Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V cizí zemi

11. 09. 2002
11
0
3537
Autor
Petula

 

V cizí zemi

 

 

pár pěšin, most

a za ním temná brána

Nezvaný host

Zbroj už je rozebrána

 

Tisíce malých těl

tisíce ostří ježí

Kdo kyselinu měl,

ponechal si ji stěží

 

Tak poznal vetřelec,

že není zbabělců,

když vpad na koberec

z červených mravenců


Carodej
25. 02. 2003
Dát tip
Až mne to zapálilo kdesi...:)

Hauský
14. 10. 2002
Dát tip
4 kousance jé, to muselo štípat:-) Já myslim,že bych ten strom taky hrůzou uctívala:-)))

Hauský
11. 10. 2002
Dát tip
Jé,Aki, s těma mravencema to muselo být šílený,mám z toho úplně husinu:-)))

Aki
11. 10. 2002
Dát tip
Hauský: ono to nebylo až zas tak strašný, hryzli mě jen asi 4, než mě babička dohonila a zklepala je ze mě zástěrou... ale bylo mi tak 5, 6 a oni byli příšerně velikánský :o) k onomu stromu chovám dodneška posvátnou hrůzu... :o))

Aki
08. 10. 2002
Dát tip
:o)))* jednou, když jsem byl malej, koukal jsem - opřenej o strom - na babičku, jak hrabe seno. že na tom stromě maj mravenci pochodový cvičení, jsem zjistil asi až po 5 minutách, kdy si začli krátit cestu přeze mě a jeden z nich zkoušel, jestli jsem k jídlu... :o) a žádný rezatý mrňousové, takový ty velikánský lesní... tenkrát byly skoro tak velký, jako já... :o) v očích smrt, začal jsem řvát a lítat po lese, za mnou babička s hráběma... :o)) jojo, na setkání s mravencema se někdy jen tak nezapomíná :o)

alina
08. 10. 2002
Dát tip
jéé, a já teď zrovna ukoukala na videu geniální kreslenej filmeček "Mravenec Z" ....... jako ze života :o)))

Aki
08. 10. 2002
Dát tip
alina: sice jsem neviděl, ale na Shreka to určitě nemá :o)) akorát mě vytočili dabingem, z filmu, u kterýho jsem se v původním znění válel smíchy, udělali češi obyčejnou pohádku :o( Eddie Murphyho, coby osla, prostě do češtiny nezvládli... autor překladu by si taky zasloužil pár po držce... když ten osel mluví celej film jako dlaždič, tak na mě místa, kde ho překladatel pokládá najednou bůhvíproč za profesora češtiny, působěj vyloženě zhnusujícím dojmem.... :o) jejda, to jsem se rozkecal :o) přeju krásnej den :o)

Semeno
04. 10. 2002
Dát tip
Skvělé názorné vysvětlení! Díky mockrát, hned se mi to líp pochopuje

Petula
02. 10. 2002
Dát tip
No, Semínko, byla jsem požádána o zařazení do JUMORU a nejsem proti. I když jsem to takl asi až nebrala... :o) Ale: Šlápls někdy do mraveniště? Nebo šel jsi někdy po lesní cestě, která sloužila jako mravenčí dálnice??? Ano, pro mravence to moc humorné není. Pro Tebe asi taky ne. No, a okolí... Nesměj se, když před tebou někdo zmateně poskakuje a vyklepává to štípavé nadělení z prádla... Takže asi tak... Ahoj Pet.

Semeno
01. 10. 2002
Dát tip
Humor? Vysvětlivky prosím bezradnému Síměti

Petula
27. 09. 2002
Dát tip
Děkuji za optání, Čmeláku, prosím o zařazení!!! :o)

░▒▓-_-▓▒░


Čmelák
26. 09. 2002
Dát tip
TIP za humor. Autorku prosím o avízo (zprávu). Mohu toto dílko zařadit do klubu "HUMORNÁ PRÓZA A POEZIE"?

Bacil
14. 09. 2002
Dát tip
Jů!

AHED
13. 09. 2002
Dát tip
:-)

Semeno
13. 09. 2002
Dát tip
Ty jo, z těch kritik mi došlo, že přes lahodnost výrazů zde použitých, málokdo ví, očem, že to vlastně je? Smím-li se já drzoun ptáti?

Semeno
13. 09. 2002
Dát tip
:-)

Petula
13. 09. 2002
Dát tip
Símě!!! Smíš... Ale... Četls až do konce...? ;o) Pokud nic, tak napiš znovu, ráda Ti ty štípance ukážu... :o)

Hauský
13. 09. 2002
Dát tip
*

Miroslawek
13. 09. 2002
Dát tip
iniciační obřady v Tichomoří... ;o)))

Rowenna
11. 09. 2002
Dát tip
Dávám tip.

Křídlana
11. 09. 2002
Dát tip
*

Bernadeta
07. 09. 2002
Dát tip
Hezky***

skromna
06. 09. 2002
Dát tip
*g*

unseen
06. 09. 2002
Dát tip
jauvajs bych řek - osobní bolestivá zkušenost? :o)

Bacil
06. 09. 2002
Dát tip
*

Lyryk
06. 09. 2002
Dát tip
.-)

alina
05. 09. 2002
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru