Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

B(LUES)

Výběr: Monty_Python
18. 09. 2002
10
0
3164
Autor
gd

Všem, kdo ho mají rádi.

V koupelně
ve tmě
světélkuje

 

Zřetelně
ve mně
postupuje

 

Kulhám jak Čepek
poslední fáze
snáší se snáze
do extáze

 

Od temných depek
smutek
ACH!

utek!

 

Progresivně...


Poplužní... to znamená, že ten dvůr patří popovi z Lužin... pop, to je takovej ten ruskej kněz, a Lužiny, to je prdel světa...


Čolito
26. 09. 2002
Dát tip
no teda..... ***

nin
23. 09. 2002
Dát tip
Drzé čelo lepší než poplužní dvůr? Monty, prosimtě, co to je???? VČERA JSEM ČETLA NA ŽIŽKOVĚ INZERÁT (NA ZDI PŘILEPENEJ): Daruji nemocného kocoura Principála. Je moc hodný. Jí uzené maso, sušenky a vydatné polévky. Je pozoruhodně společenský. Má dceru (1) Marcelu. :-)

gd
23. 09. 2002
Dát tip
Lidová tvořivost nezná mezí...

nin
20. 09. 2002
Dát tip
Monty, neříkej přede mnou prosimtě slovo "příro", to je jako "blitíčko", když to vidim na jedný stránce s Jirkou Chalupou, dělá se mi šoufl. (No, taky jsem včera pila 60% RUM SANDOKAN, mňamka, mám slabej žaludek a ty na mě s takovýma slovama hroznýma...) Hele, to by mohla bejt pohádka, jak měl J.Ch. na př. bl. gd, to s těma pejskama je gut nápad, na žižkově je zase obchod, kterej se jmenuje Nařežeme vám. tam by možná ty pejsky řezali...

gd
20. 09. 2002
Dát tip
Aby si nevzali do parády tebe.

nin
20. 09. 2002
Dát tip
Já to obcházim obloukem, co kdyby... Co dělá Lues? Mám doma jakousi starou nahrávku slovenský punkový kapely Lues de Funnes (nevim, jestli se to příjmení tak píše, ten název mi připadal krutě vtipnej), je tam takovej song Poďme sa obesiť, žádná hudba, jenom takový různý hlasy furt opakujou zvesela tuhle větu... Díky tvý básni mi to jede v hlavě už dva dny, fakt dík.

gd
20. 09. 2002
Dát tip
nin zač.

Wopi
20. 09. 2002
Dát tip
slovenčina je složitá... bůhví co tam neřikají... "Poď... mäsa obe... si ť..." akorát nevim, co je to ť

nin
20. 09. 2002
Dát tip
ť jako ťava, to dá rozum... jé, mně se stejská po ziggym!

Rowenna
20. 09. 2002
Dát tip
Pobavilo mě to, včetně diskuze. Tip. Jenom jsem chytlavá - (na slova, pozor), a pak tyhle šílenosti recituji svým úzkoprsým kolegyním a jsem za divnou. A nemůžu si pomoct - musím to prostě říkat. Že bych takhle virtuálně cosi chytla?

Úzkoprsá kolegyně horší než širokoplecí kolega... to je varianta na takový to "Drzé čelo lepší než poplužní dvůr". Úzké prso lepší než vývod bokem. I když jinak nic moc...

jehostara
20. 09. 2002
Dát tip
gd: dnes jsem objevila na Palmovce lepší věc než "STŘÍHÁME PSY"!!! v krámě Chovatel maj velkýma bílýma písmenama na výloze napsáno : VŠIVÁČKY NA MALÉ ČUMÁČKY! 15KČ/1 kus měli bychom tam v noci zajet a trochu to opravit, posílejte návrhy,díky.

jehostara
20. 09. 2002
Dát tip
to si od vás budem muset taky koupit ten Primalex!!!Tolik písmen!! já čekala "všiváčky na malé čůráčky!" ...ten krámek neni žádný TESCO!!!

nin
19. 09. 2002
Dát tip
jehostara, ty nemáš jasno ve zdravotním stavu gd? měla by ses mu podívat na zoubek a tak a vůbec na to celý :)

gd, ty na tom máš zuby? To zní hrozně, jak reklamní slogan od P. T. Barnuma: "MUŽ KTERÝ MÁ NA TOM ZOUBEK! K VIDĚNÍ POUZE V NAŠEM KOČOVNÉM MUZEU RARIT!"

nin
19. 09. 2002
Dát tip
v močovném muzeu?

gd
19. 09. 2002
Dát tip
penis, který štěká, nekouše.

Ano. V močovném muzeu. Penis, který štěká, nekouše. Protože nemá zuby. Penis, který má zuby neštěká, ale kouše. Doufám že ne do teplouše.

nin
19. 09. 2002
Dát tip
kdo chce psa bít? starého psa? novým kouskům nenaučíš? to je skvělý, hovno je šafrán, penis je pes, já věděla, že mi přátelé pomůžou z psychózy!

gd
19. 09. 2002
Dát tip
A večer budu dělat doma psí kusy s mojístarou!!! Juhůůůů!!!

nin, v psychóze poznáš přátele, to neznáš? Teda... pokud je poznáš, že jo. Pokud poznáš, že to nejsou bubáci, ale KAMARÁDI. S pozdravem Jirka Chalupa, mastný kamarád dospělák, co mě v dětství nesral, i když tebe jo. gd, budete řezat psy? A žvejkat je tím zoubkem na příru?

gd
19. 09. 2002
Dát tip
Ad psí kusy: Na Klamovce je krámek a má venku vyloženou ceduli "STŘÍHÁME PSY". Obrať se prosím na ně.

A stříhají i jiný zvířata? Třeba žížaly? Ty psy asi musej brát nějakejma speciálníma nůžkama, že jo? Takovejma, jak se s nima stříhá plech, když se vyráběj auta... nebo nějakejma podobnejma. Protože takovýho čivavu, toho by normálníma nůžkama ještě přestřihli, ale irskýho vlkodava asi sotva...

gd
19. 09. 2002
Dát tip
Na ceduli maj pouze psy, ale můžu se ti zeptat. Ono je to logický, málokdo má doma žížalu. To víš, město - akorát ta Dáda, ale ta ji stejně chytla na pasece. I když je pravda, že povodeň udělala v Karlíně pěknou paseku, myslím si, že maj teďka jiný starosti, než stříhání žížal. S tím vlkodavem nevím, asi by to museli stříhat strojově. Wopi mi ukazoval hamr, kde měli nůžky na stříhání za studena i za tepla, co stříhaly cenťák tlustý železo, takže vlkodava by určitě daly. Ale je to hezký pro děti, který se hádaj, kdo se bude mazlit s pejskem - každej má svoji půlku a stará se o ni. Učit děti zodpovědnosti, to je důležitý, ne nějaký psí kusy.

nin
18. 09. 2002
Dát tip
:-)))) gd, ty seš ďábel!

gd
18. 09. 2002
Dát tip
Chachacha! CHACHACHACHÁÁÁ!!! Jééchechééé, chichichi, hůůůůůůůůůůůů. Uhuhuh, jééééchechecheche. Chichi!

Wopi
18. 09. 2002
Dát tip
geďoure geďoure

Print
18. 09. 2002
Dát tip
Lues! Safra!:-) *!

skromna
18. 09. 2002
Dát tip
a co na to tvoje Morgyana? *g*

gd
18. 09. 2002
Dát tip
Co by... Je z toho trochu Janžurová.

skromna
18. 09. 2002
Dát tip
jojo Janžurová už bude babička..nějak nám ta Morgy stárne..

Josefk
18. 09. 2002
Dát tip
rád nerad ! :-)

horák
18. 09. 2002
Dát tip
Na lues mám spoustu zajímavých vzpomínek. Třeba tu první - to byla hysterie, když se objevil na koleji, ve které bydlely budoucí učitelky prvního stupně. Bála se půlka chlapecké koleje, nejvíc tělocvikáři :o)

V Madridu, když hráli blues od Luisy jsem chytil lues. Eros trpké plody sklízí progresívní paralýzy...

Gd, tvoje luetická lyrika mne mohutně oslovila, šup s tebou do výběru! Ať básníci viděj!

nin
18. 09. 2002
Dát tip
Ovšem Monty dílo, to by si zasloužilo taky samostatný místo a ne bejt takhle schovaný v kritikách!

gd
18. 09. 2002
Dát tip
Ano, jsem zahanben, že mé dílo nedosahuje úrovně kritik. Žel paralýza nezadržitelně postupuje.

nin
18. 09. 2002
Dát tip
to jsem ale neřekla, milé gd, řekla bych, že spíše nevídaných rozměrů dosahuje tvá paranoia!

gd
18. 09. 2002
Dát tip
Paranoia, paralýza, para ořechy... Paráda...

papouch
18. 09. 2002
Dát tip
parára píp. :-)

jehostara
18. 09. 2002
Dát tip
paráda. nic lepšího jsem v životě nečetla. jen doufám, že je to pouze literární záležitost. tip jako lues.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru