi sotva někdy pomyslíme a sotvakdy půjdeme......

Twardowski
27. 08. 2002
Dát tip
Mne je to jedno, hlavne kdyz jdu :-). Stesti x nestesti. Ale jinak jsem to pochopil a je to hezke.

Twardowski
27. 08. 2002
Dát tip
Mne je to jedno, hlavne kdyz jdu :-). Stesti x nestesti. Ale jinak jsem to pochopil a je to hezke.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru