Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vltava

21. 03. 2000
4
2
3344
Autor
Zbornik

Kazde rano jezdim pres most a nad Vltavou prestavam cist knizku ... par minutek ticha a pohledu z okna ... je pokazde jina, pokazde ma jinou tvar, tu ponurou, tu hrozne krasnou ...

Vltava ----------- Tramvají Prahou, jak bájný racek plul jsem k Velké Slávii. A Vltava, ta dívka na postýlce Prahy oblečena v zlaté perly slunce protáhla se … a poprsí co opíjí nestydatě ukázala, tak sladce … když jsme nad ním přejeli. Vidím ji vstávat, každého rána, je rozespalá, sličně jiná, na těle v hladká místa něhy kvetou pihy … drobné malé ostrůvky. V závoji cudnosti šedé mlhy podzimní táhnou zvědavost … A v létě ? V létě splavy má rozpuštěny ve vlnky kadeří kol nábřeží až po Karlův most. V bol výletník, který rád hřeší se z břehu dívá do rozkoší jejího klína. Vltavo, Vltavěnko, ty nejsi z řek, na něž člověk zapomíná …

2 názory

Zbornik
24. 08. 2008
Dát tip
Vlní se nám pod okny...díky:-)

baronka
23. 08. 2008
Dát tip
Umíš obejmout řeku a polaskat její záda líbí dám T

ViNiL
27. 03. 2000
Dát tip
! Uz dlouho na takovehle veci zapominam... Je nejvyssi cas s tim neco udelat... Kazdopadne, DEKUJI.

O.S.to6
27. 03. 2000
Dát tip
DOST dobrý. I když žiju DOST daleko od Vltavy, jakobych ji slyšel šplouchat...

Sarken
27. 03. 2000
Dát tip
krásná Vltavo na karláku se taky vždycky zastavím

Stepca
23. 03. 2000
Dát tip
Čoveče to ti je pěkný...Posílám...

Rivka
22. 03. 2000
Dát tip
Taky, taky... JE krásná.... (obě jsou):-) xpired: Když já jsem vynechala chemický rozbor a koukala na sluníčko, jak se blýská ve vodě...:-)

Bára Braun
21. 03. 2000
Dát tip
nádherný romantický vyznání jako nějaké dívce

Laďa
21. 03. 2000
Dát tip
Klasická krásná romantická básnická báseň. Tím klasická myslím jako od klasika.

Jákob
21. 03. 2000
Dát tip
připomíná mi to, že jsem tak kdysi stál pln obdivu na jejím břehu (*)

Špuntík
21. 03. 2000
Dát tip
nádhera.......

andyy
21. 03. 2000
Dát tip
Taky se mi líbí. Dej si pozor ať do ní nespadneš.

zámek
21. 03. 2000
Dát tip
... asi by mu to nevadilo ... PěKNý ... dík.

xpired
21. 03. 2000
Dát tip
Je zajímavé, že přes povahu břečky Vltava neztratila kouzlo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru