Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pribeh o Paulovi(na konci ho bohzuial obesia)3

12. 10. 2002
15
1
3096
Autor
Vole

Uprostred noci sa Paul (na konci ho bohuzial obesia) zobudil a zistil, ze vobec nespal. Noc bola hlboka 3-4m a vlnila sa v lesklych vykladoch mesta. Dakde z ulice bolo pocut Franka Sinatru a slaby povedomy smiech. Paul (na konci ho bohuzial obesia) zobudil Alice, aj ked si pri tom pripadal ako vul.
-Prepac. Uz som to nemohol vydrzat byt sam s takymi divnymi pocitmi.
-Co zas je?
-Vies. Rano sa zobudim a pojdem na prednasku.. Ako tisic krat predtym a potom, stravim zase usek zivota snazenim sa o zbytocnosti, ktore budu aj tak za chvilu prec. Vsetko sa tak hrozne opakuje, nezda sa ti to niekedy? Ked skonci skola, pride nejaka bezducha kariera a este ovela bezvyznamnejsii stereotyp...Zijeme stale v tej istej tragedii bez divakov!!
-Hmm. Ked nie si opity, nie je s tebou rec. ;-)
-[[zialbohu ma fakt nenapadlo vobec nic co by na to asi tak mohol povedat :-]]
-To nic. Kludne hovor dalej. Ked zaspim tak sa nehnevaj.
Chvilu sa nic nedialo a Paul (na konci ho bohuzial obesia) rozmyslal. A na konci bola sladka pusa na Alicino celo, ktore sa v sere izby podobalo na saten.

1 názor

Alojs
06. 08. 2008
Dát tip
velice vtipné a jednohubkové - čili pěkně klouzavé... trávicí organismus si smlsnul.*

mia
08. 11. 2002
Dát tip
Ta veta "stravim zase usek zivota snazenim sa o zbytocnosti..."atd. je taka pravdiva, ze az! A k takym zaverom sa najcastejsie prichadza vtedy, ked to nikto nechce pocut...

clovrdik
14. 10. 2002
Dát tip
pěkná pocitovka ... zdánlivě banální, a¨le příjemně navozující ... TIP :-) myrí, díky za aví :-)

JASAN
14. 10. 2002
Dát tip
:-)))

Radost
14. 10. 2002
Dát tip
tuhle jsem mluvil s Paulem (na konci ho bohužel oběsí) a Paul (na konci ho bohužel oběsí) říkal, že "na konci mě bohužel oběsí"

myrinda
13. 10. 2002
Dát tip
libi se mi to tip

Paranoicus
12. 10. 2002
Dát tip
Hmmm ... jo.

StvN
12. 10. 2002
Dát tip
Hmmm ... ne.

Katerina
12. 10. 2002
Dát tip
ta autorova poznámka v hranatých závorkách je kouzelná :-)))) ale jinak - asi jsem fakt mimo, prošvihla jsem nějaký předešlý díl?? hmmmm

Marthin
12. 10. 2002
Dát tip
Neprošvihla..pořád se čeká, až ho oběsí..;-)

Katerina
12. 10. 2002
Dát tip
já tedy doufám, že ho neoběsí - Paul je takový hezký jméno! :-)) byla by ho škoda.....

Print
11. 10. 2002
Dát tip
***!!!

vajda
11. 10. 2002
Dát tip
...tato vzdialenost uuuplne staci....

Marthin
11. 10. 2002
Dát tip
Paul mě tentokrát na konci neoběsil, ale je to tam..ten divný pocit..;-)

tanganika
10. 10. 2002
Dát tip
zase raz paul...a zase raz dobre! t*

Deltex
10. 10. 2002
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru