Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hříčky 1

27. 03. 2000
3
0
1834
Autor
PS

Tak jsem se rozhodl, že na vás vypustím konečně ty primitivní texty o nichž jsem se kdysi zmínil...

USNULA'S usnula's mi v duši já vím že už se nikdy neprobudíš a asi je mi to líto ale já to tak chci a asi je mi to líto že už se nikdy neprobudíš já vím usnula's mi v duši...
Pěkné*

Zoltan
28. 03. 2001
Dát tip
Žena je jako květina. Citlivý člověk se jí neodváží ani dotknout. Jenže někdy přijde osel a sežere ji! Ať se ti to nestane a pak nelituješ!

Zoltan
28. 03. 2001
Dát tip
Zapomínám. TIP

Lasy
28. 03. 2001
Dát tip
tip jako STODOLA (rovka)? Lasy

PS
30. 05. 2000
Dát tip
Človrdo, to ještě vůbec nemusí znamenat "Měl jsem rád..." :o) Tady to například znamená "Mám tě rád." čili usnula jsi tam... :o) Zajímavé asociace, že jo? :o) Ale je to prostě jen taková blbůstka, kdoví kam bych se dostal s hledáním významů... :o)

clovrdik
13. 04. 2000
Dát tip
líbí se mi tahle báseň. " Měl jsem tě holka rád, už tě nechci ", ale řečený nenásilně hezky

PS
10. 04. 2000
Dát tip
Břízo, to bylo zatím to nejhezčí co mi kdo kdy o mém dílku řekl... Nemám slov, prostě - děkuji.

Bříza
07. 04. 2000
Dát tip
drobný a čistý čin na poli poezie v místech, kde je nezastupitelná ...

PS
03. 04. 2000
Dát tip
Azi, o jejich existenci sice vím, ale u mě to tedy nemohlo být tím... :o) A Merlíku, proč v tom hned vidíš nějaké sexuální podněty? To vás tak zkazil Miroslawek? (anebo vás jen probudil...?) :o)

AZALIN
02. 04. 2000
Dát tip
Mně to připomnělo text od Klíče: Z předsudků svleč se, promoklas... :-)))

Merle
28. 03. 2000
Dát tip
Když ji nevzbudíš ty, přijde nějakej ňouma a začne ti ji olíbávat :-)))

Laďa
27. 03. 2000
Dát tip
Náhodou dobrý.

andyy
27. 03. 2000
Dát tip
Usnula jsem ve škole a je mi to asi líto od té chvíle. Básnička je milá.

Jákob
27. 03. 2000
Dát tip
Vzbuď ji !!!

PS
27. 03. 2000
Dát tip
Jákobe, nečteš pořádně. :o) "ale já to tak chci"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru