Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SNAD TO JE JEN POCIT…

02. 09. 2002
1
0
1277
Autor
Kamenna_Tvar

pro neho...

Mám pocit, že jsem to zažila snad tisíckrát

pohledy plné něhy,

tiché přísliby o splynutí duší

letmé jakoby jen náhodné doteky

náhle zbývá jen pár krůčků

a pak…

 

…rozčarování lemované slzami

rozpíjejícími všechny vzpomínky

v pestrobarevný koberec

šedivící mi před očima

palčivý pocit toho nevyhnutelného strachu

že už to znovu přece nemůžu přežít

aniž by mě to ranilo

až tak že už bolest přestanu téměř cítit.

 

A tak tě prosím, nenech mě to zažít znovu

nenech mě znecitlivět vůči celému světu

nenech mě znovu vkládat naděje v něco,

co se nakonec promění v nic.

 

A tak tě prosím, stůj při mně

a dovol mi stulit se do tvé náruče

slibuji ti, že nebudeš litovat

protože stejně jako do všeho

co dělám, vkládám celé své srdce

stejně tak ho vložím i do tvých nastavených dlaní

pokud si budu jistá, že ho neupustíš…

 

Stejně tak budu za čas milovat i tebe…

 


Rowenna
10. 09. 2002
Dát tip
Držím palce. Dokážeš to.

Rowenna: diky!!! rybicce jsem poslala basnicku popisujici, co citim... byl z toho hoch trochu rozhozeny, ale vypada to, ze to snad ustoji... tak uvidime...

Rowenna: jo mimochodem, zrovna tahle je ta, co jsem mu poslala!!! :o))))))))))

gurroa: to sice jo, ale s rakama je potiz, jak je ziskat a taky ty jejich depreze a mozne utapeni se v alkoholu... ted jsem potkala jednu rybicku (ma tam nejaky ohynek v mesici ci ascendentu) a to se mi moc liiiiiiiiiiiibi!!! :o))))) jen je trochu stydiva, ale to se snad nejak zvladne!!! :o)))))))))

Gurroa
08. 09. 2002
Dát tip
Tak si vylov nejakeho "osameleho raka", budez-li na nej alespon z pulky takova, jako ve svych basnich, uzmes si partnera na celý život.

Rowenna
03. 09. 2002
Dát tip
Mám pocit, jako by ses předem všeho bála, jako bys málo hromovala, křičela, vztekala se. Jako bys všechno předem vzdávala. Takový pocit mám z téhle básničky a koneckonců i z úvahy, kterou jsem četla předtím.

Rowenna
03. 09. 2002
Dát tip
Teď jsem si uvědomila ten tvůj nick, jak je výmluvný.

Rowenna: no, bojim a divis se mi, kdyz uz se mi presne tohle uz tolikrat stalo. Muj nick je vymluvny jen do te miry, ze kricim a vztekam se jen potaji, tedy v techto pripadech, jinak to umim moc nahlas... i ted mam strach, ze to nedopadne... bohuzel... opet a opet... porad stejny model, 1 chlap a 2 zensky... boj o nej a vzdycky prohra... proc? to ale nevim, protoze bojuju, bojuju o nej ze vsech sil... a pak uz to vzdam... je to porad stejny, dokola a dokola... mam pocit, ze uz to znovu nedokazu prezit!!!

horák
02. 09. 2002
Dát tip
Jakoby mi to už někdy někdo adresoval ... no nic, jen letmá vzpomínka na mých osmnáct.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru