Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pterodaktylus

15. 10. 2002
6
0
3031
Autor
Petula

Popěvek…

 

PTERODAKTYLUS

 

 

Má panenka rozmilá

žere pterodaktyla

 

Chytila ho za hlavu

třískla s ním vo podlahu

 

Voškubala mu křídla

budeme mít dost jídla

 

Peče ho na bambusu

upraví ho jak husu

 

 

 


kap_Stehno
24. 10. 2002
Dát tip
....když pterodaktyl už je pár let vyprodanej... (a vymřelé daktylské metrum taky nemají)

Petula
24. 10. 2002
Dát tip
:o) Jojo, zdá se, že si všímáš… kap_Stehno (z ptero-daktyla) Fakt došlo, obé!

Bernadeta
17. 10. 2002
Dát tip
Bezva, tak to já budu chlastat taky :-) Ale jíst syrového pterodaktyla mě nikdo nedonutí :-) Ale tady to je čistě můj osobní problém - nevidím to obecně, že ta milá má prostě ráda pterodaktyla, tak ho jí, ale představím si okamžitě, jak sedí u stolu a láduje se pterodaktylem. Pak teprve si představím, jak s ním tříská o zem a nakonec, jak ho peče :-))) Tady jsem opravdu ujetá já..... To je jako když se řekne: Ten má máslo na hlavě, no, tak já už toho dotyčnýho vidím zalitýho máslem :-)))))) /a posypanýho cukrem a posýpkou/....

i Magdalena Dobromila se obrací v hrobě (smíchy...) to je dost dobrý!!!****

Petula
17. 10. 2002
Dát tip
No neblbněte, víte jak to muselo dobře chutnat!

Cyndi
16. 10. 2002
Dát tip
chichty chicht :-)))

Endif
16. 10. 2002
Dát tip
... ráno sním ho v autobusu :)

Bernadeta
16. 10. 2002
Dát tip
To je dobrý :-)*** Akorát mám divnej pocit, že ho napřed žere a peče až nakonec :-)..... jestli vona ta panenka rozmilá není trochu podivín... :-)

Petula
16. 10. 2002
Dát tip
Bernadeto! Není, já například ráda lemtám punč z griotky a o jeho přípravě mohu psát i po tom tvrzení, že tento mok chlastám! Piju punč z griotky! (A proto:) Dám svařit vodu, naliji do vyhřáté grogovky štamprličku (velkou či malou, podle toho, jaká je zima), zaliji vroucí vodou a když už se chystám k pití, dám tam plátek citrónu.
Takže tak! Ale je vidět, že se dá filosofovat i nad blbinou… :o) Děkuji!!!
|||-_-|||

Whelp
15. 10. 2002
Dát tip
Pěkné pěkné pěkné.. :o))

Diana
15. 10. 2002
Dát tip
Chacha, tys tomu dal! :-))))))))

Adelan
15. 10. 2002
Dát tip
:o)))

skromna
15. 10. 2002
Dát tip
:-))) *g*

Bix
15. 10. 2002
Dát tip
V druhej polovici pre mňa dosť podozrivý rytmus :o) Inak som sa fajn pobavila. ( Teším sa na piatok v Prahe )

Šminka
15. 10. 2002
Dát tip
:-)))))))

Astalavista
15. 10. 2002
Dát tip
Petulo, já bych to zdramatizoval a příští rok na Kampě by mohlo bejt dívadlo:)))

Armand
14. 10. 2002
Dát tip
:)))))) dobrá nálada tě neopouští jak vidno a to je dobře :))))

Bacil
14. 10. 2002
Dát tip
To je nááááááááádherňoučká rýmovačka... to je typický příklad toho, jak něco může být úúúúúžasné, i když to nespadá do kategorie tzv. velké poezie... Blbůstkáři a pisatelé jen tak pro radost, spojme se! :-))))) (ne, nebojte, nechci zakládat nějakou blbůstkistickou internacionálu nebo tak něco, to byl jen takový výkřik ze samé radosti nad Petulím dílkem) :-)))

Pepo
14. 10. 2002
Dát tip
:o)

Nuitík
14. 10. 2002
Dát tip
:o))))) chéééé

alina
14. 10. 2002
Dát tip
;oD)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru