Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stále tě miluji

29. 09. 2002
6
0
1592
Autor
Top_Angel

Jdu sama, slzy splývají s kapkami deště.

Jdu SAMA, bez TEBE! Komu to vysvětlit ještě?

Nikdo nechápe ten náhlý v naší lásce zvrat,

snad myslí si: "Jeden druhého přestal mít rád."

 

Pláču a díky dešti to skoro ani poznat není,

není vidět ani mého srdce prudké zatemnění!

Proč láska od dvou odchází? Proč rozpadá se vztah?

Pak čeká oba jen pláč, trápení, nervový krach.

 

Já zkouším svou bolístku utopit na dně alkoholu,

však smutek umí plavat! A přináší tím více bolu.

Jak teď uzdravím v srdci ránu, když je tak veliká?

Ať snažím se usmrtit bolest, jak chci - stále utíká.

 

Jak asi je tobě? Jistě ne v nitru o moc líp,

vždyť teď byli bychom spolu - to byl zvyk.

I když jsi říkal, že pláč nikdy tvé oči nepoznají,

kdo ví, zda-li se teď pod tíhou slzy nezavírají.

 

Ale jaks napsal - vážíš si věci, až když není tvá,

čím zahojí se tvá rána v srdci bolavá?

Já vím - rád bys zavolal: "Lásko, vrať se mi!

Vrať se a připravím pro tebe ráj na Zemi!"

 

Ale jak mám vědět, že to vážně vyplníš?

Lásko, ty, myslím, se nikdy nezměníš!

Ale nikdy nezapomenu na ty tři roky života,

kdy z mého srdce díky tobě zmizela prázdnota.

 

A víš, co si myslím? Stejně jednou budem manželé,

jen s úsměvem si na dnešek někdo vzpomene.

Zlato, díky za všechno, cos pro mě udělal,

a snad si přeju, aby sis m jednou za ženu vzal!

 

Vím, že teď si přeješ, abys mě nikdy nepoznal,

asi tě mám pořád ráda, ale život jde dál!

Když píšu tuhle báseň, v nešťastný pláč propadám,

pro jiného než pro tebe tyhle verše neskládám!

 

Chybíš mi!


Smailinka
02. 11. 2003
Dát tip
chybička "m" v předposlední sloce, poslední řádka;) Je hezký, jak jsi dokázala popsat celý váš vztah bez jakéhokoliv náznaku, člověk se dozvěděl mnoho-tip*

Fée
27. 10. 2002
Dát tip
To je divný, většinou od básniček s tímhle názvem něčekám nic moc, ale tahle se mi líbí, to je divný...divný......... *

Šaman2
15. 10. 2002
Dát tip
Moc se mi to líbí a víš proč? Protože je to od srdce a možná také proto, že vím přesně o čem mluvíš. Vím moc dobře, co cítíš, také jsem přišel o svou velkou lásku a stále to ještě bolí. Někteří lidé kritizují kvalitu těchto veršů, ale na to nedej. Nejde přeci jen o to,jaké ty verše jsou, ale mnohem důležitější je, co druhým řeknou, zda je osloví. A já myslím, že tato báseň má v sobě hodně krásného citu a pocitů, které zná jen ten, kdo opravdu miloval. Jen bych Ti z vlastní zkušenosti chtěl dát malou radu: Nechtěj znovu slepovat rozpadlý vztah, jen by ses trápila a nakonec by to opět skončilo a potom by tě to bolelo ještě mnohem víc. Uvidíš, že časem to přebolí a ty najdeš někoho ještě lepšího, někoho, kdo tě bude opravdu chápat a celým srdcem milovat. Vím, že nemám právo Ti radit, ale sám jsem se v lásce dost spálil a chtěl bych, aby alespoň ostatní lidé byli šťastní. Přeji Ti hodně štěstí.

vero
11. 10. 2002
Dát tip
je tam veľmi veľa protikladov...protichodných veršov...proste privat imotions...

Jeanne
01. 10. 2002
Dát tip
jeden básník napsal něco v tom smyslu, že snadnější je veše na vodu psát, než říkat vyznání duši, co nechce milovat..tak nějak... T

Aki
30. 09. 2002
Dát tip
je to sice smutný a je z toho cejtit, že ti je mizerně... ale jako básnička... žádná sláva, bych řek... možná kdybys to zkrátila a vyprdla se na rýmy, vypadalo by to trochu líp...

Camelot
30. 09. 2002
Dát tip
tip a klub......

nebraska
29. 09. 2002
Dát tip
niektore obraty su pekne...basnicka moc pridlha :)

Fil
29. 09. 2002
Dát tip
...cupr..libi se mi mooooc a delka je adekvatni pocitu....tak srdecni záležitost jsem už dlouho nečetl-jinak vydrž a netrap se ...nebo jo ,když budeš psát takový věci:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru