Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fakt o ničem

27. 09. 2002
4
0
2083
Autor
Quinn

Ne, neni to o ničem, ale to, co je podstatný, se musí najít...

Je páteční večer a sedím u televize. Dávají tam velký prd a já stejně sedím a čučim. Oči mě pálí. Chvilkama se i zavírají, ale já spát nepůjdu. Co kdyby tam náhodou dávali něco pořádnýho a já to prošvihla? Občas už ani nevnímám, ale nevadí. Přeci nepůjdu spát. Prostě čučim. Začne další pořad, který stejně stojí za prd a mě napadá, že to stojí vlastně všechno za prd, jen to, co potřebuju k obyčejnému životu, stojí majlant....
Fidunka
12. 10. 2003
Dát tip
Nelíbí..nápad to sice má, ale mám pocit, že právě ten nápad si zasloužil lepší zpracování.

alim
27. 02. 2003
Dát tip
ten tvuj cerny humo a zivotni elan se mi fakt libi..:-))))

Notreal
05. 02. 2003
Dát tip
leda prd velebnosti :-)

Kastel
04. 12. 2002
Dát tip
...zkus mrknout do programu... nemusíš už čekat a jít vklidu spát :o) T

je to prosté: člověk potřebuje k životu slunce vodu vzduch chleba sůl a druhého člověka :o))))

StvN
11. 10. 2002
Dát tip
Tady je to přísloví: Dlouhým čekáním zemdlívá srdce, kdežto splněná touhe je stromem života.

Quinn
11. 10. 2002
Dát tip
hej chlapeeee, si na mě moc složitej :o) brzdiiii :o))))

StvN
09. 10. 2002
Dát tip
já to nechápu napadá mě jedno přísloví z Bible, ale přesně si ho nepamatuju, tak až ho najdu, pošlu ti ho

Quinn
09. 10. 2002
Dát tip
StvN: a zas ta Bible :o) Ne, je to o tom...pochopit to...

StvN
09. 10. 2002
Dát tip
tak mi to vysvetli, jsem natvrdlej

Quinn
09. 10. 2002
Dát tip
Zkus to sám, nemůžu vysvětlit myšlenku, kterou každý pochopí jinak...

Čolito
04. 10. 2002
Dát tip
na té poslední větě něco bude...

galaxy
04. 10. 2002
Dát tip
Blbůstka ze života :-)*

Quinn
30. 09. 2002
Dát tip
Whelp: je taaaak skrytá, že jsem ji tam pomalu nenašla ani já :o) a díkys :o)

Whelp
29. 09. 2002
Dát tip
Máš recht, to co je pro nás nejdůležitější, stojí mnohdy víc, než jsme ochotni obětovat. Tip za skrytou myšlenku. :o)

Krel
28. 09. 2002
Dát tip
..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru