Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsem stará!

21. 09. 2002
22
1
5318

sobě... :-)

21. 9. 1981

 

Už mohu od dnešního dne pít v USA. Hurrááá! A konečně se mohu vymluvit na cestu za nejstaršími a nejkrásnějšími rezervacemi světa a zaletět si legálně zachlastat do zemi snů. Asi to zvážím. Už mám na to čas. Aby mi náhodou něco neuteklo.

 

Už i pracuji. Před rokem byla má vize jasná. Sbalit mladého perspektivního, pracovitého a bohatého. Vdát se a v životě nemuset vstávat v šest. Už mi to došlo. Takový není. Ne, co by mě přinejmešním nebil. A neomezoval. A tak už musím pracovat. Rodiče už mě opět začali bavit, baví, protože živí. Ale já už je ne. Škoda. Už mě asi nemají rádi...

 

Už se nechci vdát a ani netoužím potom se někde rozmnožovat a rozšiřovat svůj genetický materiál. A už nechci milovat, protože to není in! Chci být lesbička! Anebo raději bi-, přeci jenom je tento směr univerzálnější. Ono se přeci jen hodí hrát na obě strany barikád, že? :-)

 

Už bych měla začít jezdit do lázní, jak prohlásil můj praktický lékař po konzultaci s kožním. A tak už jsem se stačila z nich i vrátit. Byla jsem tam nejmladší. Všichni mě oslovovali: "Mladá!" Tedy kromě některých pánů...  Staré babky (Jagy) mě protínaly zasklenými  moralizujícími pohledy z kterých se dalo vyčíst ledacos...  I ty jejich francouzské hole se zdály být v některých situacích tak nebezpečné... Obzvláště při snídaních formou švédského stolu. Při těch chvílích jsem si vážila svých "ještě ne." Nechci mít umělé klouby, šedivé vlasy a kravskej bachor. Už nechci být stará.

 

A ti jejich manželé... Gentlemani po šedešátce odkládali každý páteční večer své hole i invalidní vozíky. Nebylo večera ze kterého bych neodešla bez růže. Pánbů ví, proč pokaždé s bílou... A na druhý den si prodlužovali slatinový zábal minimálně o deset minut. Ano, slatinový zábal je vynikající na klouby. Člověku se zatraceně uleví. Už i já to dokážu ocenit.

 

Už mi je dvacet jedna let. Kurvadrát.

 


1 názor

Některý tvý povídky jsou boží! Ty drsný a realistický! bez servítků, (básničky jsou lolitkovský sračičky, už pasé), škoda, že jsi nejspíš podlehla konzumnímu životu a vzala sis nějakýho bohatýho golfovýho zabedněnce, Adino. Good luck!


Sunmoon
27. 11. 2004
Dát tip
jj, taky mi kdysi bylo jednadvacet...a teď, když mi za nějakej ten měsíc bude jednatřicet je mi líp...bez těch bláznivejch pochybností...:o) hezký je to! Díky trnce za avi..:o)

Ach jo, nezadala jsem text kritiky. Jenže co kritizovat??? Dóóóbře - takže klasicky: TIP a avi

Vacek
20. 05. 2004
Dát tip
Dotaz:rozumím tomu dobře, že když to bylo psáno v r.1981, je ti letos 44? Omlouvám se za drzé tykání, ale připadá mi to v Písmákovi normálnější. Jinak se mi to líbilo.Vacek

Na fejeton mi to přijde příliš neoriginální a ani toho vtipu tam není mnoho. Pochopil bych to spíš jako nějakou výpoveď, než jako fejeton. Každopádně stáří je daleko...

Bobísek
21. 08. 2003
Dát tip
:-)))* a klub

Cirilla
21. 04. 2003
Dát tip
Nářez! **** supr počteníčko.

Merle
23. 10. 2002
Dát tip
překvapuješ měním

Josefk
21. 10. 2002
Dát tip
bezvadně !

mu
14. 10. 2002
Dát tip
Udělej si z věku( záměrně nepíšu - ze stáří¨) přednost, protože to přednost opravdu je, pokud je ovšem onen stárnoucí proces bez vlivu na psychiku(nevim jestli mam všude správně i-y,sorry). Ja sem třeba chtěl bejt vždycky starší, ale s přibívajícím věkem mě to něják přechazí. Mimochodem, je mi dvacet a na chztrýho si jenom hraju... A tobě přeji ještě tolik času, abys mohla v klídku zestárnout a umřít přirozenou smrtí, to mi totriž přijde v týhle době přetěžký..

děkuju! :-)

Kafkas
03. 10. 2002
Dát tip
Heleď neptal jsem se tě už někde, jestli náhodou neznáš Temnou lásku od Saši Berkový? Takový stavy bych teda chtěl mít :-) Ale jedno je jasan: mladej a perspektivní je hnus na druhou.

Vio
28. 09. 2002
Dát tip
Pořád stejně ostrá ;-) Fšecko nejlepčí... atd. Hlavně ať nemusíš vstávat f ;-)

galaxy
28. 09. 2002
Dát tip
:o)))

Damik
26. 09. 2002
Dát tip
o lázních sem tedy ječtě nepřemýšlel, ale já sem vždycky ve všem pozadu...no nevadí....stejně je to švanda s tim věkem:)..***

Není zač! Rádo se stalo! :o)

Pája
24. 09. 2002
Dát tip
*************************

Armand
24. 09. 2002
Dát tip
***** ☼

Print
23. 09. 2002
Dát tip
***)))!!!

Rowenna
23. 09. 2002
Dát tip
Pobavilo mě to. Tipuji, stařenko.

zoo: dík! :-))) takový kloudný slova jsem potřebovala slyšet:-)

Ojojoj, to už je pomalu na změnu fotočky v občance... co?

děkuju! :-)

Marco
22. 09. 2002
Dát tip
☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ ☼ tož, dvacetjedna sluníček ti přeju dalších ... :-))))))) °°

Barbar
22. 09. 2002
Dát tip
mnoho dalších krásných let přeje ti tu BARBAR - kmet

Wiki
22. 09. 2002
Dát tip
upřímnou soustrast .-) tohle si schovej a přečti si to, až Ti bude čtyřicet.Vřele doporučuju na nastartování dobrý depky .....

Lyryk
22. 09. 2002
Dát tip
já, když svůj věk převedu na prvočíslo nejni mi taky až tolik .-)

gd
22. 09. 2002
Dát tip
Přeji příjemný podzim života.

kde jsou ty časy, kdy jsem styděla chodit nahá před televizí... a tříhodinový intervaly.... vstát, napapat, hajat... chjo:-) jinak .. dík! :-)

Wopi
22. 09. 2002
Dát tip
nahej před televizí se stydim eště furt.... :)

to je vono! chlapi nestárnou! to je ta nespravedlnost! chlapi zrajou jak vínko... :-)) a kdo po tobě kouká víc? Voldánová nebo Zuna? :-)

Wopi
22. 09. 2002
Dát tip
polonyiová (úkosem)

:-)) tahle?? :-) proč?

Wopi
22. 09. 2002
Dát tip
vim já? asi ji fascinuju

:-) ! já zas fascinuju Hemalu:-) alexandra... už asi od tří let! :-)

hermit
22. 09. 2002
Dát tip
.-)))

nebraska
22. 09. 2002
Dát tip
S tymi lezbami je to viac nez dobry napad! :) * 21? tiez mam tolko :) a zatial ziadne depky

blbjenka
22. 09. 2002
Dát tip
všechno nej. a neboj - bude hůř! počkej za 0.42 roku... to budou teprv ty správný depky :o)

Katerina
22. 09. 2002
Dát tip
ach jo jdu si trenovat skoky do kremacni pece

zoo
22. 09. 2002
Dát tip
Doporučuju prášky, jsou jaksi přístupnější a nejpřijatelnější. Hlavně po sobě nenech bordel, korespondenci a přístupová hesla. V těch zhruba třiatřiceti, kdy na to skákneš... Příjemnou cestu. :-)

Wopi
21. 09. 2002
Dát tip
tyyy jo, málem bych Ti to záviděl :))

Nilia
21. 09. 2002
Dát tip
Teraz si rovnako stará ako môj obľúbený herec! Radšej by som teraz mala o 5,5 /ph/ rokov viac... *

JRR
21. 09. 2002
Dát tip
Vše nejhepčí;-)

m11
21. 09. 2002
Dát tip
:-) t

Dabi
21. 09. 2002
Dát tip
:o))) Všechno nej...stařenko;o))) @--)---)--- ...to není kytka, to je zavináč s cibulí:o) a ještě můj upřímný t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru